Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
54481/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani kuvittelee olevansa parempi kuin muut talossa. No, Anssi ja Pekka ei kuitenkaan teeskentele, tietävät olevansa ärsyttäviä mu lkkuja ja käyttävät tätä hyväkseen.

Vierailija
54482/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmp kirjoitti:

Miksi Mellu haluaa näyttää vatsaansa? Kelaa paitansa rullalle, jotta pömppö näkyisi. Ei taida itse tiedostaa omaa kokoaan.

Toinen asia on, että miksi Pekka on vielä tuolla? On todella vastenmielinen eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja.

Tää on asia jossa minun täytyy puolustaa melodia. Aivan varmasti tiedostaa oman kokonsa, muttei välitä ja miksi ihmeessä pitäisikään. Ei ainakaan häpeile itseään. Ja en ole ylipainoinen nainen joka puolustaa kaltaisiaan, vaan hoikka mies

Melody puhui minusta joskus alkuaikoina tosi kivasti siitä, miten sen tekisi mieli sanoa lysyssä kulkeville ihmisille jotenkin, että kantaisivat itsensä kauniisti, tai että sä olet kaunis jne... En todellakaan muista, miten tarkkaan, mut se oli hyvin sanottu. 

Melody ei tosiaan häpeile itseään, eikä ole mitään syytäkään. Melody ei edes ole sillä tavalla vastenmielisellä tavalla lihava, vaikka onkin ylipainoinen. 

Melodyssä on kauheasti hyvää energiaa ja hyviä ajatuksia, mutta sitten on se Justiina, jolla kritiikkiä välittävä putki toimii vain yhteen suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54483/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody kertoo, että sillä on ollut tapaaminen personal trainerin kanssa pari kertaa viikossa. Onkohan tapaamiset olleet Mäkkärillä tai pizzeriassa?

Vierailija
54484/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä jako tähän lopu. Koko kausi tulee ikävä kyllä näin jatkumaan. Se vaan harmittaa, kun oli niin vähän aikaa äänestää joukkueiden johtajia.

Jako saa minun mielestäni jatkua, mutta sitä voisi hyödyntää välillä jollain muulla tavalla. Ei mitään taivas/ helvetti -juttuja, niin kuin Niko ehdotti. Eikä enää mitään ärrä/noccosekoiluja. Jokin sellainen yhteistehtävä, että molemmilla sama tavoite ja edut, mutta eri roolit ja tehtävät. Esimerkiksi sellaisia, että on paritehtäviä ja parissa aina punainen ja sininen. Tai kaksiosainen tehtävä, jossa molemmilla omat vastuualueet. Kun toisella joukkueella menee pieleen, menee toisellakin. Ei siis enää kilpailemista toisiaan vastaan. Esimerkiksi sokkotehtävä, jossa toisella silmät sidottuna ja toinen ohjeistaa. Tai niin kuin se ketjureaktiotehtävä, että toiset saavat kuvallisen ohjeen ja toisten pitää rakentaa näkemättä kuvaa. 

Vierailija
54485/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Haluaisin, että Samir voittaisi koko BB:n tänä vuonna.

Miksi aina äänekkäimmät asukkaat saavat eniten ruutuaikaa koosteissa ? Jatkuva huutaminen ja riitely ei tarkoita sitä, että olisi mielenkiintoisin persoona. Yleensä älykkäät ihmiset puhuvat hiljaisella äänellä ja älykkyys on mielenkiintoisempaa, kuin mieletön huutaminen jostain karkkipussista.

Samir on älykäs, luova, toiset huomioon ottava herrasmies, joka on myös fyysisesti lahjakas ja söpökin. Ja kaiken lisäksi hän on aito, eikä tahallaan vie tilaa muilta, mutta osaa iloita omasta voitostaan, kuten kuuluukin. Hän on suorittanut monta tehtävää todella hyvin, myös salatehtävät. Häntä ei paljoa talossa kehuta, ehkä kateuden vuoksi.

