KILOILLE KYYTIÄ! -laihdutusrinki
Tervetuloa antaaan kiloille kyytiä ja hakemaan tsemppiä sekä kannustamaan muita laihtumaan! :)
Virallinen punnituspäivä on maanantaisin, tietenkin halutessaan saa kertoa painon vaikka joka aamu, mutta maanantaisin voidaan kunnolla listata omat edistymiset.
Jokainen voi aluksi kirjoittaa pienen esittelyn itsestään sekä tavoitteistaan esimerkiksi tällä tavalla:
Nimimerkki:
Ikä:
Pituus:
Paino:
Tavoitepaino:
Muuta kerrottavaa:
Tänne saa kirjoittaa ruokapäiväkirjaa, liikuntapäiväkirjaa, turhautumista, onnistumisia, pyytää apua ja kaikkea mahdollista :) TSEMPPIÄ
(Huom muista lopettaa viestisi aina nimimerkkiisi, jotta pysytään kunnolla kärryillä kanssalaihduttajista)
Kommentit (125)
Huomenta kaikille :) Aamupaino oli 78,0kg, eli kymmenisin kiloa olisi pudotettavaa.. nohh kyl tää tästä, nyt on taas sellainen fiilis et handlaan tän :) Mul on teininä ollut syömishäiriö, ja vieläkin syöminen on se eka asia, mikä alkaa repsahtaa jos pää hajoilee :D sit kestää taas tosi kauan et pääsen takas normaaliin rytmiin. Nyttenkin kesti se 5kk :D
Sitkun saan pään messiin niin terveellinen ruokailu menee kuin itsestään, ja nyt on sellainen kunnon tsemppiolo :)
Toivottavasti nesteet ja turvotus lähtis nopeesti lätkimään :)
Veikkaan maggi et sullakin on hiilarivarastot täynnä nestettä, ja nyt ne alkaa poistuu elimistöstä :)
-JonSnow
Kahen paistetun kananmunan päälle vetäsin himooni "salaattia" lautasellisen! Sekoitus: Raejuustoa, kurkkua, tonnikalaa ja suolakurkkua.
Parempi toikin ku heseateria jota himoitsin pyörälenkillä, eikös ;)
Enää tänään ei suuhun kuin korkeintaan kaffetta. Yllätyin muuten miten kauan ne paistetut kananmunat piti nälkää poissa o_O
Päivitelkää päivän ohjelmaa ja suuhun laitetut? Kiinnostaa :) ...ja laskin muuten peruskulutuksen! Jestas miten vähän saa kaloreita syödä jotta paino lähtis laskuun... :(
*maggi*
Jee maanantaista pudonnut 1,7 kg. Nesteitä toki mutta kiva silti, auttaa jaksamaan ja motivoi eteenpäin. Kuitenkin huima tuo aloituspainoni oli 92,5 kg
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:47"]Jee maanantaista pudonnut 1,7 kg. Nesteitä toki mutta kiva silti, auttaa jaksamaan ja motivoi eteenpäin. Kuitenkin huima tuo aloituspainoni oli 92,5 kg
[/quote]
Karpalo
Mun aamupaino oli 76,00 jee! 2 kiloa pudonnut jo :) jännitti kyl mennä vaa'alle, kun en eilen ehtinyt lenkille.
Tänäänkään en ehdi, kun oon iltavuorossa ja sut pitää pestä pyykkiä, ja ehtiä nukkumaankin ajoissa kun huomenna on sit aamuvuoro... 2-vuorotyö on kyl perseestä D: toivottavasti vkl ois hyvä ilma niin pääsis poikkiksen kanssa ruissaloon sompailemaan. Mulla on laihis ja poikaystävällä lihotuskuuri, niiden koko perheellä on laihuusgeeni, epäreilua :D
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:44"]Mun aamupaino oli 76,00 jee! 2 kiloa pudonnut jo :) jännitti kyl mennä vaa'alle, kun en eilen ehtinyt lenkille.
Tänäänkään en ehdi, kun oon iltavuorossa ja sut pitää pestä pyykkiä, ja ehtiä nukkumaankin ajoissa kun huomenna on sit aamuvuoro... 2-vuorotyö on kyl perseestä D: toivottavasti vkl ois hyvä ilma niin pääsis poikkiksen kanssa ruissaloon sompailemaan. Mulla on laihis ja poikaystävällä lihotuskuuri, niiden koko perheellä on laihuusgeeni, epäreilua :D
[/quote]
JonSnow
Minäki tulen mukaan :)
Nimimerkki: manna
Ikä: 24
Pituus: 178
Paino: 79
Tavoitepaino: 68
Olen tämmöinen ikuinen laihduttaja. Pakko onnistua joskus kun niin monta kertaa jo yrittäny :DD Syön normaalistikkin aika terveellisesti, mutta suklaata on vaan niin vaikea vastustaa.. Nyt pidän kerran viikossa herkkupäivän. Liikuntaa en harrasta muutakuin paljon kävelyä, mutta yritän ottaa mukaan vielä voimavanne ja kahvakuula harjoittelut..
