Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KILOILLE KYYTIÄ! -laihdutusrinki

Vierailija
06.10.2014 |

Tervetuloa antaaan kiloille kyytiä ja hakemaan tsemppiä sekä kannustamaan muita laihtumaan! :)

Virallinen punnituspäivä on maanantaisin, tietenkin halutessaan saa kertoa painon vaikka joka aamu, mutta maanantaisin voidaan kunnolla listata omat edistymiset.

Jokainen voi aluksi kirjoittaa pienen esittelyn itsestään sekä tavoitteistaan esimerkiksi tällä tavalla:

Nimimerkki:
Ikä:
Pituus:
Paino:
Tavoitepaino:
Muuta kerrottavaa:

Tänne saa kirjoittaa ruokapäiväkirjaa, liikuntapäiväkirjaa, turhautumista, onnistumisia, pyytää apua ja kaikkea mahdollista :) TSEMPPIÄ

(Huom muista lopettaa viestisi aina nimimerkkiisi, jotta pysytään kunnolla kärryillä kanssalaihduttajista)

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 10:43"]

Tänään aamupaino oli 78. Mä luulen että olen löytänyt toimivan tavan laihtua, ja sen nimi on kuuntele kehoasi :) Eli syön vain kun on nälkä, ja vain sen verran että nälkä lähtee. Sit kun on nälkä niin mietin tarkkaan mitä oikeastaan tekisi mieli. Tuon seurauksena on sitten arkiruokavaliosta tippunut kaikki turha herkku ja muu huono eväs. Mitään en laske, yhtään en kärvistele ja olen itsekin hiukan hämmästynyt että voiko tämä tosiaan näin helposti käydä :o. 

Liikuntaa yritän myös jonkin verran harrastaa, kerran viikossa on jumppa ja lisäksi lenkkeilyä (kävely ja n kerran viikossa puolen tunnin juoksulenkki). Ja tosiaan niitä herkkujakin oon syönyt aina välillä.

[/quote]

Lounatuuli :)

Vierailija
62/125 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten mennyt huonommin :( Eilen alkoi, tuntuu että siitä kun en ehtinyt syömään lounasta, niin että nälkä  ehti kasvaa karmivaksi. Tuli sitten syötyä liikaa, napsita vähän suklaata ja lopulta illalla 3 kpl joulutorttuja (ei ollut enempää). Vaaka näyttikin tänä aamuna 78.

Ja nyt on mässäilyhimo, tekisi mieli turruttaa kaikki ahdistavat ja stressaavat ajatukset syömällä syömällä syömällä...aika paljon on tälle päivälle tullutkin jo syötyä. Aamupuuron (marjoilla ja raejuustolla) jälkeen olen syönyt kaakaota ja juustonäkkäreitä, toffeekarkkia, ja pullakaakaot. Ja nyt tekisi mieli lisää pullaa ja kaakaota. Toisaalta tähän voisi nyt lopettaa, lähteä muihin hommiin ja illalla vaikka lenkille. 

Lounatuuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen korjaus että aamupaino oli siis 79 eikä 78. Mutta tohon edelliseen viestiin sitten lopetin ne syömingit, ja äsken kävin tunnin reippaalla kävelylenkillä. Ehkä tämä tästä taas!

Lt

Vierailija
64/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 40min kävelylenkillä tänään jee :)

Jos säät sallii niin meen lauantaina poikakaverin kanssa ruissaloon "patikoimaan", sompaillaan siellä varmaan niin kauan kuin jaksetaan, niin millaisia eväitä kannattaa ottaa mukaan? Niiden pitäis säilyä repussa... Ei tarvi olla sen ihmeempiä, kun päästään sit suht pian sieltä kotiin syömään, mut jonkinlaisia välipaloja kumminkin.

