Arkisia asioita, jotka jaksavat ilahduttaa
Olisi mukavaa listata sellaisia.
Voin aloittaa: minusta on ihanaa tulla kotiin vilpoisesta ulkoilmasta ja pestä kädet kuumalla vedellä.
Kommentit (227)
Juuri ennen töihin menoa kahvikupin kanssa sohvalla löhöily YLE-uutisia selaillen.
Söpönnäköiset pienet mamuksksostytöt äiteineen tulevat joka aamu samassa kohdassa vastaan kun kävelen töihin.
Ollaan miehen kanssa koko päivä heiluttu omissa menoissamme ja kun illalla ollaan viimein samaan aikaan kotona ja vaihdetaan kuulumiset ja pötkötellään sohvalla.
Etätyö, ei tarvitse istua monitilatoimistossa jota ei saa kutsua avokonttoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit, auton sisälämmitin, hymyilevät ihmiset, puhtaat lakanat, kokeisiin kysely teiniltä.
Työkaverit??? Huh huh
Kyllä minulla ainakin on aivan ihania työkavereita, työpaikalle on aina mukava mennä, vaikka itse työnteko ei aina niin innostaisikaan ja aamulla nukuttaisi. Aamukahvihetki työporukalla kuitenkin kivasti piristää ja saa hyvälle mielelle.
Entä työttömät, kuka niitä ajattelee? Aina meitä työttömiä poljetaan maan rakoon.
No enpä ajatellut että minun kivat työkaverit on jotenkin työttömältä pois. Työttömänä olisi toisaalta enemmän aikaa nähdä muita kavereita ja tehdä semmoisia juttuja joista nauttii, hyvät puolensa siinäkin on. Vaikka ymmärrän kyllä että pidemmän päälle työttömyys alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit, auton sisälämmitin, hymyilevät ihmiset, puhtaat lakanat, kokeisiin kysely teiniltä.
Työkaverit??? Huh huh
Kyllä minulla ainakin on aivan ihania työkavereita, työpaikalle on aina mukava mennä, vaikka itse työnteko ei aina niin innostaisikaan ja aamulla nukuttaisi. Aamukahvihetki työporukalla kuitenkin kivasti piristää ja saa hyvälle mielelle.
Jos vain suinkin saan valita, en enää koskaan astu jalallani työpaikan kahvihuoneeseen tekohymyilemään. Täysin yhdentekevää, mutta pakko sitä oli lähitöissä vaan esittää, ettei joudu juorujen kohteeksi.
Harmi ettei sinulla ole kivoja työkavereita. Se vaan ei poista sitä tosiasiaa, että jollain muulla saattaa olla ja oikeasti viihtyy niiden työkaverien seurassa. On minullakin ollut huonompia työpaikkoja, nykyisessä porukka on ihan huippu.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän vuotta vanha ketju. Miksi joku kirjoittaa vielä tähän? Luulisi asian jo selvinneen.
Eihän tässä ole mitään selviteltävää. Ihmiset kertoo ilonaiheitaan.
Niin se kun painaa auton ovien avausnappia, ja valot välkähtää ja kuuluu se ihana kluksahdus...
Se, että palsta korjaantui ja otsikot näkyy taas tallentaessa.
Juuri nyt ilahduttaa yövuoroputken jälkeinen vapaa viikonloppu! 🙃
Kun illalla väsyneenä saa pujahtaa puhtaiden ja raikkaalta tuoksuvien lakanoiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit??? Huh huh
Jos vain suinkin saan valita, en enää koskaan astu jalallani työpaikan kahvihuoneeseen tekohymyilemään. Täysin yhdentekevää, mutta pakko sitä oli lähitöissä vaan esittää, ettei joudu juorujen kohteeksi.
Harmi ettei sinulla ole kivoja työkavereita. Se vaan ei poista sitä tosiasiaa, että jollain muulla saattaa olla ja oikeasti viihtyy niiden työkaverien seurassa. On minullakin ollut huonompia työpaikkoja, nykyisessä porukka on ihan huippu.
Hyvä että on huippu työporukka sinulla. Minua rasittaa meidän ''huippu työporukka'' joka valtaa taukotilan niin että siellä ei voi rauhassa omissa ajatuksissaan istua vaan joutuu kuuntelemaan räkätystä ja ''hauskoja juttuja'' kahvitauolla. Sitä haluaisi kuitenkin pitää sen oman tauon myös ja juoda kahvit rauhassa, mutta tämä huippujengi istuu siellä tuntikaupalla kun on niin hyvät jutut ja hyvä henki.
Joku ynseä yksilö käynyt alapeukuttamassa melkein kaikki toisten ilonaiheet 😂
Ukkonen ja kunnon kaatosade pitkästä aikaa. Sateen ropina parvekelaseihin.
Uusi ja toimiva hiiri. Se on vielä nättikin.
Vierailija kirjoitti:
Joku ynseä yksilö käynyt alapeukuttamassa melkein kaikki toisten ilonaiheet 😂
Jospa se on hänen ilonaiheensa. 😀
Että aamulla on valmis voileipä kahvin kanssa.
Vastapaistetut pitsat uunista ulos. 🍕
Ulkona kuivatetun pyykin tuoksu.
Pesin lakanat, kuivatin ulkona, silitin ja petasin takaisin sänkyyn. Mikä tuoksu! Odotan iltaa, että pääsen nukkumaan siihen autuuteen.