Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua: onko minulla oikeus yksin vaihtaa lapseni tarhapaikkaa, avioeron harkintavaihe menossa? (ov)

Vierailija
04.06.2008 |

Meillä eron II vaihe alkaa kohta, eli eron pitäisi tulla voimaan kesän aikana. Olen ollut lapseni kanssa harkinta-aikana pääasiallisena huoltajana, kun mies on asunut muualla.

Onko minulla oikeutta hakea ja vastaanottaa lapselle tarhapaikka haluamastani paikasta ennen kuin avioero astuu voimaan? Niin kauan kun olemme naimisissa näistä kai pitäisi päättää yhdessä, mutta mies ei suostu siirtoon.

Minun pitää nimittäin muuttaa toiselle alueelle, koska en voi jatkaa tässä asumista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla molempien huoltajien suostumukset koulun vaihtoon (jos siis yhteishuoltajuus).

Vierailija
2/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäisesti, isän allekirjoitusta ei ole tarvittu vasta kuin koululaisen lappuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en oo varma..

Vierailija
4/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sinun tulojesi mukaan määräytyy hoitomaksu.

Vierailija
5/5 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on yksinhuoltajuus. Yhteishuoltajuuden avulla toinen osapuoli voi tehdä PALJON kiusaa toiselle.

Jos ette ole vielä tehneet huoltajuus- yms. sopimuksia, niin suostu vain yksinhuoltajuuteen! Jos mies vastustaa tarhapaikan siirtoa, niin todennäköseisesti tulee vastustamaan monia muitakin asioita vuosien varrella. Kokemusta on... Itse jouduin ostamaan asunnon eri alueelta kuin halusin, koska mies ei suostunut tarhapaikan vaihtoon. Meillä siis yhteishuoltajuus - valitettavasti.