Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 50+ naiset on ilkeitä nuorille?

Vierailija
06.10.2014 |

Tänään lähdettyäni lääkäristä päälläni oli ns. pieruvaatteet :D (huppari ja collegehousut), koska olen hirveässä flunssassa ja olin käymässä vain siellä lääkärissä. Matkalla tuuli älyttömästi joten laitoin tassut taskuun.. Siitä n. 50v rouva ei tykännyt ja alkoi huutelemaan perään kaikenmaailman hävyyttömyksiä, vain koska kädet olivat hupparin taskussa! :o Bussipysäkille perille päästyäni jälleen taas n. 50v kaverukset alkoivat arvostelemaan kun söin suklaapatukkaa :/ Miksi juuri 50+ rouvat ovat ilkeitä meille asiallisillekkin nuorille? Tuli mieleen se kahvilatapaus missä oli vammainen tyttö ja 2 vanhempaa rouvaa, huoh...

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:47"]Ap, eivät kaikki yli viisikymppiset ole kusipäitä. Kuten eivät ole kaikki parikymppisetkään.... ikärasismi on ikävää, ei syyllistytä me siihen, eihän?

47-vuotias nainen
[/quote]

Ei syyllistytä, niinkuin olen kirjottanutkin jo että ei toki kaikki ole sellaisia :) Tällä seudulla moni tuntuu vaan olevan. :D Pahoittelen jos joku ymmärsi väärin, tietenkin on näitä mukavia ja rentoja naisiakin, toivon todellakin kaikkea hyvää teille!

Vierailija
22/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:43"]En ole ilkeä, mutta saatan olla vähän kanaemomainen. Se voi olla myös ärsyttävä piirre, jota yritän kovasti välttää sekä omien että muiden lasteni ikäisten (20 ja 25 vuoden välillä) kohdalla. Olen ehkä jo aika tavalla oppinut siitä överiksi menevästä huolehtivaisuudesta pois. Ymmärrän, että se voi olla todella ärsyttävää. Ap:n avauksen naiset eivät ole ikätovereille sen parempia, olen huomannut. Ei oikein kenellekään.
[/quote]

Minusta semmonen ei haittaa ollenkaan :)
Sehän viestii vaan hyvästä sydämmestä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:44"]

Kylläpä sitä nyt ollaan niin rentoja keski-ikäisiä että.

Totuus on se että naiset muuttuu vanhetessaan (lähes kaikki) kiukkuisiksi ämmiksi.

t. mies

[/quote]

Ainakin tällä palstalla, kun "miehet" haukkuvat keski-ikäiset naiset lehmiksi ja vaikka miksi. Sitten he vielä luulevat, että heillä on vientiä parikymppisten keskuudessa. Jos näille miehille kertoo totuuden, alkaa ämmittely.

Tuota kateuskorttia en ymmärrä. Miksi ihmeessä olisin kateellinen omien lasteni ikäisten lasten ulkonäöstä?

Vierailija
24/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole ehkä saaneet nuoruudessaan tarpeeksi huomiota ja he ovat kateellisia kun joku on ns. nuori, itse olen 48 v ja en ole ilkeä- tai kadeluonne.

Vierailija
25/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eli jos itse käyttäydyt hyvin niin varmasti saat hyvää käytöstä myös osaksesi. Ei se sen vaikeampaa ole. Toisaalta, voihan olla että joku on saanut kokea jotain pahaa hupparipäiseltä tyypiltä, tullut esim ryöstetyksi. ei ihme jos pelkää ko. "lajin" edustajia. Mutta pelkoa voi hälventää käyttäytymällä itse tosi ystävällisesti niin silloin täti-ihmisten pelkokin hälvenee. Nuorikin voi olla aloitteentekijä että saadaan maailma paremmaksi. Haukkumalla kaikkia yli 50-vuotiaita ei saavuteta mitään.

