Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavi on oksetus.🤮
Jassu on oksetus. Onko tämä haukkuminen kivaa.
Miksi itse haukut? Onko haukkuminen kivaa?
Koska se ei ole sinun yksi oikeutesi.
Voisiko tehdä edes yhden kilpailun jossa Anssi olisi huonoin? Terveisiä vaan tuotannolle, jolla on selvästi omat suosikkiasukkaat.
Jess! Enää 2 viikkoa ja 1 päivä BB:tä. Ei tarvi tässä paskaketjussakaan enää olla.
Älkää nyt jaksako noista Lassen ja Taavin väleistä. Heti kun Taavi vähän piikittelee tehdään hirveä numero. Ihan ystäviä ne on keskenään joten voisko tän foliohattuilun jo lopettaa. Alkaa vähän mennä maku
voiko isoveliolisi ollut mukana, soittanut lasselle
Vierailija kirjoitti:
Jess! Enää 2 viikkoa ja 1 päivä BB:tä. Ei tarvi tässä paskaketjussakaan enää olla.
Kaikkien aikojen huonoimmat bb-asukkaat
Toivottavasti Taavi lähtee tänään pois pk-huoneen kautta. Ei jaksa enää katsella sitä yhtään.
Täyttä paskaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen huonoimmat bb-asukkaat
Kyllä. Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jaksako noista Lassen ja Taavin väleistä. Heti kun Taavi vähän piikittelee tehdään hirveä numero. Ihan ystäviä ne on keskenään joten voisko tän foliohattuilun jo lopettaa. Alkaa vähän mennä maku
Niinpä. Vaihtakaa foliohattunne Pekka-hattuihin!
Aki tai Jassu voittaa sano minun sanoneen 😉👑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vaihtakaa foliohattunne Pekka-hattuihin!
👋🥒💦
Taavin munat on homeessa 😝
Iskävitsi: Kuka on se pienimunaisin BB-asukas. No sehän on se joka ei halua voittaa mitään, mutta voittaa kokoajan. Ha ha haa haaaaaaaaaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavi on oksetus.🤮
Jassu on oksetus. Onko tämä haukkuminen kivaa.
Et tainnu oikein ymmärtää edellisen pointtia. Itse ymmärsin ihan hyvin mitä tarkoitti.
Kuka on hienohelma talossa? Oisko Taavi.
Lasse on mainio neuroottisena jätettynä miehenä.