Vehviläinen väitti studiossa, että Samir ei iloitse R-kioski palkinnoista, kun ei huuda kurkku suorana. Ei herrasmies huutele vaikka iloinen olisikin. Ja Samirilla on urheilijana tarkka ruokavalio, ei syö sokeria liikaa. Ovatko katsojat tottuneet niin Jassun huutamiseen, että muunlaisia asukkaiden tunteita ei ole katsojan mielestä olemassakaan, kuin vain ne, jotka huudetaan isoon ääneen ?

- Mitä tulee Juhanin kateuteen ym, niin ei hän käytökselleen mitään voi. Pohjanmaalla vähintään joka toinen käyttäytyy kuin Juhani, eli hän on kasvanut sellaiseen käytöskulttuuriin, eikä paremmasta tiedä. 'Pohojalaaset' on kateellisia ja kilpailuhenkisiä, siellä ei saa valittaa ja itkeä, vaan pitää olla sisukas lapsesta asti. Pohjanmaalla vain vihalla saa osoittaa mielipahaa.

Siellä ei saa kehua muita, olet muuten 'mielistelijä'. Kuten Juhanikin sanoi Samirille kilpailun jälkeen: 'ei passaa sua kehua ettet ylpisty'. Tuo on tyypillinen pohjalainen kommentti ja ajatusmaailma. Myös se, että Juhani nousee aamulla ennen muita paistamaan sämpylöitä, on pohjalaista ahkeruutta, siellä ei sovi nukkua aamulla pitkään, eikä pitää verhoja kiinni puolille päivin.

Pohjalaiset eivät juurikaan osoita toiselle myötätuntoa surussa tai myötäiloa onnessa. Ihmisen pitää siellä yksin käydä nämä tunteet hiljaa läpi. Moni orpolapsi on pohjalaisessa kulttuurissa jätetty yksin vanhempiensa haudalle itkemään, näin ainakin 1900-luvun alussa. Puukkojunkkarien tappelut toisten häissä olivat varsinkin Etelä-Pohjanmaalla tapana ennen, liekö sekin kateutta toisten onnesta. Toisen vahingosta ollaan siellä vahingoniloisia ja toisen onnea kadehditaan, se on sitä kilpailuhenkeä. Pohjalaiset eivät koskaan itse myönnä olevansa kateellisia ja kilpailuhenkisiä, koska he eivät tiedä, että on muunlaistakin asennetta olemassa, jopa Suomessa.

On Pohjanmaalla myös herkkiä ihmisiä, joihin tämä kuvaus ei sovi. Eiväthän kaikki savolaisetkaan ole puheliaita. Itse olen erilainen pohjalainen ja muutin sieltä pois, kun en sopeutunut tuohon kovaan käytöskulttuuriin.

Pohjalaisuudessa on hyvää ahkeruus, yrittelijäisyys, siisteys ja tunnollisuus. Kunhan et ole parempi kuin muut.

pohojanmaaalainen emäntä kysyi mieheltään , rakastatko minua niin mies vastasi, johan minä iliimootin kerran. 

Mun isä oli kotoisin Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan rajalta! Hän opetti pojalleni pienestä pitäen, että muista aina ”olet piree ja paree ja paremmista värkeistä.”😘

Vierailija
54486/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody kertoo, että sillä on ollut tapaaminen personal trainerin kanssa pari kertaa viikossa. Onkohan tapaamiset olleet Mäkkärillä tai pizzeriassa?

Mitä nyt oon kattonut, niin aika suorituskykyiseltä Melody vaikuttaa. Ja tuntuu olevan perillä omista vahvuuksistaan ja heikkouksistaan liikunnallisissa asioissa. 

Voimaa löytyy etenkin alakropasta. 