Vierailija
26/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt on ihan hornonaalisia oikeasti. Naiset ei voi niille mitään. Estrogeeni vähenee ja tilalle tulee mieshormeja, mikä aiheuttaa kiukkuisuutta jne. Ei toki kaikille naisille.

Vierailija
27/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:59"] Syyt on ihan hornonaalisia oikeasti. Naiset ei voi niille mitään. Estrogeeni vähenee ja tilalle tulee mieshormeja, mikä aiheuttaa kiukkuisuutta jne. Ei toki kaikille naisille. [/quote]Voi kuulkaa olen vielä kaukana vaihdevuosista mutta tiedän että joistain tulee lähes hirviöitä. Korvaushoito ei kaikille sovi, joillekin se on jopa kielletty. En tarkoita että saisi käyttäytyä hunosti sen varjolla mutta valitettavasti se on tosiasia. Miksi sitä ei voi myöntää? En tarkoita että kaikilla huono käytös johtuisi siitä mutta heitäkin todella on. Nimim Itsekin työpaikalla tästä kärsivä. [/quote] Höpsis. Ei se nyt noin onneksi mene. Totta kai hormonitoiminnan muutos voi ihmisestä tehdä äkäisen, jo ihan siksikin, että se voi aiheuttaa yöunien heikkenemistä ja kaikenlaista fyysista kremppaa. Mutta aika harvalla se teettää voimakkaita psyykkisiä oireita. Ja vielä harvemmasta tekee niin törkeän, että panee huutelemaan kadulla ventovieraiden ihmisten perään ilkeyksiä... Jos vaihdevuodet tekisivät edes isosta osasta naisia hirviöitä, niin johan noille olisi kehitetty joku organisoitu laitoshoito... Mutta tämä taitaa olla samanlaisia juttuja kuin naisten väitetyt PMS-oireet, kuukautisoireet ja raskaushormonivaivat. Miehet luulottelevat ne aina pahemmiksi ja panevat kaikenlaiset naisten eri mieltä olot ja hermostumiset hormonien piikkiin, "vaimo suuttui mulle, kun olin viikonlopun ryyppyreissulla, ihme hormonioireita silläkin!". Ikävää vaan, jos naiset ITSE alkavat pitää kaikkea poikkeavaa jo naisten hormonivaivoina!! 21 [/quote]Onnellisia he ja lähipiirinsä jotka eivät kärsi järkyttävistä pms-oireista. Tai raskaushormoneista. Tai vaihdevuosioireista. Miksi nyt on niin vaikea ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat herkempiä kuin toiset? Ja laitoshoitoon sulkeminen tällaisille.. juupa. [/quote] No, sinähän siinä pidit asiaan kuuluvana myös ihan mielenterveyden oireita eli aggressioita ohikulkijoita kohtaan. Ei, ne eivät ole hormoneista johtuvia. Hormonienkin jyllätessä normaali-ihmiset osaavat säädellä käytöstään niin, että eivät ala huudella kadulla ohikulkijoille ilkeyksiä. 21 [/quote]Missähän kohtaa pidin asiaan kuuluvana aggressioita ohikulkijoita kohtaan? Päinvastoin, aiemmin sanoin ettei ole oikein että käyttäydytään huonosti muita kohtaan. Mutta yleistäminen asiassa kuin asiassa on turhaa, siksi halusin painottaa että vaikka esim sinä olet onnekas kun vähällä hormonien kanssa pääset, niinkaikki eivät ole. Sinä et ole -enkä minä, ei kukaan ole- mikään absoluuttinen mitta johon voi verrata muita ja päätellä onko jotain ilmiötä olemassa vai ei. On totta että jotkut vetoavat kuukautisiin, hormoneihin, mihin vaan, pakenevat vastuutaan niiden taakse ja se on väärin. Yhtä totta kuitenkin on että joillekin (ja samalla heidän lähipiirilleen) hormonit aiheuttavat suunnatonta kärsimystä. Esim syövän takia korvaushoito ei käy kaikille. En silti olisi sulkemassa heitä mihinkään laitokseen. Eli en hyväksy, mutta en siedä väitettä että se ei olisi todellinen ilmiö. Yleistäminen suuntaan ja toiseen missä tahansa asiassa saa karvani pystyyn. Nyt poistun tästä ketjusta, en jankuta aiheesta yhtään enempää.

