Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
24861/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies pitäisi kyllä häätää seuraavaksi. Toivottavasti Sami, Aki tai Juhani häädetään seuraavaksi. Sami ja Aki ovat suurimmat inhokkini.

Minulla taas suosikit Aki ja Sami

Sama. Pääasia että naisia lähtisi lyllertämästä.

Vierailija
24862/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D 

Onko oikeasti? Siis Vehviläisen eilinen kommenttihan oli tosi törkeä Akia kohtaan, sitä ei todellakaan pitäisi peitellä! Typerää touhua.

No ei ollut. Olet tosi huono lukemaan ihmisiä jos ajattelet noin sen pätkän nähtyäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24863/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taitanutkaan olla kovinkaan hauska homma olla toukka. 

Sosetta, nikotiinikieltoa ja puolipäivää kovalla patjalla makoilua :) tämä oli ihan hyvä twisti tässä tehtävässä.

Vierailija
24864/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti, voisiko joku kertoa, miten kuningattaren tulisi käskyttää. Juu, tekemään ruokaa nopeammin, mutta mitä muuta. Mitä nuo voivat tuolla tehdä? En tajua tätä tehtävää, että on muka työläismuurahaisia ja palvelijamuurahaisia, mutta se työ ja palvelu on sitä, että istutaan jonkun oven edessä ja haistetaan, jos joku menee ohi. 

Kuningatar on väärässä paikassa tai väärä asukas kuningattarena jos ei itse älyä.

Minä en ole kuningatar ja kysyn tätä nyt ihan oikeasti. Mitä esim sinä tekisit? 

Vierailija
24865/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille on tulossa jo uusi inhokki taloon sunnuntaina :)

Sinäkö olet menossa ? miksi arvelet , että olet inhottu ?

Vierailija
24866/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masiksessa oleva tyttövauva. Lasu pitää tehä.

Vierailija
24867/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun kaikki Vehviläistä kritoisoivat viestit oli illalla poistettu :D :D :D :D 

Onko oikeasti? Siis Vehviläisen eilinen kommenttihan oli tosi törkeä Akia kohtaan, sitä ei todellakaan pitäisi peitellä! Typerää touhua.

No ei minusta ainakaan ollut törkeä. Ihan positiivinen kommentti oli. 

Vierailija
24868/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo kun sekä nelonen että tämä sivu on Sanoma konsernin omistuksessa :D :D :D :D

Vierailija
24869/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taitanutkaan olla kovinkaan hauska homma olla toukka. 

Luin aluksi vahingossa moukka, vaikka luki toukka. 😄

Vierailija
24870/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitäpaitsi ärsyttävä narisija ja virnuilija, eikä minkäänlaista tilannetajua.

Vierailija
24871/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 kiloinen toukka tuli näkyviin.

Vierailija
24872/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte itse poistella niitä kommenttejanne. Minä olen ainakin pariin otteeseen tässä jo vastannut tähän taivasteluun, mutta eipä tule kommenttia takaisin. 

Vierailija
24873/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ennen puoltayötä selasin ketjua taaksepäin ja kaikki poissa.

Vierailija
24874/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta ainakaan ollut törkeä. Ihan positiivinen kommentti oli. 

Lauraa ja Lieksaa kohtaan  pieni vinoilu ehkä. Mutta ei Akia kohtaan. 

Vierailija
24875/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina sentää pysyy roolissaan . Hyvä Jassu.

Vierailija
24876/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Anssi ollut Muhoksen perhekodissa. Onkohan ollut samaan aikaan kun siellä tapahtui se kamala  myrha!

Vierailija
24877/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte itse poistella niitä kommenttejanne. Minä olen ainakin pariin otteeseen tässä jo vastannut tähän taivasteluun, mutta eipä tule kommenttia takaisin. 

Miksi vastailet useamman kerran samaan kommenttiin?

-ohis

Vierailija
24878/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat teille, jotka halusitte Katjan jäävän taloon. Katja kuningatar nöyristelee, venaa, pyytelee... Tsiisus miten huonosti se vetää rooliaan.

Suttuinen luuska.

Amatööriksi näyttelee huippuhyvin rooliaan BB-talossa. Eilisessä kylpysessiossakin retkotti hyvin rentona.

Vierailija
24879/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat teille, jotka halusitte Katjan jäävän taloon. Katja kuningatar nöyristelee, venaa, pyytelee... Tsiisus miten huonosti se vetää rooliaan.

Katja on tehnyt itsestään pellen

Katja on tööt-tööt-tööt...

Vierailija
24880/105262 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa huomasin ,että kaikki Vehviläisen viestit oli poistettu.Niitä rupesi jo eilen lähtee.Aki kertoi miksi antoi Lauralle pisteet ja se loukkaantui niin en ymmärrä miksi piti heittää tuollainen kommentti.Antoihan Juhani myös pisteet Lauralle.Mitä tapahtui ? Lauralle liikaa vai Kimmo mokasi ? Totuuden voi sanoa vaikka olisi maalta kotoisin.

Ketju on lukittu.