Miten sitä jaksaa olla ilman olutta 2 kuukautta.
Nyt jo tekee mieli olutta vaikka viikko sitten aloitin 2 kuukauden tipattoman. On niin tylsää viikonloput sitten ettei mitään rajaa. Naisetkin soittelee että tulisinko iltaa viettämään. Noloa sanoa että on nyt tipaton 2 kuukautta.
Kommentit (14)
Turha sitä itseään kiduttaa olemalla ilman kaljaa.
Hei, ei ole vaikeaa! Itse olen jaksanut ilman olutta jo yli 50 vuotta.
Ei tuossa ole mitään järkeä. Elämästä kannattaa nauttia ja tehdä sitä mistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä itseään kiduttaa olemalla ilman kaljaa.
No hyvä se on maksaa välillä lepuuttaa, jos yleensä juo paljon. Tuossa ajassa maksa ehtii tervehtyä jo jonkin verran.
"Naisetkin soittelee että tulisinko iltaa viettämään. Noloa sanoa että on nyt tipaton 2 kuukautta."
Eli tapailet naisia jotka tarvitsevat alkoholia ollakseen kanssasi ja joiden kanssa ollaksesi sinä itsekin tarvitset pikku pöhnän päälle. Ei kovin hehkeältä kuullosta
Ihan hyvin. Olen ollut jo 26 vuotta
Juo alkoholitonta olutta. Esim. Magna tostada on niin hyvää, että tuskin edes erotat sitä alkoholillisesta, paitsi siitä, ettet tule humalaan.
Taidat olla alkoholisoitunut jos mitään muuta kivaa tekemistä tai ihmissuhteita ei ole ilman juomista. Tuohan on just se addiktion ydin, pitää paeta milloin mitäkin esim. kaljaan eikä kehity mitään muuta tilalle
Ei naiset halua raittiita miehiä. Olen sen 20 vuoden aikana nähnyt ettei vaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua raittiita miehiä. Olen sen 20 vuoden aikana nähnyt ettei vaan kelpaa.
Oletko ikinä tullut ajatelleeksi että syy voisi olla jokin muu kuin se ettet juo.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä tullut ajatelleeksi että syy voisi olla jokin muu kuin se ettet juo.
Ei ole muita syitä. Olen ihan normaali ja kunnollinen mies vaikken ole käynyt baareissa 20 vuoteen.
Hae olutta heti ettei tule olutpuutos.