Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
81381/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on aika vihaisen näköinen Taaville.

Vierailija
81382/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on sen näköinen että vois vetää Taavia pataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81383/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ulos änkyttämään huomenna!

Tuskin Pekka on puhevikaansa itse valinnut. On kertonut siitä kärsineensä. Eli ala-arvoista kommentointia. Itse toivon Jassun lähtevän kotiin. En kuitenkaan sorru Jassua solvaamaan. En vain halua enää nähdä ja kuulla Jassua BB-talossa. 

Vierailija
81384/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on kyllä näistä  asukkaista aivan ylivoimainen pienimuotoisen mimiikan taitaja.

Vierailija
81385/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 1952 syntynyt nainen. Tämän mainitsen vaan siksi, että tiedostetaan myös iäkkäimpien ihmisten katsovan BB:tä. Odotan illan koostejaksoa, vaikka tiedän jo etukäteen että siellä nähdään juontajan ja kommentaattorin suusta jälleen kerran Taavin mollaamista ja piikittelyä. Taavi tuntuu olevan piikki Vehviläisen ja Sainion lihassa. Toki piikittely tehdään hienostuneesti, mutta tasaisin väliajoin. Eilisessä koosteessa Vehviläisen oli vaikea piilottaa vastenmielisyyttään Taavia kohtaan, oli harmistunut kun studiossa oli Taavi-faneja. Surullista tässä Vehviläinen-Sainio sanailuissa on se, että jotkut pitää ilkeilyä älykkyyden merkkinä.

Pekkaahan tuolla on herjattu koko ajan, jokaisessa koostelähetyksessä. Kulminaationa viimeisin häädetyn perintö, jossa Pekka asetettiin pilkanalaiseksi. Sinänsä sekä Pekka että Taavi ovat näyttäneet ottaneen asian huumorilla. Mutta miksei äänekkäintä asukasta eli Jasmiinaa laitettu tuohon Pekan sijaan? Niin, eihän tuotannon ylivoimaista suosikkia voinut...  Jasmiinan päiväkirjahuoneläyhäämistä kyllä on näytetty jokaisessa koostessa täysin ylimitoitetusti ja lisäksi studiosta kehut päälle. Joka tapauksessa tuotannolta täysin mauton häädetyn perintö, olisipa siihen laitettu kuka tahansa. Taavin suhteen en ole itse havainnut mitään Pekan kohteluun verrattavaa. Tuotanto on puolueellinen, eikä näin saisi olla.

Kun eilen Taavi joutui yhteen menoon pitämään Pekka-hattua 2 ja puoli tuntia, niin kyllä meni tosi mauttomaksi.

Vierailija
81386/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse on aika vihaisen näköinen Taaville.

Huumoria se on.

Vierailija
81387/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samir on kyllä voittajaainesta. Erittäin sympaattinen ja helposti lähestyttävä.

Vierailija
81388/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja tuotanto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 1952 syntynyt nainen. Tämän mainitsen vaan siksi, että tiedostetaan myös iäkkäimpien ihmisten katsovan BB:tä. Odotan illan koostejaksoa, vaikka tiedän jo etukäteen että siellä nähdään juontajan ja kommentaattorin suusta jälleen kerran Taavin mollaamista ja piikittelyä. Taavi tuntuu olevan piikki Vehviläisen ja Sainion lihassa. Toki piikittely tehdään hienostuneesti, mutta tasaisin väliajoin. Eilisessä koosteessa Vehviläisen oli vaikea piilottaa vastenmielisyyttään Taavia kohtaan, oli harmistunut kun studiossa oli Taavi-faneja. Surullista tässä Vehviläinen-Sainio sanailuissa on se, että jotkut pitää ilkeilyä älykkyyden merkkinä.

Pekkaahan tuolla on herjattu koko ajan, jokaisessa koostelähetyksessä. Kulminaationa viimeisin häädetyn perintö, jossa Pekka asetettiin pilkanalaiseksi. Sinänsä sekä Pekka että Taavi ovat näyttäneet ottaneen asian huumorilla. Mutta miksei äänekkäintä asukasta eli Jasmiinaa laitettu tuohon Pekan sijaan? Niin, eihän tuotannon ylivoimaista suosikkia voinut...  Jasmiinan päiväkirjahuoneläyhäämistä kyllä on näytetty jokaisessa koostessa täysin ylimitoitetusti ja lisäksi studiosta kehut päälle. Joka tapauksessa tuotannolta täysin mauton häädetyn perintö, olisipa siihen laitettu kuka tahansa. Taavin suhteen en ole itse havainnut mitään Pekan kohteluun verrattavaa. Tuotanto on puolueellinen, eikä näin saisi olla.

Kun eilen Taavi joutui yhteen menoon pitämään Pekka-hattua 2 ja puoli tuntia, niin kyllä meni tosi mauttomaksi.

Pekka-hatut kaikkien saataville. Oma Pekka-hattu piristää pakkaspäivän.