-JonSnow

Vierailija
65/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Vilijonkka
Ikä: 29
Pituus: 169cm
Paino: 86,6kg
Tavoitepaino: 75kg
Muuta kerrottavaa: Tämän vuoden syönyt karpisti, synnytys ollut maaliskuussa, nyt saatu raskauskilot -14.3kg pois, nyt jatkuu vanhojen läskien sulatus :) Lapset 4v, 2v, 7kk, elämään tuo haastetta hometalo, asutaan evakossa ja tapellaan myyjien kanssa :( yritän olla silti retkahtamatta sokeriin, olen oppinut että se ei tuo kuin hetkellisen avun, sen jälkeen olen koomassa koko seuraavan pvän, sokerit ja vilja väsyttää aivan sairaasti.

*vilijonkka*

Vierailija
66/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Kim
Ikä: 24
Pituus: 168
Paino: 62
Tavoitepaino: 55
Muuta kerrottavaa: Olen lihonnut viimeisen vuoden aikana 7kg syömällä roskaruokaa.
15 v 20 v olen painanut 52-53 kg sitten lukion jälkeen aloin lihomaa vähitellen nykyiseen painooni. Haluaisin eroon pömppö mahasta ja saada vanhan vatsani ja reiteni takaisin.

Lopetan roskaruuan ja makeisten syömisen ja liikun ( käyn salilla). Tsemppiä kaikille.

ps. Anteeksi kirjoitusvirheet kännykkä tilttaa.

Vierailija
67/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
68/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä tytöt :) Helposti on menny nämä päivät, joka päivä urheilua ja ruokapuoli ok. Hiukan ollut vaikeaa syödä vain yhden ihmisen tarpeiksi. Huomenna koetinkivi: vain elämää eikä SIPSIÄ JA OLUTTA!???????!!

Zumbatar

Vierailija
69/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea teidän syömisiä! Oma ruokapuoli : aamulla puuro, mehukeittoa ja kanamuna , lounas taviskotiruokaa, (pasta/riisi/perunaa vain vähän lisäksi)aina salaattia tai kasviksia . Välipala ruisleipä kinkkua päällä tai juustoa, joku hedelmä. Päivällinen tavisruokaa (joo ja nyt siis syönyt vain YHDEN annoksen) ja illalla puuro plus mehukeitto. On aika paljon syötävää, muttei mitenkään epäterveellistä. Urheilen kuitenkin päivittäin (ennen tätäkin jo 3krt/vko) . No, vaakaa ei ole, mitata en uskalla, mutta fiilis on hyvä :))))

Zumbatar

Vierailija
70/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois vaikka pähkinöitä ja vissyä? :) tai kirksikkatomaatteja tai muuta pientä. Suurin ongelma tässä on aina se henkinen nälkä, ja se et on aina tottunut syömään, esim elokuvissa popparit jne. Rutiinin rikkominen on vaikeaa :D
JonSnow

Vierailija
71/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta huutelen sen verran, että jos syö liian vähän, niin elimistö pitää kiinni vähistäkin rasvoista, eikä laihdu, ei jaksa polttaa rasvaa. Itselläni tuli tämä alussa vastaan. Nyt -6kg  10 viikossa.tavoitteeseen vielä matkaa viitisen kiloa.

Rasvaa jos haluaa nimenomaan laihduttaa, niin 0,5-1kg/vko on hyvä tahti. Alussa toki nestettä voi enemmän lähteä, mutta jos tuota enemmän lähtee, niin laihdutat lihasta pois. 

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
72/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä mukaan ja kävin äsken pelkäämälläni vaa alla. Olen pidempään tehnyt elämäntapa- ja elämäremonttia. Mutta nähtävästi painoni on taas noussut. Voi masennus.
Eli 84.4 kg, 177 cm, jos nyt johonkn 75 kiloon laihtuisin edes niin olisin tyytyväinen. Ja ikää 35.
Onko kenelläkään vinkkiä millä parhaiten saisi useamman vuoden takaisen raskauslärpäkkeen pois? Teen kyllä vattoja ja selkiä ja kaikkea, mutta jokin spesifi liike?

