Voinko enää saada naisen muuttamaan mielensä
Pyysin hänet ulos ja treffeillä nainen kertoi että ei ole kiinnostunut muuten kuin ystävinä. Kuitenkin lähti treffeille? Voiko olla vain epävarmuutta? Olin häntä pyytänyt muutaman kerran aikaisemminkin ulos. Tuntui lotto voitolta että hän vihdoin lähti joten en halua menettää vielä toivoani. nyt jotain neuvoja?
Kommentit (68)
Ehkä epäröi mutta varmistui tunteistaan treffeillä eli ei oo kiinnostunut. Tai sitten on satuttanut itsensä aikaisemmassa suhteessa ja pelästyi ihastumisen tunteitaan... Seuraile tilannetta hetki vain ystävänä.
Miksi aina ajatellaan, että satuttanut itsensä edellisessä suhteessa, mä ainakin oon satuttanut itseni jo lapsuudenkodissa ja se on monta kertaa vakavampi este parisuhteelle. Sit kaikki aina neuvoo miehiä luovuttamaan heti. Ei ole reilua. Nykyään olen jo suhteessa, mutta mietin niitä jotka eivät ole.
Jos naista ei todellakaan kiinnosta niin osaatte kai te sen sanoa, ettekö osaa? Ymmärrän, ettei kukaan halua peräänsä roikkujaa joka ei kiinnosta, mutta silloin pitää tehdä selväksi roikkujalle, että kun ei tasan yhtään kiinnosta ei ikinä milloinkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:57"]
no mitä sanotte jos veisin hänelle jonkun lahjan?
[/quote]
Koita mieluummin tutustua häneen, millainen hän on ihmisenä. Se on välittämistä, josta ainakin itse pitäisin. Älä pommita huomiolla :) Lintukin tukehtuu jos sitä puristaa käsissään liian lujaa.
[/quote]
Tunnetaan jo aika hyvin kun ollaan samalla työpaikalla... ja olen siellä paljon jutellut hänen kanssaan. Ja ajattelin että hän olisi kiinnostunut kun aina ennen kieltäytyi lähteä ulos. Niin tuntuu nyt vähän oudolta.
[/quote]
Siis mitä aina ennen kieltäytyi lähtemästä kanssasi ulos, niin ajattelit, että hän olisi kiinnostunut sinusta? Mitä?
[/quote]
Siis että hänen kiinnostuksensa olisi nyt herännyt, koska suostui lähtemään.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Ei. Hän ei ole kiinnostunut. Nainen suostui lähtemään, koska olettaa että voitte tavata vain kavereina koska hän on sinulle suoraan sanonut ettei ole muusta kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Koita mieluummin tutustua häneen, millainen hän on ihmisenä. Se on välittämistä, josta ainakin itse pitäisin. Älä pommita huomiolla :) Lintukin tukehtuu jos sitä puristaa käsissään liian lujaa.
[/quote]
Tunnetaan jo aika hyvin kun ollaan samalla työpaikalla... ja olen siellä paljon jutellut hänen kanssaan. Ja ajattelin että hän olisi kiinnostunut kun aina ennen kieltäytyi lähteä ulos. Niin tuntuu nyt vähän oudolta.
[/quote]
Siis mitä aina ennen kieltäytyi lähtemästä kanssasi ulos, niin ajattelit, että hän olisi kiinnostunut sinusta? Mitä?
[/quote]
[/quote]
Jaa. Vaikea sanoa. Ehkä hän kaipaa ystävää tällä hetkellä. Älä ahdistele liikaa. Mutta aika hyvin jos lopulta lähti? Luulis että jos ei yhtään kiinnosta niin tietäisit sen jo. Miksi just hän?
En kyllä ole mikään vainooja. Olen antanut tilaa ja aikaa vastata. Tuntuu vaan oudolta että olisin tulkinnut niin väärin.
Miten "sori, ei kiinnosta, mut voidaan olla kyllä frendejä" voi tulkita väärin? Yrität nähdä rivien välistä jotain mitä siellä ei ole. Kiinnostunut ei kieltäydy treffeistä ja tarjoudu kaverikahville. Tuo on vain pehmeä tapa "to let you down", jotta et tuntisi oloasi liian kurjaksi torjunnasta. Moni nainen on tuolla tavalla kiltti ihan kaikille. Ei se merkkaa kiinnostusta.
[/quote]
[/quote]
[/quote]