Lue keskustelun säännöt.
Eikö näissä teksteissä voi käyttää enteriä rivin vaihtoon?
14.05.2008 |
Oma tekstini ainakin meni ihan pötköön, mikä vaikuttaa luettavuuteen melko paljon... Tässä testailua.1. ensimmäinen juttu, jonka jälkeen pitäisi olla väli....2. onkohan tämä pötkössä?3. hmm.
Kommentit (23)
kokeilin että saako rivinvaihdon ja kappalejaot html-koodin avulla........ Sain vaan valitukset "Viesti sisältää HTML koodi" ..... Olisivat edes kirjoittaneet virheilmoituksensa oikein >:(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä ihmettä ne on menny tekemään!
Pitkien viestien luettavuus kärsii valtavasti!