Kiihotun hieronnassa
Varsinkin reisien... Jorma pullottaa alushousuissa ja pyrkiin pikkareista ulos. Hierontaa tarvii, mutta on aina jännän äärellä. Joskus jopa lauennukin vaikks ei oo seisonu täysillä.
Kommentit (5)
Jorma pyrkii ulos pikkareista... Voi hieroja parkaa, vai käytkö jollain transuhierojalla pikkareinesi? Ettei jormasikin ole vain pieni pili!
En todellakaan kiihotu. Se on ihan sama minkänäköinen povipommi minua hieroo, niin nautin hieronnasta, seksiasiat hoidan kotona. Varmaan kiusallista näille hierojillekin, jos tietää, että toinen käy siellä lähinnä fantasioimassa. Annetaan ammattilaisten tehdä työnsä rauhassa. Ja jos sille ei voi mitään, niin älkää menkö, tai vaihtakaa hieroja joksikin vähemmän kiinnostavaksi. Ei minulla ainakaan seisoisi, vaikka joku 55v. Karvainen läskiArska hieroisi mitenkä jalkovälistä.
M47
Varmaan jossain hivelyssä voi käydä seksi mielessä. Itselleni ei urheiluhierojalla käynti tuo mitään eroottista mieleen.
Minulla kans vaikee pysyä pöksyissä. Onneks kukaan hieroja ei oo vielä valittanu tms.