-manna
Nimimerkki: MokkaPala
Ikä: 19v
Pituus: 167cm
Paino: 66kg
Tavoitepaino: 54kg
Muuta kerrottavaa: Olen todellinen herkkupeppu, näin nuoreksi. :) Rakastan kaikkia ihania, suussasulavia herkkuja ja leivoksia. Mutta sitä on nyt tullut vähän liikaa massuun, ja pitäisi laittaa siihen vähän stoppia. Siksi halusin tulla tänne teidän kanssa laihdutusrinkiin! :) Olen valmis!
Moikka! Äsken söin juuri aamupalan, suht. kevyen. Salaattia ja kananmunia. Join päälle appelssiinimehua.
Aijon kohta mennä mieheni kanssa pienelle hölkkäyslenkille. :) Kun tuolla on niin ihana ilmakin. Nyt petaan lasteni sängyt ja olen valmis lenkille! :) Päätimme lenkkeillä n. 3km. Lapset jäävät kotiin, ovat jo sen verran isoja, että pärjäävät (11v, 13v). Mutta hei hei! Nähdään lenkkini jälkeen! ;)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 08:25"]Moikka! Äsken söin juuri aamupalan, suht. kevyen. Salaattia ja kananmunia. Join päälle appelssiinimehua.
Aijon kohta mennä mieheni kanssa pienelle hölkkäyslenkille. :) Kun tuolla on niin ihana ilmakin. Nyt petaan lasteni sängyt ja olen valmis lenkille! :) Päätimme lenkkeillä n. 3km. Lapset jäävät kotiin, ovat jo sen verran isoja, että pärjäävät (11v, 13v). Mutta hei hei! Nähdään lenkkini jälkeen! ;)
[/quote] t: -MokkaPala-
Tervetuloa uusille :) en oo ehtinyt tulee tänne ollenkaan, mut ihan hyvin on mennyt :) Oltiin eilen illalla poikaystävän kanssa ruissalossa, käveltiin pilkkopimeässä 3km :D nyt lähetään uudestaan, jos saatais se puutarhan kierto-luontopolku kokonaan käveltyä :)
Sain ostettuu hulluiltä päiviltä Helly Hansonin aluskerraston, varsinkin se paita oli niin mukava et ostin 2kpl :D
Ja Budget Sportista löysin kivannäköisen tuulipuvun 50e:lla :) nyt ei oo enää huonot ulkoiluvaatteet lannistamassa.
Paino on mennyt vähän vuoristorataa, oon käynyt joka aamu vaa'alla, ja pe se oli 76,8 (eli plus 0,8 aikaisemmasta) la yllättäen 75,5, ja tänään 75,8.
Pitäis muistaa olla lannistumatta noista parin sadan garmman nousuista, koska kyseessä voi olla nesteet tai tähtien asennot taivaalla. Kunhan yleissuunta on alaspäin niin hyvä :) en kumminkaan malta käydä vaa'alla vaan kerran viikossa, niin pitäis ite olla ottamatta stressiä :D
-JonSnow
Huomenna on virallinen punnitus! Mun tavoite ois painaa huomenna 75kg, jolloin ekalla viikolla olis pudonnut 3kg (nesteitä suurin osa) Jaksais taas hyvin tsempata seuraavan viikon :)
Tänään olin poikaystävän kanssa uudestaan Ruissalossa, eksyttiin hieman siltä oikealta polulta ja lähdettiin kiertämään toista luontopolkua, jolloin kokonaismatkaksi tuli 7 km ja aikaa kului puoltoista tuntia.
Voin suositella Ruissalossa lenkkeilyä, varsinkin näin ruskan aikaan oli ihan sairaan kaunista! Lapsiperheetkin jaksaa, koska matkan varrella on penkkejä ja eväspaikkoja :) Jos vaan joku teistä asuu suht lähellä niin ehdottomasti kannattaa nyt vielä syksyllä mennä :)
Yllättävän vähän on tehnyt mieli herkkuja, huolimatta siitä et poikaystävä söi vieressä karkkia ja suklaamuffinsin ja suklaamuroja punaisella maidolla :D ei ihan tasan mene aineenvaihdunta kaikilla :D
-JonSnow
Olen tiputtanut viikon aikana 4kg! :) Minulle paljon. -Mokkapala-
Hmm, saisinkohan minäkin tästä lisää tsemppiä..
