Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockmann myy Hobby Hallin ja sulkee Seppälät

Vierailija
02.10.2014 |

Juuri investoivat älyttömästi Seppälään. Tosin sulkevat aluksi vaan kaikki Venäjän liikkeet. Seppälän paskalaatu ei Venäjällä myy.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"]

Seppälässä on kivoja vauvanvaatteita. Just ostin ihanan sydänkuosisen bodyn jollaista ei muualta löytynyt :)

[/quote]

Niin on minustakin, mutta seppälä aikoo lopettaa vauvanvaatemyynnin :( Ei kuulemma myy. Minusta ne oli just kivoja siellä, muu on shittiä.

Vierailija
22/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä myy hyviä miesten perusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän rytkyt on kalliita ja huonolaatuisia.hobby hall myös kallis,en ole tilannut sieltä enää mitään aikoihin.

Vierailija
24/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä saa halvalla nuorten vaatteita. Mä itse en tykkää kyseistä kaupasta, mutta mun teinit ovat ostaneet sieltä paljonkin vaatteita ja hyvin ne on kestäneet. Mä erehdyin ostamaan yhden paidan ja se venys ja vanus ekassa pesussa aivan uuteen muotoon.

Vierailija
25/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kehnolaatuisia rytkyjä ne ovat henkkamaukassa, lindexissä, cubuksessa ja vastaavissa kuin seppälässäkin. Kuka edes käy noissa paskakaupoissa, ihmettelen kovasti! Mutta ihmeen moni sitten kuitenkin käy koska ne pärjäävät. Kamalia kuoseja ja huonoja vaatteita. Niihin pukeutuvat ihmiset näyttävät halvoilta horoilta.

Vierailija
26/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Seppälästä paljon trikoopaitoja, ne ovat kestäneet pesuja ja käyttöä tosi hyvin.

Vierailija
27/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:33"]

Samoja kehnolaatuisia rytkyjä ne ovat henkkamaukassa, lindexissä, cubuksessa ja vastaavissa kuin seppälässäkin. Kuka edes käy noissa paskakaupoissa, ihmettelen kovasti! Mutta ihmeen moni sitten kuitenkin käy koska ne pärjäävät. Kamalia kuoseja ja huonoja vaatteita. Niihin pukeutuvat ihmiset näyttävät halvoilta horoilta.

[/quote]

Mieheni hommaa lähes kaikki alusvaatteensa ja perusfarkut Seppälästä tai H&M:stä.

Vierailija
28/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Seppälästä viime aikoina joitakin neuleita ja t-paitoja ja yhdet legginsit, jotka olikin oikein hyvät.

Vierailija
29/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Mieheni hommaa lähes kaikki alusvaatteensa ja perusfarkut Seppälästä tai H&M:stä.

[/quote] No jos on noin köyhä mies ettei parempaan pysty kannattaa hankkiutua siitä eroon.

Vierailija
30/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä on todella surkea liike, kerran erehdyin ostamaan sieltä 3 paitaa ja kyllä, kaikki olivat viikon sisään rikki. Kahteen tuli valtavat reijät ja yhdestä irtosi nappi.

Muista halppisketjuista esim. H&M ostamani vaatteet kestävät ikuisuuksia.

Vierailija
31/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Seppälän vaatteet ovat järkyttävän huonolaatuisia, mutta lisäksi vielä erittäin kalliita! Kaikissa joku ruma kuvio, yleensä otökkä.

Vierailija
32/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ostin seppälästä hienon nahkatakin viidelläkympillä keväällä. Ihan hyvä se on ollut hintaansa nähden. Teininä seppälästä ostelin paljonkin mut nykyään oon siirtynyt enemmän mangoon ym aavistuksen laadukkaampiin liikkeisiin.

Vierailija
33/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä kyllä tuntuu jäävän muiden liikkeiden jalkoihin. Kaupungilla ollessani harvoin edes muistan sen olemassa oloa. Parin vuoden aikana olen ostanut sieltä yhdet farkut ja alusvaatteita. Farkkuihin olin tosi tyytyväinen. Rintaliivit nyt olivat mitä olivat... 

Vierailija
34/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:46"]

[/quote] No jos on noin köyhä mies ettei parempaan pysty kannattaa hankkiutua siitä eroon.

