Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KILOILLE KYYTIÄ! -laihdutusrinki

Vierailija
06.10.2014 |

Tervetuloa antaaan kiloille kyytiä ja hakemaan tsemppiä sekä kannustamaan muita laihtumaan! :)

Virallinen punnituspäivä on maanantaisin, tietenkin halutessaan saa kertoa painon vaikka joka aamu, mutta maanantaisin voidaan kunnolla listata omat edistymiset.

Jokainen voi aluksi kirjoittaa pienen esittelyn itsestään sekä tavoitteistaan esimerkiksi tällä tavalla:

Nimimerkki:
Ikä:
Pituus:
Paino:
Tavoitepaino:
Muuta kerrottavaa:

Tänne saa kirjoittaa ruokapäiväkirjaa, liikuntapäiväkirjaa, turhautumista, onnistumisia, pyytää apua ja kaikkea mahdollista :) TSEMPPIÄ

(Huom muista lopettaa viestisi aina nimimerkkiisi, jotta pysytään kunnolla kärryillä kanssalaihduttajista)

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten eniten ärsyttää se, että laihdutin vuosi sitten onnistuneesti ja suht helposti. Päätin etten enää ikinä repsahda ... No enpä joo. Ja seki vit..........taa, kun mun kompastus ei ole karkit/makeat ja urheilen kuitenkin säännöllisesti, SILTI onnistuin taas lihomaan. Olutta/lonkeroa/ruokaa TÖRKEÄN suuria annoksia/juustoja/patonkia/sipsiä..... Ällöttävää :((

Zumbatar

Vierailija
2/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin niin piti pitää painoni kun olin niin tyytyväinen vaan nopeasti sitä painoa tulikin :( Ahdistavaa ja yöunenikin menetin. Olutta ja lonkeroa kans uponnut, ja ranskalaisista hamppareihin.. Nyt ihmiset tästä vielä noustaan!! Keväällä ollaan niin kunnossa ja hyvännäköisiä kun talvikuteet vähenee! Eikö? ;)

*maggi*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna muuten otan omatkin mittani kalenteriin ylös! Painon laskiessa niitä hyvä vähän kans seurata..

*maggi*

Vierailija
4/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Karpalo
Ikä: 31
Pituus: 165 cm
Paino: 92.5 kg
Tavoite: 62 kg
Muuta: Aloitin tänään keventämällä reippaasti ruokavaliota.
Likutaa lisään reippaasti. Haluan löytää urheiluhimon taas, ollut kadoksissa pitkään (entinen kilpaurheilija ja himoliikkuja).
Herkut pois kokonaan nyt alkuun siis täysin nolla linja, en onnistu muuten.

Vierailija
5/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v.
159 cm
65 kg
Tavoitepaino 55 kg. Unelmapaino 48 kg.
Mä olen päivät kotona. Teen ruokaa ja leivon paljon. Painoin melkein 70 kiloa joulun jälkeen ja silloin mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Aloitin lääkityksen ja vitamiinien mättämisen. Maaliskuussa olin jo sen verran energisempi, että pääsin aloittamaan spinningissä käymisen.
Olen käynyt spinnissä ja kahvakuulassa säännöllisesti vähintään 3 krt viikossa. Kotona olen tehnyt kesän jälkeen myös vatsalihaksia, selkää ja pyöritellyt hulahula-vannetta. Ulkonäössä tai painossa liikunta ei näy yhtään.
Olin jo niin epätoivoinen, että aloitin paaston, mutta eihän silloin voinut liikkua, joten lopetin sen viikossa.
Tarvitsen tosissaan tsemppausta, että pääsen paheistani eroon ja löydän elämääni itselleni sopivan ruokavalion, joka laihduttaa.

Vierailija
6/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 nimimerkki olkoon vaikka Nasu.

Vierailija
7/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Mirkku
Ikä: 25 v.
Pituus: 175 cm
Paino: 80-83 kg
Tavoitepaino: 70 kg
Muuta: vaakaa ei ole ollut vähään aikaan käytössä, töissä ehdin nopeasti käymään vaa'alla mutta työkaveri yllätti, ehdin nähdä luvun 83 kg :-( V. 2012 painoin 74 kg ja silloin oli tarkoitus jo laihduttaa. Tekosyyni on vuorotyö/työttömyys, aina syy mässätä ja lohduttautua ruualla... täytyy löytää toimiva vaaka! Vy ollut 75 cm, nyt 80 cm.

Vierailija
8/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me onnistutaan!!!! Itku Meinas tulla suihkun jälkeen kun katselin sellulliittikerrosta. Oksetus. Jos se tuo motivaatiota.....

Zumbatar

Vierailija
9/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottvasti rivitys toimis! Mutta.
Nimimerkki: Niiskuneiti
Ikä: 22
Pituus: 174
Paino: 76
Tavoitepaino: 68
Muuta kerrottavaa: Ennen inttiin menoa painoa oli 68kg (siinä painossa olin ollut koko lukioajan), siellä paino nousi 2kg. Kotiutumisen jälkeen painoa tuli ihan muutamassa kuukaudessa 6kg, kun rasitus laski ja syöntimäärät olivat entistä kulutusta vastaavka eli valtavia. Sen jälkeen olen niiden kilojen kanssa kamppaillut.

