Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
- Haluaisin, että Samir voittaisi koko BB:n tänä vuonna.
Miksi aina äänekkäimmät asukkaat saavat eniten ruutuaikaa koosteissa ? Jatkuva huutaminen ja riitely ei tarkoita sitä, että olisi mielenkiintoisin persoona. Yleensä älykkäät ihmiset puhuvat hiljaisella äänellä ja älykkyys on mielenkiintoisempaa, kuin mieletön huutaminen jostain karkkipussista.
Samir on älykäs, luova, toiset huomioon ottava herrasmies, joka on myös fyysisesti lahjakas ja söpökin. Ja kaiken lisäksi hän on aito, eikä tahallaan vie tilaa muilta, mutta osaa iloita omasta voitostaan, kuten kuuluukin. Hän on suorittanut monta tehtävää todella hyvin, myös salatehtävät. Häntä ei paljoa talossa kehuta, ehkä kateuden vuoksi.
Vehviläinen väitti studiossa, että Samir ei iloitse R-kioski palkinnoista, kun ei huuda kurkku suorana. Ei herrasmies huutele vaikka iloinen olisikin. Ja Samirilla on urheilijana tarkka ruokavalio, ei syö sokeria liikaa. Ovatko katsojat tottuneet niin Jassun huutamiseen, että muunlaisia asukkaiden tunteita ei ole katsojan mielestä olemassakaan, kuin vain ne, jotka huudetaan isoon ääneen ?
- Mitä tulee Juhanin kateuteen ym, niin ei hän käytökselleen mitään voi. Pohjanmaalla vähintään joka toinen käyttäytyy kuin Juhani, eli hän on kasvanut sellaiseen käytöskulttuuriin, eikä paremmasta tiedä. 'Pohojalaaset' on kateellisia ja kilpailuhenkisiä, siellä ei saa valittaa ja itkeä, vaan pitää olla sisukas lapsesta asti. Pohjanmaalla vain vihalla saa osoittaa mielipahaa.
Siellä ei saa kehua muita, olet muuten 'mielistelijä'. Kuten Juhanikin sanoi Samirille kilpailun jälkeen: 'ei passaa sua kehua ettet ylpisty'. Tuo on tyypillinen pohjalainen kommentti ja ajatusmaailma. Myös se, että Juhani nousee aamulla ennen muita paistamaan sämpylöitä, on pohjalaista ahkeruutta, siellä ei sovi nukkua aamulla pitkään, eikä pitää verhoja kiinni puolille päivin.
Pohjalaiset eivät juurikaan osoita toiselle myötätuntoa surussa tai myötäiloa onnessa. Ihmisen pitää siellä yksin käydä nämä tunteet hiljaa läpi. Moni orpolapsi on pohjalaisessa kulttuurissa jätetty yksin vanhempiensa haudalle itkemään, näin ainakin 1900-luvun alussa. Puukkojunkkarien tappelut toisten häissä olivat varsinkin Etelä-Pohjanmaalla tapana ennen, liekö sekin kateutta toisten onnesta. Toisen vahingosta ollaan siellä vahingoniloisia ja toisen onnea kadehditaan, se on sitä kilpailuhenkeä. Pohjalaiset eivät koskaan itse myönnä olevansa kateellisia ja kilpailuhenkisiä, koska he eivät tiedä, että on muunlaistakin asennetta olemassa, jopa Suomessa.
On Pohjanmaalla myös herkkiä ihmisiä, joihin tämä kuvaus ei sovi. Eiväthän kaikki savolaisetkaan ole puheliaita. Itse olen erilainen pohjalainen ja muutin sieltä pois, kun en sopeutunut tuohon kovaan käytöskulttuuriin.
Pohjalaisuudessa on hyvää ahkeruus, yrittelijäisyys, siisteys ja tunnollisuus. Kunhan et ole parempi kuin muut.
Kenelle ja mihin tarkoitukseen toivot että voittopotti menisi, joka on äänestäjien antamaa rahaa.
Jos ei Melodi ole häädössä, niin Anssi pitää pitää talossa, on ainoa joka uskaltaa laittaa Melodin kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä huumoritilanteena esimerkiksi Pekan tosikko-jankutusta? Voisiko joku kertoa, missä siinä on se huumori?
Sami on koko bb-historian pahin jankuttaja, ja tekee sitä nykyisin ihan tahallaan ärsyttääkseen toisia. Ei toki uskalla johtohenkilöitä, mutta esim. ADHD Pekka on kiva kiusattava. Muitakin on ärsyttänyt, mutta silloin pyytänyt heti anteeksi, että leikkiähän minä vain.