Vierailija
54487/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on sitonut Nooran kengännauhat umpisolmuille. Neiti ei saa niitä itse auki vaan kiukuttelee ja kiroilee. ”Mun kengännauhat menee ihan pilalle, henkilökohtaisia tavaroita ei saa koskee” Melody tulee avaamaan solmut ja sanoo ”ei ne mee pilalle, ne on kengännauhat, niitä kuuluukin solmia” 😂 kunnon uusavuton tuo Noora. Mulla menis hermot heti tuohon kiukutteluun.

Kumma etteivät uskaltaneet Melodyn kengännauhoja solmia vaikka Melodyhan se piilotti punaisten energiajuomia. Pelkäävät Melodyn suuttumista.

Vierailija
54488/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on taas näkynyt enemmän lämpöä akin ja Jassun välillä, katsokaapa seku häntä te ruutu+ omaavat. Ihmettelin jo kun aiemmin juttelivat usein kahden kesken ja paljon ohimennen heittoja puolin ja toisin, nyt vastakkainasettelun myötä se on loppui lähes kokonaan. Mukavaa oli huomata eilen jo ja tänään vielä enemmän että alkaa panssarit laskemaan kun viimeinen kisa enää jäljellä, näkyy myös muiden asukkaiden asenteissa. Vähän huolettaa kun Aki on niin paljon Juhanin kanssa ja se negatiivisuus on tarttunut häneen. Nyt kun Jassun kanssa juttelivat niin hymyili kuin Naantalin aurinko ja piristyi. Vaikka Jassusta ei voittoon ole enkä sitä hänelle soisi niin tuo kaveruus on mukava seurata. Akin pitäisi irrottautua juhanista ja mennä enemmän muiden asukkaiden seuraan että korvien väli tuulettuisi tuosta ainaisesta negailusta ja nurinasta. Huono asenne tarttuu ja se on valitettavasti Akista näkynyt viime viikkoina, en halua että pilaa pelinsä sen takia

Ei Juhani noin negatiivinen sentään ole. Välillä se käy syvissä vesissä, mutta muutenhan tuo on enemmän kannustava ja teoillaan sellainen hiljainen johtaja talossa. Ja Akille varmasti tärkeä tuki ja turva. Muutenhan tuolla jutellaan Akille aika vähän, mutta maaseudun miehet raatailevat lepposasti aina miesten hommista.

Itse olen tiiraillut että Aki lienee hieman jopa ihastunut Jassuun, mutta kun ei saanut bileissä viereen nukkumaan niin on sitten jättänyt ihailun vähän etäämmälle. Sen yhden sunnuntailähetyksen ja Aki-kyselyn jälkeen Jaccukin on ehkä alkanut vähän raksuttelemaan päässään että mikä homma.

Vierailija
54489/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmp kirjoitti:

Miksi Mellu haluaa näyttää vatsaansa? Kelaa paitansa rullalle, jotta pömppö näkyisi. Ei taida itse tiedostaa omaa kokoaan.

Toinen asia on, että miksi Pekka on vielä tuolla? On todella vastenmielinen eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja.

Tää on asia jossa minun täytyy puolustaa melodia. Aivan varmasti tiedostaa oman kokonsa, muttei välitä ja miksi ihmeessä pitäisikään. Ei ainakaan häpeile itseään. Ja en ole ylipainoinen nainen joka puolustaa kaltaisiaan, vaan hoikka mies

Melody puhui minusta joskus alkuaikoina tosi kivasti siitä, miten sen tekisi mieli sanoa lysyssä kulkeville ihmisille jotenkin, että kantaisivat itsensä kauniisti, tai että sä olet kaunis jne... En todellakaan muista, miten tarkkaan, mut se oli hyvin sanottu. 

Melody ei tosiaan häpeile itseään, eikä ole mitään syytäkään. Melody ei edes ole sillä tavalla vastenmielisellä tavalla lihava, vaikka onkin ylipainoinen. 

