Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Taavi lähtee tänään pois pk-huoneen kautta. Ei jaksa enää katsella sitä yhtään.
Samaa toivota Tussulle
Tällä palstalls vierailee joku piilohomo joka on hirveän ihastunut taavin sukuelimiin.kokoajan niistä kirjoittelee.ei raukka uskallla tulla kaapista ulos.raukka pienimunanen.
Onko Jassu taas mennyt mököttämään, kun puhutaan asiakysymyksistä? Hänet on hyvä laittaa kotiin, kun ei hän nauti tuosta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Taavi on ilkeä Lasselle? Luulin, että ovat ystäviä.
Lasse haluaisi ola ystävä, mutta Taavin vaikea luonne esteenä sille.
Ärsyttää lassen tyttömäinen kikatus
Sami paheksuu tuolla sitä, että politiikasta siirrytään sen alan palvelukseen, mistä ollaan aiemmin ollut päättämässä. Ööh, tässähän on kunnostautunut etenkin Kokoomus...
Kiva ollu kuunnella poikia kun ei oo ollu meloni koko ajan monologia pitämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo penaalin terävin.
Ai Arvon penaalin?
Eiku tiukkaa penaalii... (Pasi & Mysiini)
Miten pekka pystyy oleen stressaavassa ammatissa kun eilenki sai jonku kohtauksen ulkona8
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lassen tyttömäinen kikatus
Lasse oli alkuun mun suosikki ja oli kiva kuunnella sen ja Taavin rauhallista juttelua kahdestaan Pekan kauhean älämölön sijaan vaan nyt on alkanut ärsyttää. Koko ajan kauhea tekemisen näyttely ja justkin tuo kikatus :O Maku meni kun alkoi Samirin kanssa leikkiä sitä grilliä. Lasse vois mun puolesta vaikka lähteä ja mennä ostamaan housut joissa on kunnon lahkeet eikä tuollaiset nousuvettä enteilevät ;)
Lassen roolihahmo on iha huippu :D
Paljo uskottavampi ku suurinosa jostai putous-näyttelijöistä. Hyvin pitää pokka :)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaivaannuttavaa tuo Lassen rooliesitys. Ei naurata ainakaan minua.
Entä se Jassun päivällinen rooliesitys
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalls vierailee joku piilohomo joka on hirveän ihastunut taavin sukuelimiin.kokoajan niistä kirjoittelee.ei raukka uskallla tulla kaapista ulos.raukka pienimunanen.
Sama henkilö on varmaankin piilohomo ylipainoinen poika, kun jaksaa valittaa Jasmiinan tussusta ja läskeistä. Päivästä toiseen lakkaamatta... on se kauheeta, että toinen on nainen ja Taavi vielä tykkää siitä, vaikka se on ihan ylipainoinenkin.
Mua on alkanut ärsyttää Lassen mielistely joka suuntaan, mielipide vaihtuu juttukumppanin mukaan. Aina vaan joojoo, mä oon ihan samaa mieltä, mä aattelin just sanoo samaa....
Taavilla on ripuli sonnat housuissa ☺
Aki ja Jassu menee naimisiin 😍
Veikkaan et tänään ei oo yhtä paljo jengiä häädössä ku viimeviikolla
Vierailija kirjoitti:
Taavi ULOS!
Saa tulla leikkimään.
Sami vikisevä hiiri pois sekä Taavi vaavi 🐀👶
Tuo mattokin tuolla.