[/quote] Ai? Kumminkin jaksoit kaksikin vastausta minulle laatia...

No kerrataan nyt kumminkin. Sinä pidit jotenkin asiaankuuluvana, että osa naisista vaihdevuosissa muuttuu hirviöiksi. Hirviö oli sinun, ei minun sanavalintani.

Sanoin, että se on hyvin harvinaista. Äkkipikaisuus on yksi asia ja ventovieraille kadulla huutelu jo asia erikseen. Jälkimmäistä ei minusta aiheuta hormonimyrsky, vaan kyse on jo isommasta mielenterveyden ongelmasta, jota ei voi redusoida vaihdevuosiin.

Jos vaihdevuodet edes osalle naisista aiheuttaisivat tuon tason aggressiivisuutta, siihen puututtaisiin vakavammin ja rutiininomaisesti jo vaihdevuosien alkaessa.

21

Vierailija
28/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:59"] Syyt on ihan hornonaalisia oikeasti. Naiset ei voi niille mitään. Estrogeeni vähenee ja tilalle tulee mieshormeja, mikä aiheuttaa kiukkuisuutta jne. Ei toki kaikille naisille. [/quote]Voi kuulkaa olen vielä kaukana vaihdevuosista mutta tiedän että joistain tulee lähes hirviöitä. Korvaushoito ei kaikille sovi, joillekin se on jopa kielletty. En tarkoita että saisi käyttäytyä hunosti sen varjolla mutta valitettavasti se on tosiasia. Miksi sitä ei voi myöntää? En tarkoita että kaikilla huono käytös johtuisi siitä mutta heitäkin todella on. Nimim Itsekin työpaikalla tästä kärsivä. [/quote] Höpsis. Ei se nyt noin onneksi mene. Totta kai hormonitoiminnan muutos voi ihmisestä tehdä äkäisen, jo ihan siksikin, että se voi aiheuttaa yöunien heikkenemistä ja kaikenlaista fyysista kremppaa. Mutta aika harvalla se teettää voimakkaita psyykkisiä oireita. Ja vielä harvemmasta tekee niin törkeän, että panee huutelemaan kadulla ventovieraiden ihmisten perään ilkeyksiä... Jos vaihdevuodet tekisivät edes isosta osasta naisia hirviöitä, niin johan noille olisi kehitetty joku organisoitu laitoshoito... Mutta tämä taitaa olla samanlaisia juttuja kuin naisten väitetyt PMS-oireet, kuukautisoireet ja raskaushormonivaivat. Miehet luulottelevat ne aina pahemmiksi ja panevat kaikenlaiset naisten eri mieltä olot ja hermostumiset hormonien piikkiin, "vaimo suuttui mulle, kun olin viikonlopun ryyppyreissulla, ihme hormonioireita silläkin!". Ikävää vaan, jos naiset ITSE alkavat pitää kaikkea poikkeavaa jo naisten hormonivaivoina!! 21 [/quote]Onnellisia he ja lähipiirinsä jotka eivät kärsi järkyttävistä pms-oireista. Tai raskaushormoneista. Tai vaihdevuosioireista. Miksi nyt on niin vaikea ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat herkempiä kuin toiset? Ja laitoshoitoon sulkeminen tällaisille.. juupa. [/quote] No, sinähän siinä pidit asiaan kuuluvana myös ihan mielenterveyden oireita eli aggressioita ohikulkijoita kohtaan. Ei, ne eivät ole hormoneista johtuvia. Hormonienkin jyllätessä normaali-ihmiset osaavat säädellä käytöstään niin, että eivät ala huudella kadulla ohikulkijoille ilkeyksiä. 21 [/quote]Missähän kohtaa pidin asiaan kuuluvana aggressioita ohikulkijoita kohtaan? Päinvastoin, aiemmin sanoin ettei ole oikein että käyttäydytään huonosti muita kohtaan. Mutta yleistäminen asiassa kuin asiassa on turhaa, siksi halusin painottaa että vaikka esim sinä olet onnekas kun vähällä hormonien kanssa pääset, niinkaikki eivät ole. Sinä et ole -enkä minä, ei kukaan ole- mikään absoluuttinen mitta johon voi verrata muita ja päätellä onko jotain ilmiötä olemassa vai ei. On totta että jotkut vetoavat kuukautisiin, hormoneihin, mihin vaan, pakenevat vastuutaan niiden taakse ja se on väärin. Yhtä totta kuitenkin on että joillekin (ja samalla heidän lähipiirilleen) hormonit aiheuttavat suunnatonta kärsimystä. Esim syövän takia korvaushoito ei käy kaikille. En silti olisi sulkemassa heitä mihinkään laitokseen. Eli en hyväksy, mutta en siedä väitettä että se ei olisi todellinen ilmiö. Yleistäminen suuntaan ja toiseen missä tahansa asiassa saa karvani pystyyn. Nyt poistun tästä ketjusta, en jankuta aiheesta yhtään enempää.