Melodyssä on kauheasti hyvää energiaa ja hyviä ajatuksia, mutta sitten on se Justiina, jolla kritiikkiä välittävä putki toimii vain yhteen suuntaan. 

Minä en valitettavasti pysty näkemään näin. Viime aikojen törkeydet ja ylimielisyys on saanut hänen hyväkin ajatuksensa tuntumaan pinnallisilta ja ulkokultaisilta. Esimerkiksi ylipainosta ja ra s s mista hänellä on ihan hyvät pointit, mutta nämä valitettavasti mitätöityvät, kun itse katselee toisia pitkin nenänvarttaan. 

Vierailija
54490/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu alasti suihkussa 😍

Laitettiinko ruutuun K18 leima?

Tätä oli kyllä siinä mielessä hupaisaa seurata, kun kameramiehellä taisi mennä vähän pasmat sekaisin. Vaihteli hetken aikaa kameraa miten sattui ja lopulta päätyi kuvaamaan olkkaria.

Millainen toosa Jasmiinalla oli?

En nähnyt. Minulta on pienenä leikelty

Vierailija
54491/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir tosiaan eilen ulkona vitsaili että p*rseet pestään vastustajien hammasharjoilla ja Sami nauroi.

Ihan hauska läppä joo. :D 

Sitä vaan en ymmärrä, että Sami saa kyllä nauraa jos muista tehdään pilaa, mutta jos joku nauraa Samille huumorilla, niin tällä palstalla nostetaan heti esiin se, että Samia kiusataan.

Mikä logiikka tässä?

Yks vois olla vaikka se, että hammasharjalla temppuilu kohdistuisi kaikkiin( siniseen joukkueeseen), eikä vain yhteen (Samiin).

Sinisessä joukkueessa vaan sattuu olemaan Samin parhaat kaverit Lasse, Juhani ja Aki et sikäli huono logiikka. Menis mieluummin hieromaan ahteriinsa kiusaajansa Pekan hammasharjaa. 

siis sinä nyt ihan oikeasti ajattelet, että nämä toteuttavat tuon? Sen takiahan se nimenomaan on vitsi, että sitä ei tietenkään oikeasti tehdä. 

Reps  :D

No en tietenkään usko. :D Samalla lailla oma heittoni oli läppää kuin Samirinkin.

Ai. Sinun kannattaisi ilmaista läppäsi hieman paremmin. Jos kysyt miksi jokin asia on kiusaamista, minulle ei kyllä heti tule huumori mieleen. 

Ilmaisin ihan samalla tavalla kuin Samir. Ei ole minun vikani jos et ymmärrä. :D Sinut jo tunnistaa täällä ku aina tyylisi tuo muiden syyttely. Lassen sanoin: Kato peiliin.

Tämä Sami-fani on itse kuiva tosikko ja aina kaikki on muiden vikaa.

Anteeksi vain, mutta et ilmaissut. :D Samir ilmaisi asian ilmeillä, eleillä, äänenpainoilla, tuntemalleen ihmiselle tietyssä tilanteessa. Sinä ilmaisit asian kirjoittamalla vieraille ihmisille käyttämättä minkäänlaista nonverbaalista viestintää ja ilman mitään kontekstia. 

Jälleen kerran ihmettelen, miten pihalla ihmiset ovat näin itsestäänselvistä asioista. 

Vaikutat kylläkin itse todella yksinkertaisella. Pakko oli sanoa. Semmosta se on.

t. eri

No sepä ei varsinaisesti yllätä, että vauvapalstalla tyhmimpänä pidetään sitä, joka viitsii perustella asiansa ja pysyy faktoissa. 

Toistelet samoja asioita. Et ole fiksu.

Vierailija
54492/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Melody onkin ronski ja isokokoinen nainen kuten Jasmiinakin niin erilaisilta nuo kaksi naista kuitenkin vaikuttavat. Melodyllä ei selvästikään ole ihan samanlaisia ongelmia Jasmiinan kanssa.