Vierailija
81389/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavi on oksetus.🤮

Onko Topi saanut lintukaverin?

Vierailija
81390/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto ei tykkää Taavista. Tuotanto päättää millaisia yllätysviestejä asukkaat saa läheisiltään. Taavin saama viesti oli lyhyin ja lisäksi työporukalta. Moukkamaista toimintaa tuotannolta.

Minkäs tuotanto sille mitään voi, että Taavilla on noin köyhä elämä. Rahaa on, mitään muuta ei.

Vierailija
81391/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noitten Taavin ja Lassen välille on tapahtunut. 😪

Heijän välejä koko kausi vatvottu eikä enää jaksa edes kiinnostaa. Molemmat kotiin selvittämään niitä välejään.

Vierailija
81392/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielkää pölyä. Ei. Olen ruoka-alalla. Pöly ei käy.

Vierailija
81393/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-isien lapset teini-ikäisiä ja jopa alle 10v. Pitäisköhän puhua mieluummin lapsenlapsista?

Pojat on vähän pihalla, milloin buumerit ovat syntyneet.

Buumerien lapset ovat keski-ikäisiä, nuorimmatkin nelissäkymmenissä.

Mitäs tää boomer tarkkaan ottaen tarkoittaa? Lapseni väittävät minun olevan sellainen, mutta selostukset aiheesta ovat vähintäänkin sekavia.

Guugle kertoo: 1946-64 syntyneet USA:ssa; yleisesti ihminen, joka ei vanhentuneine mielipiteineen ymmärrä nuorempaa polvea.

Ja niinhän vanhemmat aina? ovat.

No mitä ne sitten mua haukkuu boomeriksi ne lapset, enhän minä ole lähellekään tuon ikäinen. Vai tarkoittaako se kuitenkin samaa, mitä kalkkis aiemmin? Itte oon aatellut, että se tarkoittaa suuria ikäluokkia, jotka siksi määräävät asiat, kun ymmärtävät käydä äänestämässä. 

Joo kyllä kannattaa ehdottomasti kysyä tällä palsyalla sitä miksi lapsesi kutsuvat sinua boomeriksi, ei missään nimessä lapsiltasi.

Olen kysynyt vain, että mitä se tarkoittaa ja todennut, että milloin mitäkin vissiin. Olen tulkinnut sen vähän niin, että äänekäs kalkkis, jolla on hassuja mielipiteitä. Mutta kun sitä käytetään BB:n tehtävänannossa ja kommentoidaan täällä palstalla, halusin tietää vähän, että mitäs muut sillä tarkoittavat. Kommenttini aiheeseen oli tarkoitettu vitsikkääksi. Meni ohi näköjään. Kiitos siitä tiedosta.

Vierailija
81394/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaivaannuttavaa, että BB-talon tasoisissa toisitoosissa otetaan mukaan meidän tärkeät päivämme ja perinteemme, joita olemme aina kunnioittaneet ja arvostaneet.

Kyllä tuo on ihan amerikkalainen perinne, joka tänne tuotettiin joskus 80-luvulla.

Vierailija
81395/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaivaannuttavaa, että BB-talon tasoisissa toisitoosissa otetaan mukaan meidän tärkeät päivämme ja perinteemme, joita olemme aina kunnioittaneet ja arvostaneet.

Kyllä tuo on ihan amerikkalainen perinne, joka tänne tuotettiin joskus 80-luvulla.

Eikä se ole mikään amerikkalainenkaan perinne, vaan samaa sarjaa näiden slack fridayn ja singels dayn kanssa, eli markkinamiesten ovela vedätys.

Vierailija
81396/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavi on oksetus.🤮

Jassu on oksetus. Onko tämä haukkuminen kivaa.

Vierailija
81397/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja tuotanto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavihan itse on avoimesti viljellyt ajatusta Pekan "pelaamisesta". Näin katsojana on tullut vaikutelma siitä, että Pekka on vain lietsonut puhumalla tyhjää "pelaamisesta". Sinänsä törkeä häädetyn perintö.

Vierailija
81398/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassehan on luontainen näyttelijä hauska heppu

Vierailija
81399/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vidu tota Taavia. Sanoi rumasti Lasselle, että se ärsyttää sitä eniten talossa. Lassen ilme oli surullinen. 😌

Ei se sitä tosissaan sanonut.

Miksi sitten taas piikittelee Lassea koko ajan tuossa roolissaankin.

Siksi kun ovat niin sopineet. Myös roolin ulkopuoliset läpät ovat vain läppiä. Nähdään nyt kyllä kaikki jutun läpi, ihmettelijät ovat trolleja.

Vierailija
81400/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sitä mieltä ettei Jassu joudu häätöön mutta on varma että on itse häädössä.

Jassu ja Ville miettii usein näitä asioita.

Aki aina ihan hiljaa kun Ville puhuu näistä häädöistä.

Anssi sanoi että tekee ruokaa ensi viikolla. Melko itsevarmaa. Ei siis lähde sunnuntaina kotiin.

Ketju on lukittu.