[/quote] Ai? Kumminkin jaksoit kaksikin vastausta minulle laatia...

No kerrataan nyt kumminkin. Sinä pidit jotenkin asiaankuuluvana, että osa naisista vaihdevuosissa muuttuu hirviöiksi. Hirviö oli sinun, ei minun sanavalintani.

Sanoin, että se on hyvin harvinaista. Äkkipikaisuus on yksi asia ja ventovieraille kadulla huutelu jo asia erikseen. Jälkimmäistä ei minusta aiheuta hormonimyrsky, vaan kyse on jo isommasta mielenterveyden ongelmasta, jota ei voi redusoida vaihdevuosiin.

Jos vaihdevuodet edes osalle naisista aiheuttaisivat tuon tason aggressiivisuutta, siihen puututtaisiin vakavammin ja rutiininomaisesti jo vaihdevuosien alkaessa.

21
[/quote]Mä en ole vastannut kenellekään vielä mitään mut vastaileekohan tälle 21lle useempikin ihminen? tulee sellanen olo, en tiedä. ja onko sillä väliä mut vähän hassulta näyttää toi keskustelu :)

Vierailija
29/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:59"] Syyt on ihan hornonaalisia oikeasti. Naiset ei voi niille mitään. Estrogeeni vähenee ja tilalle tulee mieshormeja, mikä aiheuttaa kiukkuisuutta jne. Ei toki kaikille naisille. [/quote]Voi kuulkaa olen vielä kaukana vaihdevuosista mutta tiedän että joistain tulee lähes hirviöitä. Korvaushoito ei kaikille sovi, joillekin se on jopa kielletty. En tarkoita että saisi käyttäytyä hunosti sen varjolla mutta valitettavasti se on tosiasia. Miksi sitä ei voi myöntää? En tarkoita että kaikilla huono käytös johtuisi siitä mutta heitäkin todella on. Nimim Itsekin työpaikalla tästä kärsivä. [/quote] Höpsis. Ei se nyt noin onneksi mene. Totta kai hormonitoiminnan muutos voi ihmisestä tehdä äkäisen, jo ihan siksikin, että se voi aiheuttaa yöunien heikkenemistä ja kaikenlaista fyysista kremppaa. Mutta aika harvalla se teettää voimakkaita psyykkisiä oireita. Ja vielä harvemmasta tekee niin törkeän, että panee huutelemaan kadulla ventovieraiden ihmisten perään ilkeyksiä... Jos vaihdevuodet tekisivät edes isosta osasta naisia hirviöitä, niin johan noille olisi kehitetty joku organisoitu laitoshoito... Mutta tämä taitaa olla samanlaisia juttuja kuin naisten väitetyt PMS-oireet, kuukautisoireet ja raskaushormonivaivat. Miehet luulottelevat ne aina pahemmiksi ja panevat kaikenlaiset naisten eri mieltä olot ja hermostumiset hormonien piikkiin, "vaimo suuttui mulle, kun olin viikonlopun ryyppyreissulla, ihme hormonioireita silläkin!". Ikävää vaan, jos naiset ITSE alkavat pitää kaikkea poikkeavaa jo naisten hormonivaivoina!! 