Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
54461/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kyllästynyt röökäävän ja kiroilevan Jassun huutoihin ja löysään olemukseen. Ulosottovelat eivät myöskään nosta hänen osakkeitaan. Hän tarvitsee ehdottomasti taloutensa ja terveytensä hoitoon ammattiapua.

Vierailija
54462/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on sitonut Nooran kengännauhat umpisolmuille. Neiti ei saa niitä itse auki vaan kiukuttelee ja kiroilee. ”Mun kengännauhat menee ihan pilalle, henkilökohtaisia tavaroita ei saa koskee” Melody tulee avaamaan solmut ja sanoo ”ei ne mee pilalle, ne on kengännauhat, niitä kuuluukin solmia” 😂 kunnon uusavuton tuo Noora. Mulla menis hermot heti tuohon kiukutteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54463/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Ville tuolla tekee . Ei pahemmin siivoile eikä keittiössäkään pyörähdä . Pakolliset tehtävät vain , ja sätkiä käärii .

Vierailija
54464/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani kerran sanoi makkarissa ennen nukahtamistaan, että punaiset ajattelevat vain omia etujaan, että eivät olisi tehneet samoja juttuja kuin siniset. Tämä siis silloin, kun kahvia vastaan siniset järjesti spa-hoidot ja henkilökohtaiset novellit kaikille punaisille. Sen jälkeen lisäsi vielä: "Paitsi Sami, joka ajattelee vain itseään".

Juhani oli kyllä tuossa oikeassa, itsekäshän Sami on monesti ollut.

Vierailija
54465/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä jako tähän lopu. Koko kausi tulee ikävä kyllä näin jatkumaan. Se vaan harmittaa, kun oli niin vähän aikaa äänestää joukkueiden johtajia.

Vierailija
54466/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä tänään muita kuin trolleja? Ei jaksaisi vääntää noiden kanssa. 

Vierailija
54467/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmp kirjoitti:

Miksi Mellu haluaa näyttää vatsaansa? Kelaa paitansa rullalle, jotta pömppö näkyisi. Ei taida itse tiedostaa omaa kokoaan.

Toinen asia on, että miksi Pekka on vielä tuolla? On todella vastenmielinen eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja.

Tahtoo näyttää yhtä muodikkaalta kuin Noora, jolla on paitaressu aina yllään.

Vierailija
54468/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki tuntuu muuten olevan henkisesti vahvimpia talossa. Ei ulkoisesti näytä tuskaiselta ja pk-huonepätkissä rupattelee leppoisasti. Onko se kertaakaan suuttunu tuolla

Vierailija
54469/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu alasti suihkussa 😍

Laitettiinko ruutuun K18 leima?

Tätä oli kyllä siinä mielessä hupaisaa seurata, kun kameramiehellä taisi mennä vähän pasmat sekaisin. Vaihteli hetken aikaa kameraa miten sattui ja lopulta päätyi kuvaamaan olkkaria.

Millainen toosa Jasmiinalla oli?

Vierailija
54470/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pihalta lähtee kelkkarata ja noccokaappi. Titaanien taisto käydään tehtäväalueella.

Vierailija
54471/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Haluaisin, että Samir voittaisi koko BB:n tänä vuonna.

Miksi aina äänekkäimmät asukkaat saavat eniten ruutuaikaa koosteissa ? Jatkuva huutaminen ja riitely ei tarkoita sitä, että olisi mielenkiintoisin persoona. Yleensä älykkäät ihmiset puhuvat hiljaisella äänellä ja älykkyys on mielenkiintoisempaa, kuin mieletön huutaminen jostain karkkipussista.

Samir on älykäs, luova, toiset huomioon ottava herrasmies, joka on myös fyysisesti lahjakas ja söpökin. Ja kaiken lisäksi hän on aito, eikä tahallaan vie tilaa muilta, mutta osaa iloita omasta voitostaan, kuten kuuluukin. Hän on suorittanut monta tehtävää todella hyvin, myös salatehtävät. Häntä ei paljoa talossa kehuta, ehkä kateuden vuoksi.

