Arkisia asioita, jotka jaksavat ilahduttaa
Olisi mukavaa listata sellaisia.
Voin aloittaa: minusta on ihanaa tulla kotiin vilpoisesta ulkoilmasta ja pestä kädet kuumalla vedellä.
Kommentit (227)
Naapurin kissa ikkunassa. (Omaa kissaa ei ole.)
Kun lapset ovat hyvällä tuulella.
Se kun pyykkikori ja tiskillä ovat (hetkellisesti) tyhjät.
Hyvä ruoka, kylmä olut treenin jälkeen, sauna, uiminen, halaus, puhtaat lakanat, tämä ketju
Kun saa olla yksin kotona. Tänään olen 😊
T. Perheenäiti
Vierailija kirjoitti:
Postipaketin saapuminen, kun on tilannut jotain mukavaa. Itse tilaan netistä jotain pientä kerran kuussa, ettei tarvitse odottaa postiluukusta pelkkiä laskuja.
Mulla sama: tilaan esim käsintehtyjä, ekologisia saippuoita valikoiman(etsy.com) tai osta jtn parfyyminäytteitä, käsyvoidetta, huivin tms.
Jotain sellaista joka kannetaan postilaatikkoon.
Aina tulee iloiseksi kun postin mukana on jitain muutakin kuin ilmauslehtiä ja laskuja. Ymmärrän toki että nämä yllätykset olen itse maksanut mutta silti.
Aamukahvi, hyvät voileivät ja päivän lehti (nykyään tosin netistä luettuna).
Kuuma suihku ja teen juonti, nyt vanhemmalla iällä!
Oon peruslaiska ihminen ja oon saanut paljon tehtyä, kun olen vaan pakottanut itseni.
Oon syksystä asti tehnyt villalangoista mielestäni tosi kivoja tonttuja.
Vkonloppuna kävi useampi ostaja, sain myytyä viikon tontut.
Ostajat lupasivat vinkata eteenpäin, jos heidän ystävänsä haluavat ostaa myös.
Ensi vkonloppuna tullaan hakemaan kirppiskuorma. Olen toiminut naapurustossa lastenlikkana.
Saan palkkani kirppistavaroilla.
Kirppispaikan omistaja hakee minulta nämä, hinnoittelee ja myy kirppiksellään.
Veloittaa siitä puolet myynnistä.
Minun saldon käyttää ostaen kirppikseltä sopivaa tavaraa.
Minulle on tulossa jätesäkillinen villavaatteita, n 250 kpl Arabian astioita ja muutamat Marimekon verhot.
Villavaatteet puran, pesen ja kerin. Teen niistä tonttuja ja eläimiä.
Arabian astiat vien Arabian vintage palveluun ja Marimekon verhot ehkä myyn. Sitä mietin vielä.
Olen saanut ensimmäisestä satsista käytettyä n 20% ja kuvittelin en viitsi enää urakkaa. Tontut ovat saaneet niin hyvän vastaanoton, olen iloinen päätin jatkaa tekemistä.
Menen joulukuussa käymään toimistolla.
Tällä hetkellä 50 tonttua on varattu. Sen verran teen viikossa. H hetkenä voi mennä satoja.
Kun tulen kotiin tai herään aamulla on koirani niin maailman onnellisin <3
Kun lapset saa jonkun kivan Wilma -merkinnän. Tai he kertovat kuinka ovat auttaneet tai tukeneet jotain kaveriaan.
Ulkoilu koiran kanssa ja joskus teinit mukana, niin heidän kanssa siinä keskustelu.
Saunominen kynttilänvalossa, sadesuihku.
Jännittävä kirja ja tv-sarja.
Hyvä ruoka (varsinkin lapsen tekemä) ja juoma, viikonlopun vähän paremmat aamiaiset ja kiireettömyys.
Aamukahvi töissä ja uuteen päivään valmistautuminen.
Lastemme isovanhempien rakkaus ja tuki.
Autoajelut illalla kaupungissa, ne kaupungin valot.
Onpas mukava ketju!
Ilahdun nykyään aina kun katselen maisemaa kotona. Olen tänä vuonna muuttanut maalle, meren rantaan , päättyvän tien päähän, ilman naapureita.
Käyn työn takia matkoilla pohjoismaissa (Tukholma, Köpis,Århus,Oslo) ja joka lentokenttä-lentokone-taksi-hotelli-suurkaupunki-matkan jälkeen olen pakahtua onnesta omassa talossani. Hiljaisuus ja Rauha.
Syksyn kuulaassa , kirpakassa yössä linnunradan katselu yöpediltä .
Musiikki, kaffi, yöajelu yksin, shoppailu, kissat ja joskus myös koirat. Sokolaati, siisti koti, suihku, miekkoset.
Lemmikkikanin touhuilut, spurtit ja voltit 😊 Ne harvat hetket kun ei koske mihinkään, siisti koti, suihkun jälkeen puhtaat vaatteet, kupillinen hyvää teetä, kylmä karpalolonkero
Vierailija kirjoitti:
Musiikki, kaffi, yöajelu yksin, shoppailu, kissat ja joskus myös koirat. Sokolaati, siisti koti, suihku, miekkoset.
Tämä. Poislukien yöajelut ja eläimet😉.
Vuodenajat! Helteet kestää kun tietää että syksy tulee ajallaan. Kaunis ruska vaihtuu rumaan ruskeaan. Marraskuun pimeät houkuttaa käsitöihin, kirjoihin ja "sokolaatiin". Sit onkin joulu kynttilöineen herkkuineen. Tammikuussa talvi, toivon. Kevättä kynttelistä. Kevät on ihana, valoisuus lisääntyy. Hiirenkorvat, ketokukat . . . Tuore vasta juhannuksen savusaunaan.
Waude. Ihana ketju. Tavallaan: pienestä se on lapsen mieli hyvä...
Teinipoika paistoi eilen lettuja.
Naapuruston lasten äänet pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit, auton sisälämmitin, hymyilevät ihmiset, puhtaat lakanat, kokeisiin kysely teiniltä.
Työkaverit??? Huh huh
Syysomenat ja kissan kehräys