21 [/quote]Onnellisia he ja lähipiirinsä jotka eivät kärsi järkyttävistä pms-oireista. Tai raskaushormoneista. Tai vaihdevuosioireista. Miksi nyt on niin vaikea ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat herkempiä kuin toiset? Ja laitoshoitoon sulkeminen tällaisille.. juupa. [/quote] No, sinähän siinä pidit asiaan kuuluvana myös ihan mielenterveyden oireita eli aggressioita ohikulkijoita kohtaan. Ei, ne eivät ole hormoneista johtuvia. Hormonienkin jyllätessä normaali-ihmiset osaavat säädellä käytöstään niin, että eivät ala huudella kadulla ohikulkijoille ilkeyksiä. 21 [/quote]Missähän kohtaa pidin asiaan kuuluvana aggressioita ohikulkijoita kohtaan? Päinvastoin, aiemmin sanoin ettei ole oikein että käyttäydytään huonosti muita kohtaan. Mutta yleistäminen asiassa kuin asiassa on turhaa, siksi halusin painottaa että vaikka esim sinä olet onnekas kun vähällä hormonien kanssa pääset, niinkaikki eivät ole. Sinä et ole -enkä minä, ei kukaan ole- mikään absoluuttinen mitta johon voi verrata muita ja päätellä onko jotain ilmiötä olemassa vai ei. On totta että jotkut vetoavat kuukautisiin, hormoneihin, mihin vaan, pakenevat vastuutaan niiden taakse ja se on väärin. Yhtä totta kuitenkin on että joillekin (ja samalla heidän lähipiirilleen) hormonit aiheuttavat suunnatonta kärsimystä. Esim syövän takia korvaushoito ei käy kaikille. En silti olisi sulkemassa heitä mihinkään laitokseen. Eli en hyväksy, mutta en siedä väitettä että se ei olisi todellinen ilmiö. Yleistäminen suuntaan ja toiseen missä tahansa asiassa saa karvani pystyyn. Nyt poistun tästä ketjusta, en jankuta aiheesta yhtään enempää. [/quote] Ai? Kumminkin jaksoit kaksikin vastausta minulle laatia... No kerrataan nyt kumminkin. Sinä pidit jotenkin asiaankuuluvana, että osa naisista vaihdevuosissa muuttuu hirviöiksi. Hirviö oli sinun, ei minun sanavalintani. Sanoin, että se on hyvin harvinaista. Äkkipikaisuus on yksi asia ja ventovieraille kadulla huutelu jo asia erikseen. Jälkimmäistä ei minusta aiheuta hormonimyrsky, vaan kyse on jo isommasta mielenterveyden ongelmasta, jota ei voi redusoida vaihdevuosiin. Jos vaihdevuodet edes osalle naisista aiheuttaisivat tuon tason aggressiivisuutta, siihen puututtaisiin vakavammin ja rutiininomaisesti jo vaihdevuosien alkaessa. 21 [/quote]Mä en ole vastannut kenellekään vielä mitään mut vastaileekohan tälle 21lle useempikin ihminen? tulee sellanen olo, en tiedä. ja onko sillä väliä mut vähän hassulta näyttää toi keskustelu :)

[/quote]

Jep. Olisi ihan kiva, että jos puututte joidenkin keskusteluun/viestiketjuun, laitatte siihen, että vastaatte ohiksena tai että ette ole se, jolle joku vastaa.

