Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D
Onko oikeasti? Siis Vehviläisen eilinen kommenttihan oli tosi törkeä Akia kohtaan, sitä ei todellakaan pitäisi peitellä! Typerää touhua.
No ei ollut. Olet tosi huono lukemaan ihmisiä jos ajattelet noin sen pätkän nähtyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taitanutkaan olla kovinkaan hauska homma olla toukka.
Sosetta, nikotiinikieltoa ja puolipäivää kovalla patjalla makoilua :) tämä oli ihan hyvä twisti tässä tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti, voisiko joku kertoa, miten kuningattaren tulisi käskyttää. Juu, tekemään ruokaa nopeammin, mutta mitä muuta. Mitä nuo voivat tuolla tehdä? En tajua tätä tehtävää, että on muka työläismuurahaisia ja palvelijamuurahaisia, mutta se työ ja palvelu on sitä, että istutaan jonkun oven edessä ja haistetaan, jos joku menee ohi.
Kuningatar on väärässä paikassa tai väärä asukas kuningattarena jos ei itse älyä.
Minä en ole kuningatar ja kysyn tätä nyt ihan oikeasti. Mitä esim sinä tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Teille on tulossa jo uusi inhokki taloon sunnuntaina :)
Sinäkö olet menossa ? miksi arvelet , että olet inhottu ?
Masiksessa oleva tyttövauva. Lasu pitää tehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D
Onko oikeasti? Siis Vehviläisen eilinen kommenttihan oli tosi törkeä Akia kohtaan, sitä ei todellakaan pitäisi peitellä! Typerää touhua.
No ei minusta ainakaan ollut törkeä. Ihan positiivinen kommentti oli.
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös tuo kun sekä nelonen että tämä sivu on Sanoma konsernin omistuksessa :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei taitanutkaan olla kovinkaan hauska homma olla toukka.
Luin aluksi vahingossa moukka, vaikka luki toukka. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäpaitsi ärsyttävä narisija ja virnuilija, eikä minkäänlaista tilannetajua.
100 kiloinen toukka tuli näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte itse poistella niitä kommenttejanne. Minä olen ainakin pariin otteeseen tässä jo vastannut tähän taivasteluun, mutta eipä tule kommenttia takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ennen puoltayötä selasin ketjua taaksepäin ja kaikki poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta ainakaan ollut törkeä. Ihan positiivinen kommentti oli.
Lauraa ja Lieksaa kohtaan pieni vinoilu ehkä. Mutta ei Akia kohtaan.
Jasmiina sentää pysyy roolissaan . Hyvä Jassu.
Oho, Anssi ollut Muhoksen perhekodissa. Onkohan ollut samaan aikaan kun siellä tapahtui se kamala myrha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte itse poistella niitä kommenttejanne. Minä olen ainakin pariin otteeseen tässä jo vastannut tähän taivasteluun, mutta eipä tule kommenttia takaisin.
Miksi vastailet useamman kerran samaan kommenttiin?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat teille, jotka halusitte Katjan jäävän taloon. Katja kuningatar nöyristelee, venaa, pyytelee... Tsiisus miten huonosti se vetää rooliaan.
Suttuinen luuska.
Amatööriksi näyttelee huippuhyvin rooliaan BB-talossa. Eilisessä kylpysessiossakin retkotti hyvin rentona.
Vierailija kirjoitti:
Kivat teille, jotka halusitte Katjan jäävän taloon. Katja kuningatar nöyristelee, venaa, pyytelee... Tsiisus miten huonosti se vetää rooliaan.
Katja on tehnyt itsestään pellen
Katja on tööt-tööt-tööt...
Minä kanssa huomasin ,että kaikki Vehviläisen viestit oli poistettu.Niitä rupesi jo eilen lähtee.Aki kertoi miksi antoi Lauralle pisteet ja se loukkaantui niin en ymmärrä miksi piti heittää tuollainen kommentti.Antoihan Juhani myös pisteet Lauralle.Mitä tapahtui ? Lauralle liikaa vai Kimmo mokasi ? Totuuden voi sanoa vaikka olisi maalta kotoisin.
Sama. Pääasia että naisia lähtisi lyllertämästä.