Samille meni hiljaisen hissukkakauden jälkeen ja SAmirin kaverina joku ihme häirikkömoodi päälle. Ei ne toisten tavaroiden lapselliset piilottelut enää naurata, jos niitä joka päivä tehdään.
Mitä sinä nyt sekoilet? Pekkahan se häirikkö on, kun sotkee ja sitten hokee niin kuin uhmaikäinen "tosikko, tosikko, tosikko". Miten hitossa saat tuonkin käännettyä Samin syyksi? Se, että keskustelee ja selittää kantansa ihmiselle, joka sitä ei alun perin viitsinyt kuunnella, ei ole mitään jankuttamista tuohon verrattuna.
Huoh, että olet raskas. Tuota samaa toistelet täällä päivästä toiseen. Vaihda jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir tosiaan eilen ulkona vitsaili että p*rseet pestään vastustajien hammasharjoilla ja Sami nauroi.
Ihan hauska läppä joo. :D
Sitä vaan en ymmärrä, että Sami saa kyllä nauraa jos muista tehdään pilaa, mutta jos joku nauraa Samille huumorilla, niin tällä palstalla nostetaan heti esiin se, että Samia kiusataan.
Mikä logiikka tässä?
Yks vois olla vaikka se, että hammasharjalla temppuilu kohdistuisi kaikkiin( siniseen joukkueeseen), eikä vain yhteen (Samiin).
Sinisessä joukkueessa vaan sattuu olemaan Samin parhaat kaverit Lasse, Juhani ja Aki et sikäli huono logiikka. Menis mieluummin hieromaan ahteriinsa kiusaajansa Pekan hammasharjaa.
siis sinä nyt ihan oikeasti ajattelet, että nämä toteuttavat tuon? Sen takiahan se nimenomaan on vitsi, että sitä ei tietenkään oikeasti tehdä.
Reps :D
No en tietenkään usko. :D Samalla lailla oma heittoni oli läppää kuin Samirinkin.
Ai. Sinun kannattaisi ilmaista läppäsi hieman paremmin. Jos kysyt miksi jokin asia on kiusaamista, minulle ei kyllä heti tule huumori mieleen.
Ilmaisin ihan samalla tavalla kuin Samir. Ei ole minun vikani jos et ymmärrä. :D Sinut jo tunnistaa täällä ku aina tyylisi tuo muiden syyttely. Lassen sanoin: Kato peiliin.
Tämä Sami-fani on itse kuiva tosikko ja aina kaikki on muiden vikaa.
Anteeksi vain, mutta et ilmaissut. :D Samir ilmaisi asian ilmeillä, eleillä, äänenpainoilla, tuntemalleen ihmiselle tietyssä tilanteessa. Sinä ilmaisit asian kirjoittamalla vieraille ihmisille käyttämättä minkäänlaista nonverbaalista viestintää ja ilman mitään kontekstia.
Jälleen kerran ihmettelen, miten pihalla ihmiset ovat näin itsestäänselvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jassu harjoittelee tulevaa Suuren pudottajan kautta varten. 😄
Sinne on helppo soluttautua
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Melodi ole häädössä, niin Anssi pitää pitää talossa, on ainoa joka uskaltaa laittaa Melodin kuriin.
Lassehan on ainoa, joka on sanonut vastaan tai sivuuttanut Melodin komentelut.
Anssi häntä koipien välissä, kun Justiina lataa menemään. Mistä tiedät, että uskaltaa laittaa kuriin, kun ei ole sitä kertaakaan kuuden viikon aikana tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä huumoritilanteena esimerkiksi Pekan tosikko-jankutusta? Voisiko joku kertoa, missä siinä on se huumori?
Sami on koko bb-historian pahin jankuttaja, ja tekee sitä nykyisin ihan tahallaan ärsyttääkseen toisia. Ei toki uskalla johtohenkilöitä, mutta esim. ADHD Pekka on kiva kiusattava. Muitakin on ärsyttänyt, mutta silloin pyytänyt heti anteeksi, että leikkiähän minä vain.
Samille meni hiljaisen hissukkakauden jälkeen ja SAmirin kaverina joku ihme häirikkömoodi päälle. Ei ne toisten tavaroiden lapselliset piilottelut enää naurata, jos niitä joka päivä tehdään.
Mitä sinä nyt sekoilet? Pekkahan se häirikkö on, kun sotkee ja sitten hokee niin kuin uhmaikäinen "tosikko, tosikko, tosikko". Miten hitossa saat tuonkin käännettyä Samin syyksi? Se, että keskustelee ja selittää kantansa ihmiselle, joka sitä ei alun perin viitsinyt kuunnella, ei ole mitään jankuttamista tuohon verrattuna.
Huoh, että olet raskas. Tuota samaa toistelet täällä päivästä toiseen. Vaihda jo levyä.
En ole kyllä puhunut Samista täällä pitkään aikaan, joten tuossa olet kyllä väärässä. Voisiko olla kyse ihan siitä, että itse puhut puuta heinää ja sinun mölyjäsi joudutaan koko ajan oikomaan. Jos haluat levyn vaihtuvan, perustele väitteesi ja pysy totuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir tosiaan eilen ulkona vitsaili että p*rseet pestään vastustajien hammasharjoilla ja Sami nauroi.
Sitä vaan en ymmärrä, että Sami saa kyllä nauraa jos muista tehdään pilaa, mutta jos joku nauraa Samille huumorilla, niin tällä palstalla nostetaan heti esiin se, että Samia kiusataan.
Mikä logiikka tässä?
Yks vois olla vaikka se, että hammasharjalla temppuilu kohdistuisi kaikkiin( siniseen joukkueeseen), eikä vain yhteen (Samiin).
Sinisessä joukkueessa vaan sattuu olemaan Samin parhaat kaverit Lasse, Juhani ja Aki et sikäli huono logiikka. Menis mieluummin hieromaan ahteriinsa kiusaajansa Pekan hammasharjaa.
siis sinä nyt ihan oikeasti ajattelet, että nämä toteuttavat tuon? Sen takiahan se nimenomaan on vitsi, että sitä ei tietenkään oikeasti tehdä.
No en tietenkään usko. :D Samalla lailla oma heittoni oli läppää kuin Samirinkin.
Ai. Sinun kannattaisi ilmaista läppäsi hieman paremmin. Jos kysyt miksi jokin asia on kiusaamista, minulle ei kyllä heti tule huumori mieleen.
Ilmaisin ihan samalla tavalla kuin Samir. Ei ole minun vikani jos et ymmärrä. :D Sinut jo tunnistaa täällä ku aina tyylisi tuo muiden syyttely. Lassen sanoin: Kato peiliin.
Anteeksi vain, mutta et ilmaissut. :D Samir ilmaisi asian ilmeillä, eleillä, äänenpainoilla, tuntemalleen ihmiselle tietyssä tilanteessa. Sinä ilmaisit asian kirjoittamalla vieraille ihmisille käyttämättä minkäänlaista nonverbaalista viestintää ja ilman mitään kontekstia.
Jälleen kerran ihmettelen, miten pihalla ihmiset ovat näin itsestäänselvistä asioista.
Vaikutat kylläkin itse todella yksinkertaisella. Pakko oli sanoa. Semmosta se on.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tässä?
Kuvitellaan että Taavi tai Lasse olisi heittänyt tuollaista läppää, nii olisiko se ollut edelleen hauska vitsi?
Voisin kuvitella täälläki keskustelun: "Taas siellä läyhätään punaisista, nyt ollaa pesemässä p*reikä punaisten hammasharjoilla. Miten voi olla niin lapsellisia nuo siniset"
"Siniset on niin katkeria! Kaikki joutaa ulos. Lasse ja Taavi tuollasia mieslapsia."Riippuu täysin, millä asenteella se sanotaan. Jos se sanotaan oikeasti halveksuvasti, niin kuin Taavi aika usein asiat esittää, niin kyllähän siihen pakostikin reagoidaan eri tavalla kuin tuollaiseen selkeään iloisesti heitettyyn läppään, joka sanotaan oikeasti pitäen toisia hyvinä tyyppeinä.
Miten kontekstit ovat näin monille ihan vieraita? Teiltä jää aika paljon esimerkiksi passiivis-aggressiivista käytöstä huomaamatta, jos tuijotatte vain sanojen sisältöä, ettekä lainkaan lue tilanteita ja eleitä ja henkilöiden välistä dynamiikkaa. Eilen esimerkiksi nähtiin monta tilannetta, joissa Melody oli todella ilkeä Nooralle eleineen, äänensävyineen ja silmien pyörityksineen, vaikka hänen sanansa eivät olleet millään tavalla ilkeitä. Teille ilmeisesti menee läpi sekin, että Melody on maailman sydämellisin ihminen.
Ensimäisinä päivinä hammasharjat epähuomiossa vaihtuivat. Tuossa laumassa minä pitäisin hammasharjaa Villen väskyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassehan on ainoa, joka on sanonut vastaan tai sivuuttanut Melodin komentelut.
Anssi häntä koipien välissä, kun Justiina lataa menemään. Mistä tiedät, että uskaltaa laittaa kuriin, kun ei ole sitä kertaakaan kuuden viikon aikana tehnyt?
Jonkin verran Noora on myös laittanut Melodylle kampoihin. Ehkä siksi saakin Melodylta niin paljon kuittailuja ja mulkoiluja kun Noora ei häntä ole lähtenyt nöyristelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle ja mihin tarkoitukseen toivot että voittopotti menisi, joka on äänestäjien antamaa rahaa.
Kenelle tahansa, eihä ne kumminkaan mene rikollisjärjestölle.
Miksi Mellu haluaa näyttää vatsaansa? Kelaa paitansa rullalle, jotta pömppö näkyisi. Ei taida itse tiedostaa omaa kokoaan.
Toinen asia on, että miksi Pekka on vielä tuolla? On todella vastenmielinen eikä omaa minkäänlaisia käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tässä?
Vaikutat kylläkin itse todella yksinkertaisella. Pakko oli sanoa. Semmosta se on.
t. eri
No sepä ei varsinaisesti yllätä, että vauvapalstalla tyhmimpänä pidetään sitä, joka viitsii perustella asiansa ja pysyy faktoissa.
Miksi Sami sai mennä kiusaamaan Akia äsken juomansa kanssa ja kukaan täällä ei älähdä siitä? Sami on kyllä veemäinen luonne. Toiset joutuu olemaan ilman herkkuja ja juomia ja Samin pitää ihan kiinni istua kettuilemaan.
Tänään on taas näkynyt enemmän lämpöä akin ja Jassun välillä, katsokaapa seku häntä te ruutu+ omaavat. Ihmettelin jo kun aiemmin juttelivat usein kahden kesken ja paljon ohimennen heittoja puolin ja toisin, nyt vastakkainasettelun myötä se on loppui lähes kokonaan. Mukavaa oli huomata eilen jo ja tänään vielä enemmän että alkaa panssarit laskemaan kun viimeinen kisa enää jäljellä, näkyy myös muiden asukkaiden asenteissa. Vähän huolettaa kun Aki on niin paljon Juhanin kanssa ja se negatiivisuus on tarttunut häneen. Nyt kun Jassun kanssa juttelivat niin hymyili kuin Naantalin aurinko ja piristyi. Vaikka Jassusta ei voittoon ole enkä sitä hänelle soisi niin tuo kaveruus on mukava seurata. Akin pitäisi irrottautua juhanista ja mennä enemmän muiden asukkaiden seuraan että korvien väli tuulettuisi tuosta ainaisesta negailusta ja nurinasta. Huono asenne tarttuu ja se on valitettavasti Akista näkynyt viime viikkoina, en halua että pilaa pelinsä sen takia
Antaisivat ne häätöpisteet nyt Melodille, et siitä päästäisiin vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samille meni hiljaisen hissukkakauden jälkeen ja SAmirin kaverina joku ihme häirikkömoodi päälle. Ei ne toisten tavaroiden lapselliset piilottelut enää naurata, jos niitä joka päivä tehdään.[/quote
Harmittaa, kun tuli äänestetttyä Samia jatkoon. On kyllä näyttänyt uuden puolen itsestään. Oli myötätunto hänen puolellaan, kun tuntui,vettä kiusataan tuolla. Mutta taisi olla vaan harhaa. Nyt löytynyt ilkeämpi puoli Samista. En tuhlaa enää Samiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sami sai mennä kiusaamaan Akia äsken juomansa kanssa ja kukaan täällä ei älähdä siitä? Sami on kyllä veemäinen luonne. Toiset joutuu olemaan ilman herkkuja ja juomia ja Samin pitää ihan kiinni istua kettuilemaan.
Oliko tämä nyt tosissaan kirjoitettu vai vitsi? Olisi kiva keskustella, mutta eipä näihin uskalla enää kommentoida, kun aina tulee joku vinkumaan, että en tajua huumoria ja minulla on jäänyt levy päälle.