Vierailija
10/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees olin äsken 35min kävelylenkillä :) mun tekosyy lenkkeilemättömyyteen on huonot varusteet, pitäis ostaa kunnon tuulipuku, tai takki ainakin. Ne vaan tuppaa olemeen aina niin lyhyitä, et ristiselkä kylmettyy. Onneks nyt tarkeni viel tollaisella kämällä :D

Nyt meen tekee huomiset työeväät valmiiks. Meil on töissä vähän sellainen kyttäysmeininki toisten eväitä kohtaan, ärsyttävää.. Ja kääks aamulla vaa'alle! Tuun sit masentuneena kertomaan mun liian korkeen painon :D 

-JonSnow

Vierailija
11/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JonSnow: Oon sulle nyt pikkasen kade kun sait ittes lenkille! Mäki aion huomenna :) Aivan taatusti. Muiden yritykset laittaa motivoimaan!

Zumbatar: Täällä sama homma. Päivittäin käyny peilin edessä eikä saa edes vatsaa sisään niin että sekään näyttäis yhtään hyvältä. Pömppiksen lisäksi on kauheat jenkkakahvat :'(

*maggi*

Vierailija
12/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäpä syömiseni surkeahkoa:
Kahvia muutama kupillinen kera maidon, kaksi kanamunaa paistettuna voilla ja lisäsin suolakurkun paloja siihen kun himotti ja yks kaupan lihariisipasteija! :'( Vieraita tuli ja voi luoja... Mut muuta herkkua kahvipöydästä en syönyt eli itsekuri piti sentään sen verran. Perjantaina saa ostettua pikkasen terveellisemmät sapuskat kun tulee rahaa - nyt on lompakolla anorexia :(
En tiiä mitä kevyttä tänään laittas suuhun...vai rankaisenko itteeni enkä syö enää mitään! :(

*maggi*

Vierailija
13/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli ihan hyvä päivä. Jo siksi, että vedin sen 8 km juoksulenkin ja söin aika kiltisti. Mutta mä en pystynyt ottamaan mittaa esille :( Mä en halua tietää!!! Jotenki masentaa se, että olen taas tässä jamassa. Kunnon jojottelija :((( Tänään olen syönyt terveellisesti ja juonut vettä kovasti. Illalla Zumba. Otin esille ne 38 farkut. Alan koittaa niitä kerran viikossa, se olkoon mun "mittailu/painon tarkkailu"

Tsempiiiiii!
Zumbatar

Vierailija
14/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Mimmi

paino 71,0 kg

pituus 170cm

ikä 25v

Tavoitepaino: 65kg

Muuta: Painavimmillaan 78kg vuoden 2013 alussa, hitaasti mutta varmasti tultu alaspäin, nyt paino pyörinyt tossa 70-72kg jo alkuvuodesta 2014. Eli viimeiset kirittävät vielä jäljellä :)

Vierailija
15/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli katastrofi! Söin suklaata ja herkkuja... Tänään on mennyt hyvin, en ole syönyt mitään epäterveellistä. "Se" aika kuukaudesta kolkuttaa ovella, joten pizza himottaa..
Oon lähdössä lauantaina reissuun, Lontooseen. Vaikka olenkin lomalla en aio vetää ruokaövereitä. Tuskin mahdollisuutta punnita itseä, joten poikkeuksellisesti ilmoitan painon lauantaina.
Pippis

Vierailija
16/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Zumbatar! Täällä kans köyriskellään masennuksessa ja manaan... Kauhia urakka edessä ja ottaa päähän kun ne kilot ei karise pois nyt ja heti! Ehkäpä nää ekat metrit nyt on vaan niin kamalan vaikean tuntuisia. Joku masiskohtaus veti sohvalle...

*maggi*

Vierailija
17/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippis: Päivä se tosiaan tänäänkin! Itselleni olisin armollinen jos en olis vetässy sitä niin hemmetin turhaa pasteijaa. Ihminen ei tarvii tuommosii :/ Itselläni juuri päällä se aika kuusta ja hermot on kovilla. Huoh!

*maggi*

Vierailija
18/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään nousee tämä perse soffalta ja lähen pyöräilemään kaverille (5km suunta), onhan sekin liikkumattomalle hyvä?!?

*maggi*

Vierailija
19/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi työkavereiden "ruokakyttäily" on tuttua ja se, että jos itse kerrot, että välttelet herkkuja, niin kaikki nälvii ja melkein suuttuu kun ei ota niitä pullia. Ja jos itsellä ylipainoa on vähemmän, kuin toisella, saa kuulla "turhaan sinäkin tiputat painoa, ryppyseksi vaan tulet! Muutama kilo ylimääräistä vaan parantaa!"
Argh!!!
Zumbatar

Vierailija
20/125 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ryhmärämä!
Uus päivä, uudet kujeet! Kävin tuossa aamu vaa'alla heti vessassa käynnin jälkeen ja eilen kun masiksessa vaivuin syömään "vähän", aamupaino yllätti!! 70,5 sijaan aamupaino näytti 68.1kg o_O Mutta tolla voiskin nyt mennä, ihmetyttää noin suuri heitto eilis aamusta...Noinko käy kun en oo hakenu roskaruokaa enkä juonut lasillistakaan? Täytyy sanoa että hiukan piristi, vaikka ei pitänytkään vaa'alla käydä, enkä nyt sitten vastaisuudessa käykään. 8kg tavoitteeseen jos tämän päiväiseen painoon on uskominen?? Olis nyt kilon vähemmän ens maanantaina...

Tässä tulikin kunnon tiistaiTilitys :D

*maggi*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan