Arkisia asioita, jotka jaksavat ilahduttaa
Olisi mukavaa listata sellaisia.
Voin aloittaa: minusta on ihanaa tulla kotiin vilpoisesta ulkoilmasta ja pestä kädet kuumalla vedellä.
Kommentit (227)
Tietoisuus että meillä on taivas johon voi päästä uskomalla Jeesukseen ja pyytämällä synnit anteeksi 🙏
Lapset ja lapsenlapset, lähisukulaiset, ystävät jne.
Eläke, vaikka pieni onkin, mutta sillä pärjää.
Kun saa syödäkseen. Vaikka kahtena päivänä kolmesta. Tänään on hyvä päivä <3 Kalakeittoa helluntai srk:n puolesta + kahvia ja voipulla. Vieläpä kaksi karjalanpiirakkaa iltapalaksi. Toisen säästän aamuksi. Ja tämä kirjasto vielä pari tuntia auki ja mulla 46 min tätä tietokoneaikaa. Tämä on hyvä päivä !
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elukat, kissa ja koira. Aina tekemässä jotain hassua tai kyljessä rapsutuksia kerjäämässä.
Tää on niin totta. 💚
Viime vuoden syyskuussa jouduin antamaan rakkaalle kissalleni eutanasian. Tänään tuli itku, kun siivotessani löysin sen viiksikarvan.Lapsenlapsi sanoi, että ota mummo uusi kissa. Sitä en voi tehdä, kun se luultavasti eläisi minua kauemmin ja mihin se sitten joutuisi.
Ainahan voit ottaa iäkkäämmän kissan. Kodittomia aikuisia kissoja on hirmuisesti. Tietysti siis jos mahdolliset lisääntyvät eläinlääkärikulut eivät ole ongelma :)
Vierailija kirjoitti:
Kun saa syödäkseen. Vaikka kahtena päivänä kolmesta. Tänään on hyvä päivä <3 Kalakeittoa helluntai srk:n puolesta + kahvia ja voipulla. Vieläpä kaksi karjalanpiirakkaa iltapalaksi. Toisen säästän aamuksi. Ja tämä kirjasto vielä pari tuntia auki ja mulla 46 min tätä tietokoneaikaa. Tämä on hyvä päivä !
Katsopa sieltä tietokoneelta, missä ruokakasseja seuraavan kerran jaetaan.
Pikkulinnut lintulaudalla ja niiden nokutus ikkunapielissä