KILOILLE KYYTIÄ! -laihdutusrinki
Tervetuloa antaaan kiloille kyytiä ja hakemaan tsemppiä sekä kannustamaan muita laihtumaan! :)
Virallinen punnituspäivä on maanantaisin, tietenkin halutessaan saa kertoa painon vaikka joka aamu, mutta maanantaisin voidaan kunnolla listata omat edistymiset.
Jokainen voi aluksi kirjoittaa pienen esittelyn itsestään sekä tavoitteistaan esimerkiksi tällä tavalla:
Nimimerkki:
Ikä:
Pituus:
Paino:
Tavoitepaino:
Muuta kerrottavaa:
Tänne saa kirjoittaa ruokapäiväkirjaa, liikuntapäiväkirjaa, turhautumista, onnistumisia, pyytää apua ja kaikkea mahdollista :) TSEMPPIÄ
(Huom muista lopettaa viestisi aina nimimerkkiisi, jotta pysytään kunnolla kärryillä kanssalaihduttajista)
Kommentit (125)
Voi masennus, kävin vaa'all ja se näytti 74,8 (kun torstaina se oli 73,4.....) äääääh. No täyttä höyryä eteenpäin. Mulla oli koko viikon hirvee karkkihimo, ja nyt kun vkl söin, niin ei ne ees olleet niin hyviä kuin muistin. Vissiin sokerittomuus on jotain muutoksia aivoille tehnyt :D pitää vaan ens himon iskiessä muistaa tää sit ite...
Hitto kun noi synttärit oli just edellinen vkl, olin jo niin lähellä -5kg etappia...
-jonsnow
Painoin viime ke sen 81,0 kg ja tänään 80,0 kg, voi kun ensi viikolla olisi jo alle 80 tuo paino!
Karkkia söin viikonloppuna ja pe olin tupareissa, joissa oli kystä kyllä... joten olen tyytyväinen painonlaskuun vaikka se olisi tietysti enemmän kun olisin pysynyt kiltisti ruodussa.
Lenkkeily ei millään kiinnostaisi näillä säillä, ja muuhun ei ole varaa.
Onneksi joulukuussa alkaa työt, josko hieman säännöllisempi elämä auttaisi painonhallinnassa.
Lohduttavaa on, että enää 3,4 kg normaalipainoon = mielenrauhaan!
-Mirkkuli
Annika täällä moi, painoa tippunut viime maanantaista 1,6 kg! Mitään imurointia ihmeempää en oo tehnyt ja syöminenkin jäänyt välillä välistä, mutta oon syönyt taas seuravalla ruokailulla ihan normaalisti enkä ekstraa:) kohta kauppaan jalan ja lihakeitto porisemaan! Herkkuja tehnyt menkkojen takia viikon mieli ja ainut "paha" mitä oon suuhuni laittanut oli kaakao :)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:41"]
Olen tiputtanut viikon aikana 4kg! :) Minulle paljon. -Mokkapala-
[/quote]
Wou ihan sairaan hyvin!
Aamulla on taas tuomiopäivä, kun joudun vaa'alle D: Tein niin hyvää ruokaa (vaikkakin ihan terveellistä jne) niin oon syönyt sitä sit koko ajan ja ihan liikaa. Todellinen first world problem, ruoka on liian hyvää.. :D
Kävin eilen kaverin kanssa lenkillä, ja tänään en ois enää millään jaksanut, se lähteminen on aina vaikeinta, mut lähdinpä kumminkin ja kävelin joku 40 min :)
Toivottavasti ois ees jotain pudonnut maanantaista, ei vaan olo tunnu grammaakaan kevyemmältä :D
-JonSnow
Ja tervetuloa uusille :) ois kiva saada täst suht aktiivinen ketju :)
Mun tänpäivän syömiset:
-heräsin klo 9 joten join vain kahvia kevytmaidolla
-aamupala/lounas klo 10.30, paistoin 500g pakastevihanneksia ja 100g seitiä (vihannesten seassa oli n50g juustoraastetta)
-töissä noin klo 15 500g soijajugurttia ja 200g mustikoita
-klo 19 cocovin joku pikkupatukka, jossa oli vain taatelia, cashew'tä ja kookosta
-klo 20 paistoin purkin tonnikalaa ja 500g pakastevihanneksia 50g juustoraasteella
Kaikki paistoin kookosöljyssä. Miltä kuulostaa? Tiiän et syön isoja annoksia :D Tosin paino pysyi samana silloin kun söin aina näin. (joo kaikessa tylsyydessään toi on melkein mun jokapäiväinen ravinto :D vihaan keittiössä hääräämistä, noi voi vaan heittää pannulle ja ite häipyy muualle :D) Lipsuin täst ruokavaliosta sen takia, kun iski hirvee ahditus ei niin hyvin menneiden pääsykokeiden jälkeen, tulevaisuus ressaa jne. oli vaan helpompi hautautua suklaalevyn tai jäätelöpurkin kanssa peiton alle. Ja se tosiaan jäi päälle.
-JonSnow