Stockmann myy Hobby Hallin ja sulkee Seppälät
Juuri investoivat älyttömästi Seppälään. Tosin sulkevat aluksi vaan kaikki Venäjän liikkeet. Seppälän paskalaatu ei Venäjällä myy.
Kommentit (53)
Seppälä on täysi mysteeri minulle. Ne myymälät joissa olen käynyt, ovat olleet epäsiistejä, aivan liian täynnä tavaraa joka kaiken lisäksi on laadullisesti vastannut jotain fiorellaa tms jossa myydään huonointa polyesterilumppua... Ihmeen kauan ollut pystyssä se liike.
1980 luvulla Seppälästä sai lyhyenläntä isoperse hyviä farkkuja. Muistakin sai, mutta Seppälä jäi mieleen. Sittemmin ketjut ovat siirtyneet teinikokoihin joita rahdataan kehitysmaista. Hyvän vaatteen löytäminen vaatii liikaa aikaa ja energiaa nykyään ja hintataso on posketon.
En ymmärrä niitä ketkä ostavat Seppälästä jotain. Ihan järkyttäviä vaatteita!
Eiköhän koko Stockmann myydä kohta Jokereiden tyyliin jollekin venäläiselle miljardöörille. Muuten muutamassa vuodessa edessä on konkurssi ja Helsingin keskustan kiinteistöön voidaan perustaa vastaanottokeskus tai mahdollisesti kartingratoja tai salibandyä.
Jatkuuko Hobby Hall kuitenkin? Ainut laadukas postimyynti.
Olen jo pitkään ihmetellyt Seppälän funktiota, kuka sieltä ostaa ja mitä?
70-luvulla se oli kiva nuortenvaatekauppa, kun nuortenvaatekauppoja ei juuri ollut, mutta kun nyt on kaikki H&M, Gina Tricot, Zara, New Yourker, jne jne., niin Sepppälä, kenelle se on suunnattu ja miksi?
En ole myöskään ymmärtänyt seppälän olemassaoloa enää pitkään aikaan. Aivan kammottavia vaatteita ja laatu todella surkeaa, muissa vastaavissa halpisketjuissa vaatteet ovat sentään trendikkäitä mutta seppälässä jumahdettu jonnekin ysärille. Ja materiaalit tosiaan 100% keinokuitua.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:16"]
70-luvulla se oli kiva nuortenvaatekauppa, kun nuortenvaatekauppoja ei juuri ollut, mutta kun nyt on kaikki H&M, Gina Tricot, Zara, New Yourker, jne jne., niin Sepppälä, kenelle se on suunnattu ja miksi?
[/quote]Ilmeisesti 13-16 vuotiaille joille kelpaa sesongin rääsy joka kestää sen pari pesua.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:16"] Olen jo pitkään ihmetellyt Seppälän funktiota, kuka sieltä ostaa ja mitä? 70-luvulla se oli kiva nuortenvaatekauppa, kun nuortenvaatekauppoja ei juuri ollut, mutta kun nyt on kaikki H&M, Gina Tricot, Zara, New Yourker, jne jne., niin Sepppälä, kenelle se on suunnattu ja miksi? [/quote]Ilmeisesti 13-16 vuotiaille joille kelpaa sesongin rääsy joka kestää sen pari pesua.
[/quote]
Mutta eikö nämä 13-16 -vuotiaatkin osta nykyisin noista muista kaupoista?
Seppälä myy rumaa ja huonoa laatua, ei tule ikävä.
En kyllä ymmärrä Hobby Halliakaan. Samaa elektroniikkaa saa muualta halvemmalla. Seppälää vielä vähemmän.
Kai luitte jutun, siinähän todettiin että _Venäjän_ Seppälät.
Seppälästä löytyy rumaa ja huonoa rytkyä, mutta siellä on myös ihan laatukamaa, vähän niinkuin H&M:ssäkin.
[/quote]
Onko H&M, GT, Zara, New Yourker (kirjoitetaanko oikeasti noin?!) kaikissa näissä kaupungeissa: https://www.seppala.fi/myymalat/
Ai jaa, minun mielestäni Seppälä on taas petrannut tuotevalikoimaansa parina viime vuonna ja kerrankin sieltä on tehnyt löytöjä.
Seppälässä on kivoja vauvanvaatteita. Just ostin ihanan sydänkuosisen bodyn jollaista ei muualta löytynyt :)
Samalla voisi sulkea Suomenkin Seppälät. En edes muista milloin viimeksi olisin ostanut sieltä jotakin. Viimeksi kävin katsomassa lastenvaatteita, laatu oli niin onnetonta, että sitä en halua meille edes 50% alennuksella. Ja miten voi olla tavalliset lasten collegehousut puolet kalliimpia kuin muissa ketjuliikkeissä? Ei ihme, jos konsernilla menee heikosti.
-90 luvun lopussa ostin seppälästä pilotin ja se on vieläkin ehjä,ryhdissään,lämmin ja käyttökuntoinen vaikka muutaman vuoden ollut rönttä takkina piha hommissa.
uusi h&m pilotti oli säälittävän huono vanhaan seppälän pilottiin verrattuna
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:39"]
[/quote]
Onko H&M, GT, Zara, New Yourker (kirjoitetaanko oikeasti noin?!) kaikissa näissä kaupungeissa: https://www.seppala.fi/myymalat/
[/quote]
Ei kirjoiteta, sorry painovirhe, po. tietenkin New Yorker.
Seppälä on aikansa nähnyt, kukaan ei siellä enää käy. Hobbyhall on ok.