Oon parikymppinen nainen, painoa kertynyt n. 72kg ja pituutta löytyy 170cm.. Ruokapuoli ollut koko kevään terveellinen ja paino tuolloin 65kilon huitteilla. Sitten tuli kesä ja kesän jälkeen pääsin eroon väkivaltaisesta suhteesta. Tekosyitä, mutta ruoka on maistunut ja etenkin herkut. Jollain sitä hyvää oloa on saatava..
Nyt olis tarkotuksena jättää herkut minimiin ja palata siihen terveelliseen ruokailyrytmiin. Salitreenejä viikossa olis tarkotus saada 3-4krt ja aerobisia 2-3krt riippuen töistä ja muista menoista. Lisähaastetta tuo vuorotyö, jonka ansiosta aina ei ehdi/jaksa lähteä salille tai lenkille kun kotikin on hoidettava, ruoka valmistettava ja ystäviin pidettävä yhteyttä.
Asetan itselleni painotavoitteeksi tuon 65kg, mutta katson enemmän mittoja ja peilikuvaa kuin orjallisesti vaakaa. Tämä viikko saa olla kevyt lasku vähempään kalori ja sokerimäärään, sillä on vielä tiedossa yhdet illanistujaiset joissa tarkotus herkutella ja ottaa muutamat. Maanantaina (kuten aina) alotan sitten kunnolla miettimään mitä syön ja milloin ja kuinka paljon ja keskityn myös liikunnan lisäämiseen.
Tsemppiä kaikille teille :)
nimimerkkinä voisi olla PIKKUMYY :)
Määkin tahon!
Nimimerkki: annika
Ikä: 20
Pituus: 171
Paino: 82
Tavoitepaino: 67 (ainakin näin aluksi)
oon pari viikkoa jo pitänyt itteeni kurissa, tein aikamoisen ruokavalioremontin, siirryin kaikista pakastepitsoista ja kermakastikkeista ja sokerihötöistä kasvispainotteiseen ruokavalioon. En ihmeellisemmin ees tykkää lihasta kun aina löytyy sattumia. Kanan rintafileet ja pihvit menee mutta punainen liha on mulla boikotissa, just niiden sattumien takia ja siks kun oon niin huono laittamaan lihaa :D oon nyt tässä parin viikon aikana syönyt vihannespataa, kanaa, tuorehedelmäsalaattia (ei purkista sitä coctailia), puuroa, uuniperunaa, ruispohjaista kasvispiirakkaa, lämpimiä ruisleipiä pizzatyyliin (harmitti se juusto)... Joka päivä 3 litraa vettä ja useita kuppeja vihreää teetä. Huomaa oikeasti kuinka parempi olo on :) ei tarvitse joka päivä nukkua päiväunia ja tulee touhuttua paljon enemmän. Karkkia en ole syönyt, enkä leivonnaisia, kerran retkahdin ottamaan pizzeriasta vegepitsan... Huomaatte varmaan että pizza on mulle se heikko kohta :D voi olla että kirjottelen tänne vaan muutaman päivän välein kuulumisia ja vaikutan siltä etten noteeraa muita, vaikka noteeraan, oon vaan huono keksimään mitään sanottavaa:)
hirveä makeanhimo vaivannut jo monta tuntia! miten selviän etten mene syömään koko herkkukaappia tyhjäksi???? vinkkejä makeannälkään? olen syönyt normaalisti aamupalan, lounaan ja juuri päivällisen..
auroora
Noniii, hyvä Maggi! :)
Mä ilmottaudun kanssa mukaan.
Nimimerkki: Jodo
Ikä: 24v
Pituus: 176cm
Paino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Viime syksynä painoin tuon 65kg ja olin tyytyväinen kroppaani silloin. Ärsyttää, että olen päästänyt itseni lihomaan 10kg vuodessa! Vähän liikaa maistunu roskaruoka, suklaa ja olut.
Nyt päätin että saunakaljat ja iltasuklaat saa jäädä, enkä hae noutoruokaa ainakaan kuukauteen. :D Kerran viikossa ajattelin pitää herkkupäivän ja silloin vois ehkä lasillisen kuivaa valkkaria nauttia, ja jotain pientä naposteltavaa.
Hurrrjasti tsemppiä kaikille, kyllä me tavoitepainot saavutetaan!!