Tai allekirjoittaisitte kommenttinne vaikkapa ekan kommenttinne järjestysnumerolla, näin ikään...

21

Olisi ikään kuin helpompi päätellä, kuka kulloinkin kommentoi, eikös?

Vierailija
30/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kukaan aiemmin vastanneista mutta tulipa vain mieleen termi "hormonihirviö". Olisikohan sellaista se joku tarkoittanut eikä varsinaisesti mitään hirviötä?

Vierailija
31/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ vuotiaat naiset eivät varmaa kestä kaikkea teinien hömpötyksiä, ja teinien ilkeilyä. (Mutta eihän kaikki teinit ole tuommoisia. Mutta ainakin jotkut) :'P

Vierailija
32/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:23"] Tänään lähdettyäni lääkäristä päälläni oli ns. pieruvaatteet :D (huppari ja collegehousut), koska olen hirveässä flunssassa ja olin käymässä vain siellä lääkärissä. Matkalla tuuli älyttömästi joten laitoin tassut taskuun.. Siitä n. 50v rouva ei tykännyt ja alkoi huutelemaan perään kaikenmaailman hävyyttömyksiä, vain koska kädet olivat hupparin taskussa! :o Bussipysäkille perille päästyäni jälleen taas n. 50v kaverukset alkoivat arvostelemaan kun söin suklaapatukkaa :/ Miksi juuri 50+ rouvat ovat ilkeitä meille asiallisillekkin nuorille? Tuli mieleen se kahvilatapaus missä oli vammainen tyttö ja 2 vanhempaa rouvaa, huoh... [/quote] Ettäkö viisikymppiset alkoivat arvostelemaan koska söit suklapatukkaa? Kuulostaa klassiselta teinin tulkinnalta tapahtumien kulusta. Onko täällä teinien vanhempia läsnä? Pystyttekö arvaamaan mitä siellä tapahtui? [/quote] Kyllä vaan alkoi :) Sepitti että katso miten tuokin vaan ahmii suklaata ja miten nykynuoriso syö "pelkkää moskaa". Niin ja sanoihan rouva myös että "kohta saapi sen diapeettes kakkosen"! Mulla on jo se ykköstyyppi jo kyllä. Sori! Uskomattoman töykeetä arvostella toisia ihmisiä niin että he selkeesti kuulevat. En ikinä vois tehä niin :/ Vaikka ei se suklaapatukka ookkaan mikään terveellinen, mutta teki mieli... :D Ap [/quote] Ihan oikeasti, ihan AIKUISTEN oikeasti, oliko tällainen yleistävä ja kaikki tietynikäiset naiset leimaava syytös sopiva kosto kahdelle tuntemattomalle naiselle? Minun tulkintani mukaan voit kysyä itse itseltäsi syytä omaan käytökseesi ja saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi. [/quote] Tutkituta pääs sekopää

[/quote] AP:ko se näin aggressiivisesti ja epäasiallisesti vastaa? Meitä on erilaisia ihmisiä ja kaikki eivät ikinä tule nyökyttelemään kärsivällisesti teinimöläytyksille joten ala vaan sinäkin pikkuhiljaa aikuistua ja seiso tekojesi takana kuin nainen. AP toimii pohjimmiltaan ihan samallalailla kuin nuo naiset.

Vierailija
33/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sekava ketju. Mutta kaikista meistä naisista tulee viisikymppisiä jos ei kuolla ennen sitä. Yritetään ymmärtää se fakta, niin on paljon helpompi suhtautua muihin  ihmisiin.

Vierailija
34/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti huomannut saman, kohtelevat nuorempia naisia usein todella alentuvasti, tiuskivat jne. Työelämässä erityisesti ovat harvoin valmiita opastamaan tai neuvomaan. Eivät kaikki tietenkään, mutta osa.

ihan kuin kokisivat itsensä jotenkin uhatuksi?

