Voinko enää saada naisen muuttamaan mielensä
Pyysin hänet ulos ja treffeillä nainen kertoi että ei ole kiinnostunut muuten kuin ystävinä. Kuitenkin lähti treffeille? Voiko olla vain epävarmuutta? Olin häntä pyytänyt muutaman kerran aikaisemminkin ulos. Tuntui lotto voitolta että hän vihdoin lähti joten en halua menettää vielä toivoani. nyt jotain neuvoja?
Kommentit (68)
Provottaako, vai oletko oikeasti noin daiju? Jos haluat pitää työpaikkasi, lopeta naisen härnääminen NYT. Pelkät työasiat tästä eteeenpäin jos et kerran tajua.
Aina voi poikkeuksiakin tapahtua joo, mut ei kannata pelata sen varaan että saleen saan kun tarpeeksi frendinä kytistelen venaamassa tilaisuutta.
Minulla on ahdistava ihailija työpaikalla, joka on ilmaissut ihastuksensa hyvinkin usein ja melko päällekäyvästi. Olen aina ollut hänelle ystävällinen, hymyillytkin jopa (sekö lienee syy, miksi tähän on tultu) ja rupatellut työasioiden ulkopuoleltakin, mutta! en ole antanut mitään signaalia siitä, että olisin itse kiinnostunut mistään romanttisesta.
Sanoin sen jopa hyvin selkeästi pariinkin otteeseen, että tämä ihastus-juttu ei nyt ole hyvä, ja se on yksipuolinen, mutta ei - homma jatkuu edelleen. :/ Hetken aikaa oli niin, että luulin tästä jo mennyn yli, mutta jokohan sieltä tuli taas varovainen kepillä kopaisu - en ymmärrä sitä, että jos on kerran jo tehnyt selväksi, ettei homma ole muuta kuin työtoverillinen, niin mikä siinä on vaikea sisäistää..?? Tämä on erittäin ahdistavaa minulle, kun kuitenkin töiden puolesta joudutaan kommunikoimaan paljonkin.
Älkää hyvät ihmiset ylitulkitko hymyä ja perusystävällisyyttä, tai jopa sitä syvällistä jutustelua..! Jos tunteet on paljastettu, eikä ne ole saaneet vastakaikua, niin sitten siitä ihastuksesta pitää alkaa prosessoitua takaisin ihan tavalliseen työtoveruuteen.
No kun minulle harvoin naiset juttelee. mutta ehkä en sitten koskaan enää ota häneen mitään yhteyttä. Pitääkö töissäkin rueta välttelemään.
Itselläni on just tällanen itsepäinen ihailija, joka ei millään usko ettei kiinnosta ja että seurustelen vakavasti toisen kanssa, vaan vähän väliä pitää kuitenkin kokeilla kepillä jäätä. Joskus sinkkuna kävin kertaalleen kahvilla mutta en syttynyt, pidin silti asiatyyppinä. En pidä enää, nyt vaan ahdistaa ja ärsyttää. Jos vielä yrittää räjähdän varmaan naamalle, ehkä sitten uskoisi kun hyvällä ei ole mennyt perille ilmeisesti.
Tällainenko stalkkerien ajatusmaailma on? Jos vielä vähän pommitan tai hiippailen nurkissa niin varmaan antaa periksi, se antoi jo merkkejä että tsänssejä on kun kerran katsoi minuun päin kolme sekuntia ennen verhojen sulkemista vaaniessani ikkunan takana hänen aamutoimiaan. Selkeä viesti!
Jos nainen selvästi sanoo, ettei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Jötä hänet rauhaan.
Sama ongelma miehen kanssa, ei halua seurustella mutta haluaa nähdä....
Olkaa ystäviä, ja katso muuttuuko naisen mieli sitä kautta.
tulimme mielestäni niin hyvin juttuun että ihmetyttää jos ei muka olekaan kiinnostunut.
Mikset jatkaisi ystävänä? Ja tarkkailet tilannetta jonkin aikaa. Nainen voi myös suojella itseään pettymykseltä, sitähän me emme voi täältä asti nähdä. Sen huomaa vasta käytännössä. Luulen, että jos nainen ei pitäisi sinusta hän ei olisi lähtenyt ollenkaan. Ei niitä tunteita aina tarvitse niin kybällä olla heti, etteikö voi tulla suhde ja hyvä sellainen. Tai sitten pysytte ystävinä. Jos todella välität hänestä, et menetä varsinaisesti mitään olemalla hiukan pitkämielinen mutta ei päällekäyvä ja liian nopeasti jotain odottava.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:19"]
Olkaa ystäviä, ja katso muuttuuko naisen mieli sitä kautta.
[/quote]
Ei tätä... Mies kuitenkin päästää tunteensa läpi. Yrittää saada seksiä ja läheisyyttä, kun siihen on hänen kierossa mielessään jokin tilaisuus.
Ap, nainen haluaa olla kaverisi, ei mitään muuta. Jos ystävyys ei kelpaa sinulle, niin anna naisen olla.
no mitä sanotte jos veisin hänelle jonkun lahjan?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:57"]
[/quote]
Koita mieluummin tutustua häneen, millainen hän on ihmisenä. Se on välittämistä, josta ainakin itse pitäisin. Älä pommita huomiolla :) Lintukin tukehtuu jos sitä puristaa käsissään liian lujaa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:57"]
[/quote]
Koita mieluummin tutustua häneen, millainen hän on ihmisenä. Se on välittämistä, josta ainakin itse pitäisin. Älä pommita huomiolla :) Lintukin tukehtuu jos sitä puristaa käsissään liian lujaa.
[/quote]
Tunnetaan jo aika hyvin kun ollaan samalla työpaikalla... ja olen siellä paljon jutellut hänen kanssaan. Ja ajattelin että hän olisi kiinnostunut kun aina ennen kieltäytyi lähteä ulos. Niin tuntuu nyt vähän oudolta.
kai olen sitten loppu elämäni yksin.
Ei kun otat itseäsi niskasta ja opiskelet sosiaalisia perustaitoja. Jo alkeellisilla perusjutuilla pärjää tosi pitkälle elämässä. Laita youtubeen hakusanaksi "social skills" ja ala tapitella. Kiinnitä erityishuomiota sosiaalisten vihjeiden lukemiseen, jotta osaisit reagoida tilanteen vaatimalla tavalla. Monen sosiaalisen taukin elämä (ja seuraelämä) on mullistunut, kun on tajunnut, että asialle voi tehdä jotain. Sosiaaliset perustaidot ei ole mitään ydinfysiikkaa, ja pienikin parannus sinun tilanteessasi lienee aitoon tarpeeseen. Kaikki ei ole kaikessa seppiä syntyessään, mutta marttyyrinä itsensä surkuttelu tilanteen parantamisen vaatiman pienen vaivannäön sijaan on ihan oma valinta.
Ootko se sama boltsipää joka ahdisteli sitä naista työpaikallaan, ei on ei-usko saatana jo.
Mulla on montaki työkaveria kenen kanssa on todella mukava jutella, mutta en ole sillä tavalla kiinnostunut. Ystävyyttä estää se, että miehet alkaa aina kuvitella enemmän.