Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
24841/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Late on ainakin heti lastenhoitajan roolissaan, kun toukat heräsivät.

Vierailija
24842/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei olisi brittien Ellu hallinnut melkein sataa vuotta, jos vetelisi Katjan asenteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24843/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa taloon tulisi kauniita, nuoria, hyväkroppaisia, nuorekkaasti pukeutuvia NAISIA. olisin niiiiin iloinen asukkaitten puolesta. 👍

Samaa toivon hartaasti, niin monesta syystä. 🤭🙄

Meinaatteko, että neljä uutta kumilauraa korjaisi kaiken.

Vierailija
24844/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassella on kyllä upea kroppa 😍

Lasse on seksikäs! Kolme viikkoa on mennyt haaveillessa.... Viime yönä meinasi vilahtaa muutakin Lassen riisuutuessa. Huh!

Vierailija
24845/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli  hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.

Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna. 

On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.

On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.

Kyllä on kamalan itsekästä ruokkia tuota kurisevaa laumaa joka päivä!

Mitähän lie olisivat saaneet aikaiseksi syötävää ilman Melodya.

Ainakin sitä ruokaa olisi tuntuvasti enemmän, Melody syö,

kahden edestä jo ruokaa laittaessaan ja sitten vielä normaalin annoksen.

Vierailija
24846/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse, lassi, mikä ny ton nimi olikaa. Ihankun olisi ihastunut taaviin 

Vierailija
24847/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli  hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.

Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna. 

On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.

On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.

Kyllä on kamalan itsekästä ruokkia tuota kurisevaa laumaa joka päivä!

Mitähän lie olisivat saaneet aikaiseksi syötävää ilman Melodya.

Ongelmana on just se, ettei musta köksä päästä ketään muuta reviirilleen eivätkä muut pääse näyttämään ruuanlaittotaitojaan. Jos Melody on töissä puoliräkälässä Kalliossa lämmittämässä hampurilaisia, ei se siitä mestarikokkia tee.

Vierailija
24848/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti, voisiko joku kertoa, miten kuningattaren tulisi käskyttää. Juu, tekemään ruokaa nopeammin, mutta mitä muuta. Mitä nuo voivat tuolla tehdä? En tajua tätä tehtävää, että on muka työläismuurahaisia ja palvelijamuurahaisia, mutta se työ ja palvelu on sitä, että istutaan jonkun oven edessä ja haistetaan, jos joku menee ohi. 

Kuningatar on väärässä paikassa tai väärä asukas kuningattarena jos ei itse älyä.

Vierailija
24849/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies pitäisi kyllä häätää seuraavaksi. Toivottavasti Sami, Aki tai Juhani häädetään seuraavaksi. Sami ja Aki ovat suurimmat inhokkini.

Minulla taas suosikit Aki ja Sami

Vierailija
24850/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Jasmiinasta tai Villestä uusi kuningatar? Vai eteneekö vallankaappaus? Jotenkin tosta kelvottomasta kuningattaresta pitäis päästä eroon.

Vierailija
24851/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies pitäisi kyllä häätää seuraavaksi. Toivottavasti Sami, Aki tai Juhani häädetään seuraavaksi. Sami ja Aki ovat suurimmat inhokkini.

Ei, miehissä on paljon enemmän potentiaalia. Tapettiakin tapettimaisemmat naiset veks ja supersunnuntaina tilalle uusia naisasukkeja. Turha näitä seiniin sulautujia pitää mukana!

Vierailija
24852/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monelta tuolla puuttuu pelisilmää. Jassu ei esimerkiksi tajua, että se ainainen valittaminen käy hermoille etenkin tehtävässä, jossa monella on paljon ikävämmät oltavat. Sami on monta kertaa avannut suunsa väärässä paikassa, vaikka tässä tehtävässä vetääkin hyvin. Taavi kiukuttelee välillä kuin pikkulapsi. Katja kiehnää Pekassa jokaisessa mahdollisessa välissä. 

Vierailija
24853/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D 

Vierailija
24854/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningattaren olis pitänyt pitää huolta tehtävän onnistumisesta. Hienosti toimittu, Katja.

Vierailija
24855/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas Melody laiska. Heräillä vaikka kuinka kauan ennen kuin vaivautui laittamaan aamiaista kuningattarelle. Ei oo muutenkaan menny hyvin monen osalta tää viikkotehtävä. Kävinkin jo äänestämässä itse että ei ole onnistunut, toivottavasti mahdollisimman moni muukin tekee samoin. 

Itsekin äänestin huonosti menneen. Tässä olisi potentiaalia vaikka mihin, hyvät rekvisiitatkin haalittu kasaan, mutta näiden mielikuvitus ei riitä mihinkään! "Lapsen mieli" puuttuu, liian tosikkoja suurin osa tällaiseen "pelleilyyn"... Nyt, jos koskaan, olisi ollut Katjuskankin aika nostaa itsensä katsojien tietoisuuteen, pois Pekon perävaunuksi valumisesta, mutta eipä onnistunut, vaikka kultaisella tarjottimella tarjottiin! Melkoista tunarointia after all.

Joo, ei mennyt roolijako kovinkaan häävisti. Lasse on ihan hyvä kuhnuri, mutta toiseksi olisi pitänyt olla Taavi tai Juhani. Ja kuningattereksi Jasmiina, niin olisi tullut räväkämpää kontenttia. Sanni, Sami ja Late lastenhoitajina on hyviä hommissaan.

Vierailija
24856/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää nyt äkkiä tälle tilanteelle jotain😡Katsojat täällä tuskastuu, kun sokea Reettakin on huomannut jo aikaa sitten, että viikkotehtävä valuu täysin reisille!!!! 🤬Kohta menee maku koko BB stä ja äänestin todellakin jo, että epäonnistunut!!!

Vierailija
24857/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille on tulossa jo uusi inhokki taloon sunnuntaina :)

Vierailija
24858/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taitanutkaan olla kovinkaan hauska homma olla toukka. 

Vierailija
24859/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään, että roolitehtävät ovat aina suuri riski. Se, että on hienot puvut ja rooliasetelmat, ei riitä kiinnostamaan kuin pari tuntia. Julkkis-bb-kaudella osattiin lopettaa se perheleikki ajoissa ja siksi se muistetaan hyvänä tehtävänä ja viihteenä. Jos se olisi jatkunut yhtään pidempään, sekin olisi ollut todella tylsää ja väkinäistä. Edelleen toivoisin, että olisi enemmän tehtäviä, joissa oikeasti on jotain konkreettista tekemistä, jossa välillä pitää vähän miettiä ja vaihtaa rooleja.

Muistelen viime vuoden kutomistehtävää lämmöllä, kun ensimmäisenä päivänä riitti hupia neulomisen opettelussa, seuraavina päivinä sitten sommiteltiin vaatteita nukeille ja lopulta käytiin kärhämää erilaisista visioista. Papalimatehtävässä arvailtiin niitä kirjaimia, mutta pihalla sitten tehtiin yksittäisiä tehtäviä. Maatilatehtävä oli hauska ensimmäiset pari tuntia ja loppuaika olikin sitten kanapuvussa mököttämistä. 

Vierailija
24860/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D 

Onko oikeasti? Siis Vehviläisen eilinen kommenttihan oli tosi törkeä Akia kohtaan, sitä ei todellakaan pitäisi peitellä! Typerää touhua.

Ketju on lukittu.