Vierailija
54493/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Haluaisin, että Samir voittaisi koko BB:n tänä vuonna.

Miksi aina äänekkäimmät asukkaat saavat eniten ruutuaikaa koosteissa ? Jatkuva huutaminen ja riitely ei tarkoita sitä, että olisi mielenkiintoisin persoona. Yleensä älykkäät ihmiset puhuvat hiljaisella äänellä ja älykkyys on mielenkiintoisempaa, kuin mieletön huutaminen jostain karkkipussista.

Samir on älykäs, luova, toiset huomioon ottava herrasmies, joka on myös fyysisesti lahjakas ja söpökin. Ja kaiken lisäksi hän on aito, eikä tahallaan vie tilaa muilta, mutta osaa iloita omasta voitostaan, kuten kuuluukin. Hän on suorittanut monta tehtävää todella hyvin, myös salatehtävät. Häntä ei paljoa talossa kehuta, ehkä kateuden vuoksi.

Vehviläinen väitti studiossa, että Samir ei iloitse R-kioski palkinnoista, kun ei huuda kurkku suorana. Ei herrasmies huutele vaikka iloinen olisikin. Ja Samirilla on urheilijana tarkka ruokavalio, ei syö sokeria liikaa. Ovatko katsojat tottuneet niin Jassun huutamiseen, että muunlaisia asukkaiden tunteita ei ole katsojan mielestä olemassakaan, kuin vain ne, jotka huudetaan isoon ääneen ?

---

Sen vaan sanon, että musiikkiuraansa boostaamaan tulleen tyypin ei tätä tarvitse voittaa. Tottahan Samir on tuolla laskelmoidusti vaikka ja mitä, jotta hänestä saataisiin irti hyvä vaikutelma. Mies haaveilee musiikkiurasta. Haaveilkoon vaan, mut ei tää maa pyöri ihan silläkään, että jokainen musikaalinen alkaa tehdä musiikkia. Eikä se Samirin musiikki edes kertakuulemalta ollut kummoista. 

Samir voi olla ja varmaan onkin tosi hyvä tyyppi, mutta koska noin selkeästi on tekemässä peeärrää uralleen, niin ei voi juurikaan luottaa siihen, että olisi tuolla täysin oma itsensä. Toki voidaan sanoa, ettei kukaan tuolla ole täysin oma itsensä. Silti moni on tuolla paljon enemmän laittanut itseään likoon, ja mielestäni se pitäisi palkita voitolla, eikä se, joka vetää ammattimaisimman pr-setin. 

Vierailija
54494/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi punaiset vaan nauraa kun Melody piilottelee juomiaan ja sitten menevät piilottamaan punaiset Sami etunenässä juomatölkkejä sinisten vaatehyllyille. Kyllä on lapsellista porukkaa. Ja Samin hirnuva nauru päälle. Mikä se Samirin tekemä kortti jonka laittoivat Akin vaatekaappiin.

Vierailija
54495/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ronskit ja isokokoiset naiset eivät suinkaan ole samanlaisia. Toki tuohon liittyvä vahva stereotypia on av-mamma. Sehän on vain hyvä, että kaikki talon naisasukkaat eivät ole sellaisia kun Noora. Sinkkujen sekoilurealityissä taas kaikki naisosallistujat puolestaan ovat Noora-kopioita.

Vierailija
54496/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisivat ne häätöpisteet nyt Melodille, et siitä päästäisiin vihdoin.

Anssi ja Pekka niin laiskoja, etteivät jaksa itse kokata. Ajattelevat, et pidetään piika vielä keittiössä ja laitetaan pahin vastus häätöön.

Vierailija
54497/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla tosiaan vain yksi sisävesiliikenteen käytössä? Kumma, jos eivät saa käyttää sviittihuoneen ja tehtävhuoneen vessoja silloin kun noissa huoneissa ei olla.