Vierailija
73/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:38"]Ajattelin liittyä mukaan ja kävin äsken pelkäämälläni vaa alla. Olen pidempään tehnyt elämäntapa- ja elämäremonttia. Mutta nähtävästi painoni on taas noussut. Voi masennus.
Eli 84.4 kg, 177 cm, jos nyt johonkn 75 kiloon laihtuisin edes niin olisin tyytyväinen. Ja ikää 35.
Onko kenelläkään vinkkiä millä parhaiten saisi useamman vuoden takaisen raskauslärpäkkeen pois? Teen kyllä vattoja ja selkiä ja kaikkea, mutta jokin spesifi liike?
[/quote] ai niin. Hattivatti voisi olla nimimerkki.

Vierailija
74/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloo Hattivatti :) Ja itsellä on jonkinmoinen lärpäke myös (5raskautta takana) ja kyllä aina, kun painoa on ollut normaalisti, ei ole paljon mahaa ollut. Pitäis varmaan laihduttaa fitnessmittoihin ennenkuin maha olis aivan litteä... Riippuu toki vartalon mallistakin.

Zumbatar

Vierailija
75/125 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
76/125 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:45"]Tervetuloo Hattivatti :) Ja itsellä on jonkinmoinen lärpäke myös (5raskautta takana) ja kyllä aina, kun painoa on ollut normaalisti, ei ole paljon mahaa ollut. Pitäis varmaan laihduttaa fitnessmittoihin ennenkuin maha olis aivan litteä... Riippuu toki vartalon mallistakin.

Zumbatar
[/quote] no ihan litteään en varmaan koskaan enää pääse mutta juurikin tuo lärpäke harmittaa eniten kropassa. Eli mussa on aika tasasesti läskiä joka puolella ja niiden kanssa tiedän noin suunnilleen miten toimitaan. Vatsani ei ole mikään hirmuisen suuri, aika tasapönäkkä, mutta raskaus teki tuohon alas tuollaisen roikkuvan löllön mikä ei halua pienetä tai kiinteytyä. Mitähän sille voisi tehdä? Onko jeesusteippi ainoa vaihtoehto? *hattivatti

Vierailija
77/125 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhukseni aamupainoa onkin kilo lisää (69,3kg) ja koko päivä pilalla. Iltamyöhällä oli kova nälkä mut en enää syöny mitään ja silti tullu painoa! En käsitä.. Luin että pieni nälkä kyllä alkaa ottamaan kropasta sitä läskiä ja turvaudun nyt siihen. Kai mul on nälkä kun oon ennen syöny niin jäätävän suuria määriä ja nyt kun yrittää syödä vähemmän ni huh...vatsalaukku venynyt? :( Nyt tekis mieli kirota ja pärrätä tänne enkä tajua miks piti käydä taas vaa'assa. Alkoholiin en ole koskenut ja nyt vitutuksen vallassa mietin että huuhtelen kossulla surun pois (en sitä nyt kuitenkaan tee). Tänää aion syödä pihvin ja salaattia. En mitään muuta! Pakko saada vatsalaukkua hieman totutettua ja kutistettua! Ei tuu muuten mistään mitään. Argh!!!

*maggi*

Vierailija
78/125 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketteko muuten kaloreita? Itse en tiedä pitäisikö, nuorempana meni hieman yli (siitä kehittyi ahmimisongelma, kun söin aivan liian vähän) Koulussa liikuntaa mulla 4 krt viikossa. Huomenna aerobiciä ja tänään lihaskuntoa. :) 

Pippis

Vierailija
79/125 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella ei toimi toi kakkossivu :(

Vierailija
80/125 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän laskea. Ainakin arvioita kun tuo peruskulutus on niin pieni :( En voi syödä paljonkaan yli 1000kcal :( Yritän nyt pitää ekat kaks vkoa 500-1000 kcal jos edes pienehkö painon putoaminen zemppais.

*maggi*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi