Juhannuksena vakavasti masentuneena ja ahdistuneena jatkuvaa kamppailua synkkiä ajatuksia vastaan
Muutenkin joka päivä on enemmän tai vähemmän taistelua mutta kesä ja varsinkin juhannus aiheuttaa pahaa oloa ja vaikka kuinka yrittää keskittyä omiin juttuihin niin ne ajatukset puskee silti läpi. Pahimmat ajatukset ovat tietysti "niitä" joiden oikeaa nimeä ei tänne oikein voi enää kirjoittaakaan.
Eikä sekään auta että kun ylihuomenna kesäpäivänseisaus niin ajatus kääntyy heti siihen että pimenee kun vasta tuli valoisaa. Nämä sairaudet ovat silkkaa kärsimystä, elämä menee hukkaan.
Kommentit (23)
Saatko apua tai onko läheisiä, käytkö töissä tai opinnoissa? Moni on masentunut tästä nykymenosta. Mikä ahdistaa eniten?
Ymmärrän, tsemppiä! Itse kans viimeset pari vuotta tuntenu samaa enkä jaksanu ees viettää juhannusta, tässä se on yksin menny ja itkukin tuli mut toisaalta ihana olla itekseen. Muistais vaan millon viimeks en olis itkenyt, jatkunu ainakin vuoden päivittäin. Et oo ainoa <3 me selvitään
Kasva aikuiseksi ap. Näihin törmää jatkuvasti jotka kertoo että vika on aina muissa. Voi olla pysyvä kehityshäiriö aivoissa. Sille ei voi mitään.
Pimeä vuodenaika on ihan yhtä hyvä kuin valoisa, oikeilla varusteilla voi liikkua ulkona aktiivisesti koko vuoden. Ja liikuntaa suosittelen lääkkeeksi sulle. Kun saat sun kropan voimaan hyvin niin sun mieli voi hyvin myös.
Vierailija kirjoitti:
Saatko apua tai onko läheisiä, käytkö töissä tai opinnoissa? Moni on masentunut tästä nykymenosta. Mikä ahdistaa eniten?
Kun minun viestit aina poistetaan.
Tunteet tulee ja menee, ne kaikkein pahimmatkin. Kirjoita lapulle "tämäkin menee ohi" ja laita se taskuusi ja kaiva esiin ja lue ittellesi ääneen, kun oikein harmittaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minun viestit aina poistetaan.
Kirjoitat pskaa..
Onko vakavasti masentunut jos vielä juhannuksestakin välittää ja valoisasta tai pimeästä? Tankkaa sitä valoa ja lämpöä nyt.
Taidat olla älyllisesti kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
On keskusteluapu ja lääkitys. Läheisiä no en nyt tiedä joskus näkee sukulaisia mutta eipä muuta. Töissä olin mutta onneksi loppui kun ihan lopussa ettei jaksa enää. Opiskelusta ei tulisi yhtään mitään. Ei ehtisi enää kirjoittaa tähän mutta ahdistaa lähes kaikki. Tietysti taloudellinen tilanne yksi mikä ahdistaa mutta moni muukin asia ja maailmanmeno kun se on niin sekopäistä ja vaikka on sanottu että älä lue uutisia niin vaikea on pysyä täysin tynnyrissä maailmalta. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen autismin kirjolla ja jotain muutakin on että en nyt normaalikaan ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen autismin kirjolla ja jotain muutakin on että en nyt normaalikaan ole. ap
Köyden ostoon sitten vaan. Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä tunnevammainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa? Ihan turhaan. Tapa itsesi, niin maailmasta tulee parempi.
Eipä oo takeita siitäkään.
Täällä kukaan ei tunne sua. Kerro oikea syy, se voisi auttaa sinua.