Vehviläinen väitti studiossa, että Samir ei iloitse R-kioski palkinnoista, kun ei huuda kurkku suorana. Ei herrasmies huutele vaikka iloinen olisikin. Ja Samirilla on urheilijana tarkka ruokavalio, ei syö sokeria liikaa. Ovatko katsojat tottuneet niin Jassun huutamiseen, että muunlaisia asukkaiden tunteita ei ole katsojan mielestä olemassakaan, kuin vain ne, jotka huudetaan isoon ääneen ?

- Mitä tulee Juhanin kateuteen ym, niin ei hän käytökselleen mitään voi. Pohjanmaalla vähintään joka toinen käyttäytyy kuin Juhani, eli hän on kasvanut sellaiseen käytöskulttuuriin, eikä paremmasta tiedä. 'Pohojalaaset' on kateellisia ja kilpailuhenkisiä, siellä ei saa valittaa ja itkeä, vaan pitää olla sisukas lapsesta asti. Pohjanmaalla vain vihalla saa osoittaa mielipahaa.

Siellä ei saa kehua muita, olet muuten 'mielistelijä'. Kuten Juhanikin sanoi Samirille kilpailun jälkeen: 'ei passaa sua kehua ettet ylpisty'. Tuo on tyypillinen pohjalainen kommentti ja ajatusmaailma. Myös se, että Juhani nousee aamulla ennen muita paistamaan sämpylöitä, on pohjalaista ahkeruutta, siellä ei sovi nukkua aamulla pitkään, eikä pitää verhoja kiinni puolille päivin.

Pohjalaiset eivät juurikaan osoita toiselle myötätuntoa surussa tai myötäiloa onnessa. Ihmisen pitää siellä yksin käydä nämä tunteet hiljaa läpi. Moni orpolapsi on pohjalaisessa kulttuurissa jätetty yksin vanhempiensa haudalle itkemään, näin ainakin 1900-luvun alussa. Puukkojunkkarien tappelut toisten häissä olivat varsinkin Etelä-Pohjanmaalla tapana ennen, liekö sekin kateutta toisten onnesta. Toisen vahingosta ollaan siellä vahingoniloisia ja toisen onnea kadehditaan, se on sitä kilpailuhenkeä. Pohjalaiset eivät koskaan itse myönnä olevansa kateellisia ja kilpailuhenkisiä, koska he eivät tiedä, että on muunlaistakin asennetta olemassa, jopa Suomessa.

On Pohjanmaalla myös herkkiä ihmisiä, joihin tämä kuvaus ei sovi. Eiväthän kaikki savolaisetkaan ole puheliaita. Itse olen erilainen pohjalainen ja muutin sieltä pois, kun en sopeutunut tuohon kovaan käytöskulttuuriin.

Pohjalaisuudessa on hyvää ahkeruus, yrittelijäisyys, siisteys ja tunnollisuus. Kunhan et ole parempi kuin muut.

pohojanmaaalainen emäntä kysyi mieheltään , rakastatko minua niin mies vastasi, johan minä iliimootin kerran. 

Vierailija
54472/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisko tehtävä iltapvllä? titaanien taisto

Vierailija
54473/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööki ja jassu, voi he... tti.

Vierailija
54474/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kuvottava tuo Anssi. Mätäisillä hampaillaan ja mustilla kynsillään nyt kerää mammoilta sympatiaääniä nyyhkytarinoillaan poikakodista. Ulos brassailemaan venakkonsa kylkeen! Kouluttamaton juntti.

Vierailija
54475/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Haluaisin, että Samir voittaisi koko BB:n tänä vuonna.

Miksi aina äänekkäimmät asukkaat saavat eniten ruutuaikaa koosteissa ? Jatkuva huutaminen ja riitely ei tarkoita sitä, että olisi mielenkiintoisin persoona. Yleensä älykkäät ihmiset puhuvat hiljaisella äänellä ja älykkyys on mielenkiintoisempaa, kuin mieletön huutaminen jostain karkkipussista.

Samir on älykäs, luova, toiset huomioon ottava herrasmies, joka on myös fyysisesti lahjakas ja söpökin. Ja kaiken lisäksi hän on aito, eikä tahallaan vie tilaa muilta, mutta osaa iloita omasta voitostaan, kuten kuuluukin. Hän on suorittanut monta tehtävää todella hyvin, myös salatehtävät. Häntä ei paljoa talossa kehuta, ehkä kateuden vuoksi.

Vehviläinen väitti studiossa, että Samir ei iloitse R-kioski palkinnoista, kun ei huuda kurkku suorana. Ei herrasmies huutele vaikka iloinen olisikin. Ja Samirilla on urheilijana tarkka ruokavalio, ei syö sokeria liikaa. Ovatko katsojat tottuneet niin Jassun huutamiseen, että muunlaisia asukkaiden tunteita ei ole katsojan mielestä olemassakaan, kuin vain ne, jotka huudetaan isoon ääneen ?

- Mitä tulee Juhanin kateuteen ym, niin ei hän käytökselleen mitään voi. Pohjanmaalla vähintään joka toinen käyttäytyy kuin Juhani, eli hän on kasvanut sellaiseen käytöskulttuuriin, eikä paremmasta tiedä. 'Pohojalaaset' on kateellisia ja kilpailuhenkisiä, siellä ei saa valittaa ja itkeä, vaan pitää olla sisukas lapsesta asti. Pohjanmaalla vain vihalla saa osoittaa mielipahaa.

Siellä ei saa kehua muita, olet muuten 'mielistelijä'. Kuten Juhanikin sanoi Samirille kilpailun jälkeen: 'ei passaa sua kehua ettet ylpisty'. Tuo on tyypillinen pohjalainen kommentti ja ajatusmaailma. Myös se, että Juhani nousee aamulla ennen muita paistamaan sämpylöitä, on pohjalaista ahkeruutta, siellä ei sovi nukkua aamulla pitkään, eikä pitää verhoja kiinni puolille päivin.

Pohjalaiset eivät juurikaan osoita toiselle myötätuntoa surussa tai myötäiloa onnessa. Ihmisen pitää siellä yksin käydä nämä tunteet hiljaa läpi. Moni orpolapsi on pohjalaisessa kulttuurissa jätetty yksin vanhempiensa haudalle itkemään, näin ainakin 1900-luvun alussa. Puukkojunkkarien tappelut toisten häissä olivat varsinkin Etelä-Pohjanmaalla tapana ennen, liekö sekin kateutta toisten onnesta. Toisen vahingosta ollaan siellä vahingoniloisia ja toisen onnea kadehditaan, se on sitä kilpailuhenkeä. Pohjalaiset eivät koskaan itse myönnä olevansa kateellisia ja kilpailuhenkisiä, koska he eivät tiedä, että on muunlaistakin asennetta olemassa, jopa Suomessa.

On Pohjanmaalla myös herkkiä ihmisiä, joihin tämä kuvaus ei sovi. Eiväthän kaikki savolaisetkaan ole puheliaita. Itse olen erilainen pohjalainen ja muutin sieltä pois, kun en sopeutunut tuohon kovaan käytöskulttuuriin.

Pohjalaisuudessa on hyvää ahkeruus, yrittelijäisyys, siisteys ja tunnollisuus. Kunhan et ole parempi kuin muut.

Kylläpä oli kliseistä tekstiä. Et ole tainnut Pohjanmaalla käydäkään. Mistä olet kotoisin?

Vierailija
54476/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani kerran sanoi makkarissa ennen nukahtamistaan, että punaiset ajattelevat vain omia etujaan, että eivät olisi tehneet samoja juttuja kuin siniset. Tämä siis silloin, kun kahvia vastaan siniset järjesti spa-hoidot ja henkilökohtaiset novellit kaikille punaisille. Sen jälkeen lisäsi vielä: "Paitsi Sami, joka ajattelee vain itseään".

Juhani oli kyllä tuossa oikeassa, itsekäshän Sami on monesti ollut.

Juhani nyt on oikein kateuden perikuva, siinäkin keskustelussa siniset nostivat itsensä johonkin pyhimyksen ja hyväntekijän asemaan vaikka vain kärsivät bb n antamaa rankkua punaisilta saamansa kahvin liiallisesta keitosta.

Vierailija
54477/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmp kirjoitti:

Miksi Mellu haluaa näyttää vatsaansa? Kelaa paitansa rullalle, jotta pömppö näkyisi. Ei taida itse tiedostaa omaa kokoaan.

Toinen asia on, että miksi Pekka on vielä tuolla? On todella vastenmielinen eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja.

Tää on asia jossa minun täytyy puolustaa melodia. Aivan varmasti tiedostaa oman kokonsa, muttei välitä ja miksi ihmeessä pitäisikään. Ei ainakaan häpeile itseään. Ja en ole ylipainoinen nainen joka puolustaa kaltaisiaan, vaan hoikka mies

Vierailija
54478/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on sitonut Nooran kengännauhat umpisolmuille. Neiti ei saa niitä itse auki vaan kiukuttelee ja kiroilee. ”Mun kengännauhat menee ihan pilalle, henkilökohtaisia tavaroita ei saa koskee” Melody tulee avaamaan solmut ja sanoo ”ei ne mee pilalle, ne on kengännauhat, niitä kuuluukin solmia” 😂 kunnon uusavuton tuo Noora. Mulla menis hermot heti tuohon kiukutteluun.

Kuluuhan ne kengännauhat siitä sitomisesta, joo, mutta jos sille laskee rahallisen arvon, niin yhden tupakan heittäminen tulee kyllä moninkertaisesti kalliimmaksi. Se olisi varmaan Nooralle ihan ok. 

Ja sitten kun kengännauhojen hinnan suhteuttaa Nooran kauneusbudjettiin (hiukset, plastiikkakirurgia ja kaikki muu tälläytyminen, vaatehankinnat (kun pitää varmaan olla muodikasta, sen sijaan että olisi laadukasta ja kestävää), niin siinä ei yhdet kengännauhat tunnu missään, vaikka olisi poikki sahattu. 

Vierailija
54479/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus noita pöhkö-pekan keittämiä kananmunia on vieläkin tossa keittiön tasolla, on se vaan pelle jätkä.

Onneksi olkoon Kuopion naiset, jos edes 10% sen jutuista on lähellä totuutta niin kai misukat on pahanlaatuisesti likinäköisiä sielläpäin.

Kuopiolaiset naiset ovat sen verran epätoivoisia että pekatkin kelpaa, ei ole paljon valinnanvaraa.

Vierailija
54480/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko tässä huumoritilanteena esimerkiksi Pekan tosikko-jankutusta? Voisiko joku kertoa, missä siinä on se huumori? 

Sami on koko bb-historian pahin jankuttaja, ja tekee sitä nykyisin ihan tahallaan ärsyttääkseen toisia. Ei toki uskalla johtohenkilöitä, mutta esim. ADHD Pekka on kiva kiusattava. Muitakin on ärsyttänyt, mutta silloin pyytänyt heti anteeksi, että leikkiähän minä vain.

Samille meni hiljaisen hissukkakauden  jälkeen ja SAmirin kaverina joku ihme häirikkömoodi päälle. Ei ne toisten tavaroiden lapselliset piilottelut enää naurata, jos niitä joka päivä tehdään.

Mitä sinä nyt sekoilet? Pekkahan se häirikkö on, kun sotkee ja sitten hokee niin kuin uhmaikäinen "tosikko, tosikko, tosikko". Miten hitossa saat tuonkin käännettyä Samin syyksi? Se, että keskustelee ja selittää kantansa ihmiselle, joka sitä ei alun perin viitsinyt kuunnella, ei ole mitään jankuttamista tuohon verrattuna. 

Huoh, että olet raskas. Tuota samaa toistelet täällä päivästä toiseen. Vaihda jo levyä.

Mulla kanssa muuttunut käsitys Samista negatiiviseen suuntaan. Saisi vaikka tippua jo pois.

Ketju on lukittu.