Vierailija
35/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:47"]Ap, eivät kaikki yli viisikymppiset ole kusipäitä. Kuten eivät ole kaikki parikymppisetkään.... ikärasismi on ikävää, ei syyllistytä me siihen, eihän? 47-vuotias nainen [/quote] Ei syyllistytä, niinkuin olen kirjottanutkin jo että ei toki kaikki ole sellaisia :) Tällä seudulla moni tuntuu vaan olevan. :D Pahoittelen jos joku ymmärsi väärin, tietenkin on näitä mukavia ja rentoja naisiakin, toivon todellakin kaikkea hyvää teille!

[/quote]

Kun itse olin nuori en ymmärtänyt mitä on mustasukkaisuus ennenkuin selitettiin.  Pahoitin mieleni, lapsellisuuttani kysyinkin vanhemmalta naiselta, hän suuttui.  Miksi siitä suututaan en tajua vieläkään, kyllä itse kehtaan myöntää jos hiukan kadehdin.  Mustasukkainen ei voi olla muutoin kuin henkilökohtaisesti mielestäni.

Vierailija
36/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen keskustelu. 

Mä olen viiskymppinen, enkä yhtään tunnista itseäni näistä kuvauksista - ja ihmetyttää nuo kateusheitot ja vaihdevuosien hormoonimyrsky kuvailut. Vaihdevuodet on olleet ja ei musta mitään hirviötä tullut, eikä hormoonit sekoittaneet päätä. Ihan samanlainen - yhtä ystävällinen, leppoisa ja kohtelias olen, kuin aina ennenkin.

Ja kateellinen? Mistä ihmeestä? Nuoruudesta? Ei kiitos! Se aika on jo eletty. Mä olen erittäin mielelläni viiskymppinen, joka on saavuttanut elämässään ne tärkeimmät unelmansa ja on onnellinen ja rakastettu.

Ei mun mielestäni nuoruudesta voi edes olla kateellinen. Se häviää kaikilta - ja loppujen lopuksi aika nopeaan. Eikös sitä sanota, että 17 v on kauneimmillaan? Alamäkeä menee siis kaikilla tuon jälkeen. Toki ensin hitaasti, mutta vauhti kiihtyy - ja eräänä päivänä sieltä peilistä kurkkaakin aamulla joku vieras, vanha muija entisen hehkeän parikymppisen sijaan ;)

Tervetuloa vaan! Ei tää niin karmeaa ole, kuin mä parikymppisenä luulin. Tunti pari peilin edessä ja mäkin näytän melkein entiseltä itseltäni - jos katson ilman rillejä ;)

Vierailija
37/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä tajua tuota, että antisosiaalista käytöstä perustellaan hormoneilla. Enhän mäkään miehenä ole hakannut tai raiskannut ketään edes pahimmissa testosteroni puuskissani.

Vierailija
38/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:50"]Mä en ikinä tajua tuota, että antisosiaalista käytöstä perustellaan hormoneilla. Enhän mäkään miehenä ole hakannut tai raiskannut ketään edes pahimmissa testosteroni puuskissani.
[/quote]

Niin samaa mieltä!
Mulle ei ole kyllä kadulla mummot huudelleet mutta työelämässä +50 naiset ovat useimmat täyshirviöitä nuoremmilleen! Ja eläkeikää vaan nostetaan :/ Luoja paratkoon etten itse muuttuisi moiseksi.
T
Rtg hoitaja 39 v

Vierailija
39/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:44"]

Kylläpä sitä nyt ollaan niin rentoja keski-ikäisiä että.

Totuus on se että naiset muuttuu vanhetessaan (lähes kaikki) kiukkuisiksi ämmiksi.

t. mies

[/quote]

Lue, kehittävät itsetunnon ja omantunnonarvon eivätkä enää suostu sun palkattomiksi palvelijoiksi.

Vierailija
40/90 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaihdevuodet ja hormonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi