Ruuaksi 250g perunaa, 5 kalapuikkoa, paistettu kananmuna
Ja kirsikkatomaattia ja punasipulia. Oivariinia perunoille. Ja Euroshopper-ketsuppia. Namnam.
Kommentit (27)
Ei hajuakaan paljonko on 250 gr perunaa, hyvältä kyllä kuulostaa sun satsis.
Järkky määrä ruokaa. Itselleni riittäisi 150 g perunaa ja 4 kalapuikkoa + mainitsemasi kasvikset. Painoindeksi 19. Paljon ap:lla on BMI?
Mulle riittäis 120 grammaa perunaa ja 3 kalapuikkoa. Keijua perunoille. Ja vaan puolet ap:n kirsikkatomaateista ja punasipuleista. Voitin!
Kyllä mäkin tuollaisen annoksen hyvinkin syön. Indeksi tosin 25.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:01"]
Mulle riittäis 120 grammaa perunaa ja 3 kalapuikkoa. Keijua perunoille. Ja vaan puolet ap:n kirsikkatomaateista ja punasipuleista. Voitin!
[/quote]
Miksi keijua perunoille?
sori, olen rajoittunut ihminen. en ymmärrä ketään, joka syö kalapuikkoja, varsinkaan aikuinen joka shyö kalapuikkoja.
Mulle riittäis ketsuppi ja tomaatti, olenkin hyvä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:12"]
sori, olen rajoittunut ihminen. en ymmärrä ketään, joka syö kalapuikkoja, varsinkaan aikuinen joka shyö kalapuikkoja.
[/quote]
No niin olet, tosi rajoittunut. Meillä tehdään välillä kalapuikkoja ja koko perhe niitä syö niitä, kaikki tykkäävät (meillä kelpaa kala kaikissa muodoissa, korppujauhot ja kananmuna ei muuta sitä). Lapset syö päiväkodissa ja koulussa valmiskalapuikkoja eivätkä valita ruoasta, on opetettu syömään sitä mitä tarjotaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:12"]sori, olen rajoittunut ihminen. en ymmärrä ketään, joka syö kalapuikkoja, varsinkaan aikuinen joka shyö kalapuikkoja.
[/quote]
kännää vähemmän, ehkä se kirkastaisi sun ymmärrystä.
Kyllä mä syön yksin koko paketin, 10kpl ja vähän perunamuussia kylkeen. Bmi 18.
Noh, mun bmi on 16. Olen vähän aikaa sitten synnyttänyt ja imetän - ruoka maistuu. Taas nälkä, vaikka aloitusviestin jälkeen söin aloitusviestissä kuvaillun määrän eli 1,5h sitten... -aloittaja
kalapuikot?!? hyi saatana. mikrogramma kalaa ja loput jauhoa eli leivitys.
miten joku voi syödä tuollaista paskaa
Mulle riittäisi kaksi kananmunankokoista perunaa, kolme kalapuikkoa ja kananmunan jättäisin pois. Oivariinin jättäisin pois, koska ketsuppi riittää kastikkeeksi. Jos ketsupin jättäisi pois, vaihtaisin oivariinin rypsiöljypohjaiseksi margariiniksi. Ketsuppina käytän makeuttamatonta ketsuppia. Euroshopperissa taitaa olla aika paljon sokeria.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:10"]
Mulle riittäisi kaksi kananmunankokoista perunaa, kolme kalapuikkoa ja kananmunan jättäisin pois. Oivariinin jättäisin pois, koska ketsuppi riittää kastikkeeksi. Jos ketsupin jättäisi pois, vaihtaisin oivariinin rypsiöljypohjaiseksi margariiniksi. Ketsuppina käytän makeuttamatonta ketsuppia. Euroshopperissa taitaa olla aika paljon sokeria.
[/quote]
lisään vielä, että kalapuikoista valitsisin sen sydänmerkki-tuotteen
ed.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:39"]
Noh, mun bmi on 16. Olen vähän aikaa sitten synnyttänyt ja imetän - ruoka maistuu. Taas nälkä, vaikka aloitusviestin jälkeen söin aloitusviestissä kuvaillun määrän eli 1,5h sitten... -aloittaja
[/quote]
kannattaa satsata enemmän hyvänlaatuisiin kasvirasvoihin.
Kannattaa joskus tehdä tuohon settiin lisäksi kermaviilikastike; Laita kermaviiliin sinappikurkkusalaattia, mustapippuria, ripaus sokeria ja suolaa. NAM!
Onpa ankean kuuloista ruokaa. Kuka syö ketsuppia?! Tai kalapuikkoja? Perunat ja oivariini on myös senpäiväistä huttua.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:39"]
[/quote]
kannattaa satsata enemmän hyvänlaatuisiin kasvirasvoihin.
[/quote]
Tänään söinkin tuollaista "jämäruokaa" koska eilen kävin pitkän kaavan (ja laskun... ;)) ravintolaillallisella ja lupasin itselleni että tänään syön jotain, mitä kaapeissa jo on (illalla mennään kauppaan tekemään vkl ruokaostokset). Kerroin vain koska olipa kuitenkin hyvää vaikka "jämäruokaa" olikin! :) -aloittaja
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:27"]
Kyllä mä syön yksin koko paketin, 10kpl ja vähän perunamuussia kylkeen. Bmi 18.
[/quote]
Hoikkuus ei tarkoita välttämättä terveyttä.
Miten pystyt syömään noin paljon? Mä syön aterialla alle puolet tuosta määrästä ja olen normaalipainoinen.