Vierailija
54498/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir tosiaan eilen ulkona vitsaili että p*rseet pestään vastustajien hammasharjoilla ja Sami nauroi.

Ihan hauska läppä joo. :D 

Sitä vaan en ymmärrä, että Sami saa kyllä nauraa jos muista tehdään pilaa, mutta jos joku nauraa Samille huumorilla, niin tällä palstalla nostetaan heti esiin se, että Samia kiusataan.

Mikä logiikka tässä?

Yks vois olla vaikka se, että hammasharjalla temppuilu kohdistuisi kaikkiin( siniseen joukkueeseen), eikä vain yhteen (Samiin).

Sinisessä joukkueessa vaan sattuu olemaan Samin parhaat kaverit Lasse, Juhani ja Aki et sikäli huono logiikka. Menis mieluummin hieromaan ahteriinsa kiusaajansa Pekan hammasharjaa. 

siis sinä nyt ihan oikeasti ajattelet, että nämä toteuttavat tuon? Sen takiahan se nimenomaan on vitsi, että sitä ei tietenkään oikeasti tehdä. 

Reps  :D

No en tietenkään usko. :D Samalla lailla oma heittoni oli läppää kuin Samirinkin.

Ai. Sinun kannattaisi ilmaista läppäsi hieman paremmin. Jos kysyt miksi jokin asia on kiusaamista, minulle ei kyllä heti tule huumori mieleen. 

Ilmaisin ihan samalla tavalla kuin Samir. Ei ole minun vikani jos et ymmärrä. :D Sinut jo tunnistaa täällä ku aina tyylisi tuo muiden syyttely. Lassen sanoin: Kato peiliin.

Tämä Sami-fani on itse kuiva tosikko ja aina kaikki on muiden vikaa.

Anteeksi vain, mutta et ilmaissut. :D Samir ilmaisi asian ilmeillä, eleillä, äänenpainoilla, tuntemalleen ihmiselle tietyssä tilanteessa. Sinä ilmaisit asian kirjoittamalla vieraille ihmisille käyttämättä minkäänlaista nonverbaalista viestintää ja ilman mitään kontekstia. 

Jälleen kerran ihmettelen, miten pihalla ihmiset ovat näin itsestäänselvistä asioista. 

Vaikutat kylläkin itse todella yksinkertaisella. Pakko oli sanoa. Semmosta se on.

t. eri

No sepä ei varsinaisesti yllätä, että vauvapalstalla tyhmimpänä pidetään sitä, joka viitsii perustella asiansa ja pysyy faktoissa. 

Toistelet samoja asioita. Et ole fiksu.

Onneksi sinun kommentissasi on merkittävästi eri sisältö kuin edellisessä. :D 

Vierailija
54499/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla tosiaan vain yksi sisävesiliikenteen käytössä? Kumma, jos eivät saa käyttää sviittihuoneen ja tehtävhuoneen vessoja silloin kun noissa huoneissa ei olla.

Repesin tälle, kiitos päivän nauruista. 

Kyllähän se vessa jonkinlaista sisävesiliikennettä (yhteen suuntaan) on. 

Vierailija
54500/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi punaiset vaan nauraa kun Melody piilottelee juomiaan ja sitten menevät piilottamaan punaiset Sami etunenässä juomatölkkejä sinisten vaatehyllyille. Kyllä on lapsellista porukkaa. Ja Samin hirnuva nauru päälle. Mikä se Samirin tekemä kortti jonka laittoivat Akin vaatekaappiin.

Minusta on aika iso ero siinä, piilottaako omia juomiaan vai jonkun toisen juomia. Toinen on kiusantekoa ja toinen on vain harmiton jäynä. Se on sitten eri asia, onko niissä mitään hauskaa, mutta ihan näin moraalin näkökulmasta. 

Ketju on lukittu.