[/quote]

Saatan olla hieman outo, mutta mielestäni vaatteissa on tärkeintä että ne istuvat kantajalleen ja ovat puhtaat sekä ehjät. Melko outoa, jos kalsarissa pitää lukea D&G tai perusvalkeassa t-paidassa niskalapussa Levis, että niitä kehtaa käyttää. Ja sama farkuissa ja sukissa. Ja itseasiassa kaikissa vaatteissa. Onhan ne 501:set tunnistettavissa ilman lappuja, mutta jos ne eivät istu, niin tyhmältä ne näyttävät.

Vierailija
35/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä yleistää, että Seppälän vaatteet ovat huonolaatuisia. Olen ostanut sieltä paljon perusneuletakkeja ja ne ovat paljon laadukkaampia kuin muissa halpisketjuissa. Muitakin vaatteita olen ostanut sekä itselleni että meidän teinityöille eikä ole laadussa moitittavaa. Ihan parhaat farkut olen ostanut Seppälästä, samoin pari laukkua, jotka ovat kestäneet jo vuosia kovassa käytössä. Mun kuopuksen lempivaatemerkki on I Love Link, koska Zelda-fanina hän tosiaan rakastaa Linkiä. 

Vierailija
36/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:16"]

Olen jo pitkään ihmetellyt Seppälän funktiota, kuka sieltä ostaa ja mitä?

70-luvulla se oli kiva nuortenvaatekauppa, kun nuortenvaatekauppoja ei juuri ollut, mutta kun nyt on kaikki H&M, Gina Tricot, Zara, New Yourker, jne jne., niin Sepppälä, kenelle se on suunnattu ja miksi?

[/quote]

Musta seppälässä nimenomaan on paremmanmallisia ja -näköisiä vaatteita kuin henkkamaukalla, gina tricotilla etec. Ja sellaisia normaalimman näköisiä. Ei kaikki nuoretkaan halua kulkea epämääräisissä "himppulipaituleissa" joissa on kymmenen reikää ja tuuli hujaa vaan läpi. Halpalaatua ne seppälän vaatteetkin toki on, mutta näyttävät normaaleilta vaatteilta (kauluspaitoja, neuleita, jakkuja yms).

Vierailija
37/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän tuotteiden laatu on romahtanut totaalisesti. Päälläni on Seppälästä noin 10 vuotta sitten ostettu T-paita, saumat ovat suorat eivät siis ole vetäneet pesuissa kieroon ja muutenkin paita on ihan ok-kunnossa. Sinut syy, miksi se lentää tämän syksyn aikana roskiin, tai oikeastaan pilkon sen autoon rievuiksi, on se että väri on pesuissa kulahtanut niin, että juuri ja juuri tietää, että paita on ollut sininen. Seppälästä sai ennen jopa todella hyvän laatuisia käyttövaatteita ihan kohtuuhinnalla, nyt ei enää.  Kannattaisiko Seppälässä palata takaisinpäin ja santsata laadukkaampiin tuotteisiin. Keinokuidut huitsin helvettiin ja luonnonkuituja tilalle.

Vierailija
38/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:51"]

Seppälä on todella surkea liike, kerran erehdyin ostamaan sieltä 3 paitaa ja kyllä, kaikki olivat viikon sisään rikki. Kahteen tuli valtavat reijät ja yhdestä irtosi nappi.

Muista halppisketjuista esim. H&M ostamani vaatteet kestävät ikuisuuksia.

[/quote]

Hämmentävää, mulla on Seppälän vaatteet olleet hinta-laatusuhteeltaan ihan hyviä. Espritin vaatteisiin olen viimeaikoina pettynyt, jäi oikein mieleen. Pari paitaa erehdyin ostamaan, molemmissa reikä parin käyttökerran jälkeen. Samaan aikaan ostosreissulla olleelle siskolle kävi samoin, ei ollut edes käyttäjävika siis.

Vierailija
39/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:11"]Jatkuuko Hobby Hall kuitenkin? Ainut laadukas postimyynti.
[/quote]
Järjettömän kallis

Vierailija
40/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä panosti tv mainontaan viime aikoina mm. Sophie Ellis Bexor ja Coco Rocha malleina. Ei ihan mallit riitä, jos vaatteet ei ole ihmeelliset. HM rulettaa jos haluaa halpaa ja muodikasta.