Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Vai annanko vain olla?

Vierailija
29.10.2014 |

Minulla oli netissä ilmoitus kahdesta myytävästä eläimestä.En halua tarkentaa, mutta minulle soitti mies ja kyseli eläimistä ja niiden luonteesta. Kerroin, että ovat lauhkeita ja meillä pieniä lapsia, jotka myöskin käsittelevät näitä.

Sitten puhelu sai oudon käänteen, kun mies rupesi kyselemään, voisiko niitä kouluttaa ärsyyntymään niin, että kävisivät toistensa kimppuun.

Olin ihan hämilläni ja mies kertoi harrastavansa koiratappeluita ja jotain muita eläintappeluita ja ajatteli nyt kysyä, että kun minulla on kiire saada eläimet pois, niin hän voisiko hakea ne. Koska samahan se sitten on kuoleeko ne kehässä vai joudunko itse ne lopettamaan jos en voi pitää!!?!

Huh huh, sanoin etten kannata eläinrääkkäystä, enkä todellakaan anna niitä hänelle, mutta asia jäi vaivaamaan mm noiden hänen koiriensa osalta.. Mulla on tän miehen puhelinnro, mietin pitäisikö ilmoittaa poliisille tms vai annanko vain olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä tehdä nimettömän ilmoituksen?

Vierailija
2/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita eläinsuojeluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä mäkin, että voisiko tehdä nimettömänä tai miten tuo eläintensuojeluun ilmoittaminen käytännössä toimii? En ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
4/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa ettei miehen koirat kärsi.

Vierailija
6/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ilmoitat! Hullu mies.

Vierailija
7/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti numero oli salainen tai prepaid, mutta ajattelin ilmoituksen tehdä joka tapauksessa. Ei sitten jää ainakaan minusta kiinni. Kamalaa"/

Vierailija
8/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat poliisille. Vaikka numero olisi salainen, niin sun luvallahan poliisi voi selvittää mistä puhelu on tullut, jos se oli vain salattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi