Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Lassella on kyllä upea kroppa 😍
Ja Taavilla. Ihana että on kireä paita.. Olen lääpällään. ❤️🧡💛💚❤️🧡💛💚
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää Pekkaa.
Melody on mun inhokki no1, eka viikosta lähtien.
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää katsoo tota hitautta kaikessa tekemisessä.
Mitä muuta voi odottaa tuolta sakilta, joka yleensäkään tuonne hakee.
Normaalit ihmiset käyvät töissä ja opiskelevat. Sitten jotkut haluavat taloon leikkimään ja häpäisevät itsensä siinä ohessa.
Vierailija kirjoitti:
On nuo työlä8iset kyllä saamattomia.
Kuningatar istunut aamiaispöydässä jo tovin odottamassa.
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.
Työläiset ovat saamattomia, koska kuningatar ei vaadi heiltä mitään.
Orjatki saa ruokaa ennen kuningatarta 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
On nuo työläiset kyllä saamattomia.
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.
Kuhnurien pitäisi saada niihin liikettä, mutta ei. Ne vaan hengailee tuolla kuinka kivaa ja helppoo on. Kannatan tuota epäonnistuneeksi äänestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
Kuningatar venaa aamupalaa kuhnureiden kanssa ja Melody menee vaan tupakalle.
Miksi kuningatar venaa????
Eikö löydy tuon vertaa mielikuvitusta/heittäytymistä Katjalta, että laittaisi niihin liikettä!
Orjien piti syödä viimeksi jos ruokaa jää. Missä murkut vai oliko mulkut
?
Nyt uusi arvonta rooleista niin, että Melody pois keittiöstä ja hovi vaihtoon.
Kuningatar hoi, et ole asiakkaana ravintolassa vaan oman yhdyskuntasi pääjohtaja omassa aamiaispöydässään omien palvelijoidensa kestittävänä! Ei siinä pidä tiedustella, että onko mahdollisesti kokistarjoilua, vaan ilmoittaa että kuningattarelle passaa Coca Cola - ja nimenomaan vain jääkaappikylmä vaihtoehto. Jos sellaista ei ole, niin siinähän yrittävät kylmentää yhtä pulloa mahdollisimman nopeasti tai löytävät jonkin muun ratkaisun.
Kaikki lähtee kuningattaresta ja se on niin aneeminen ja auktoriteetiton, että koko tehtävä levähtää käsiin. Kuningatar voisi myös esim. antaa noille kuhnureille hommaa, vaikka kertoa olevansa huolissaan maineestaan työläisten keskuudessa ja täten haluavansa ainakin toisen kuhnurin kiertelevän oikaisemassa mahdollisia vääriä käsityksiä, levittämässä kuningattaren ilosanomaa ja muuta propagandaa. Toiselta voisi vaatia jotain viihdyttämistä, kehuja, vitsejä, hellittelyjä, ihan mitä vaan :D Nyt nuo kuhnurit vaan istuskelevat ja Lasse vaikuttaa enemmän kuningattarelta kuin Katja. Eilen illalla Lasse veti showta ihan sataprosenttisesti, eikä Katja-kuningatar toppuutellut kuhnuriaan ollenkaan, vaikka tämä puhui päälle, vastasi kuningattaren puolesta ja muutenkin hyppi silmille.
Nytkin Katja puhelee pöydästä Pekalle tosi ymmärtäväisesti ja myötätuntoisesti, ei kuningatar puhuttele vähäisimmästä vähäisintä orjaa noin :D Katjalta täysin nolla eläytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.Kuhnurien pitäisi saada niihin liikettä, mutta ei. Ne vaan hengailee tuolla kuinka kivaa ja helppoo on. Kannatan tuota epäonnistuneeksi äänestämistä.
Kaikki lähtee kuningattaresta.
Roolit heti vaihtoon!!!Ei pysty katsomaan ala-arvoista touhua. Tässä näkee hyvin, että kaikki lähtee johtoportaasta ja kun ei lähde, niin EI Todellakaan lähde😡🤬
Kyllä on pitkästyttävä viikkotehtävä. Ei oikein jaksa seurata . Plääh Vaihtaisivat rooleja ainakin esim. kuningatar!! ..Ville Ville Ville
Ei kuningattaren pitäisi puhua noille alhaisille suoraan mut toki Pekalta halusi kysellä taas kuulumisia, ja sieltä Juhanikin huuteli kuningattarelle vaikka ei kysytty. Täysin epäonnistunut kauppatehtävä! Ruoka minimiin ens viikolla ja nikotiini-ja kiroilukielto sanktioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Taavi nyt lesoilee tuolla? "Mulla on tapana alottaa hommat kun MÄ oon valmis"?? Ja vielä nokka pystyssä sanoi ton. Maku alkaa mennä lujaa, oli hän millainen silmänruoka tahansa. Me no likey.
Taavilla oli hirveä kiire puolustella Melodyn asemaa keittiössä, jotta saa itse pysytellä sisätiloissa tämän apuna.
On jotenkin tekopyhää noilta ihmisiltä haukkua Andya ja Pekkaa itsekkäiksi. Melody ja Taavi ovat talon itsekkäimpiä ihmisiä.
On se Melody kertakaikkiaan itsekäs kun tekee jengille ruokaa joka päivä.
Kyllä on kamalan itsekästä ruokkia tuota kurisevaa laumaa joka päivä!
Mitähän lie olisivat saaneet aikaiseksi syötävää ilman Melodya.
Kumpaa taloon tulisi kauniita, nuoria, hyväkroppaisia, nuorekkaasti pukeutuvia NAISIA. olisin niiiiin iloinen asukkaitten puolesta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo työlä8iset kyllä saamattomia.
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.Työläiset ovat saamattomia, koska kuningatar ei vaadi heiltä mitään.
No jep, kuningattaren pitäisi ehdottomasti näyttää olevansa tyytymätön työläisiin, uhata potkaista heidät pihan puolelle tai jotain. Jos kuningatar on noin nössö ja vaatimaton, niin mitä syytä työläisilläkään on panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aamiastoivwwt olis pitänyt selvittää jo illalla tai viimeistään tänä aamuna valmiiksi ja aamiaisen täytyisi olla heti valmin ku kuningatar ja kuhnurit istuu pöytään.Kuhnurien pitäisi saada niihin liikettä, mutta ei. Ne vaan hengailee tuolla kuinka kivaa ja helppoo on. Kannatan tuota epäonnistuneeksi äänestämistä.
Tai kuningattaren pitäis vaatia kuhnureita komentamaan alamaisia. Nythän kuningatar on kaikkeen tyytyväinen ja kehuu vaan kaikkea.
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää katsoo tota hitautta kaikessa tekemisessä.
Mitä muuta voi odottaa tuolta sakilta, joka yleensäkään tuonne hakee.
Mitä noiden sitten pitäisi mielestänne tehdä, kun tässäkään ei ole mitään muuta tekemistä kuin vartioiminen ja käskyttäminen. Jos pari siellä nyt veivaisikin niitä korsia, niin ei tämä olisi yhtään sen viihdyttävämpää. Silti tuolla kuningatar ja vartijat ja kuhnurit istuvat joutilaana.
Kuningattaren pitää olla jämäkämpi, ei tuosta muuten tule mitään. Nyt sai Katja näyttää mitä muuta siitä löytyy, kuin kainalon haistelu, mutta ei.