Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko joku tehdä mulle sponssina ripsienpidennyksen?

Vierailija
25.11.2014 |

Voin tietysti tehdä sen jälkeen arvion tänne vauva.fi linkkeineen kaikkineen.

Ripsien pituudeksi 12mm.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne voi tehdä siemennesteestä?

Vierailija
2/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos haluat pidennyksen, maksat pidennyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa paskaaa!!! näyttää idiootilta!

Vierailija
4/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kukaan sulle sponssaa mutta korkeintaan harjoitustyönä. Saattaa sit mennä ripset vähä vinksalleen ;)

Vierailija
5/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin vai pipariin?

Vierailija
6/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollotkin kerran kuussa sponssilla sitten vai? :D

Vierailija
7/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ihan järkyn allergisen reaktion siitä liimasta:(ja sen jälkeen sit laitoin värin päähän, niin tuntu ku päänahka ois tulessa. Ei sit tarvii hiuksikaa enään värjätä:(

Vierailija
8/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kattele paikkakunnan kauneusalan koulujen sivuja tms. Moni opiskelija tarvii harjoitusta ja ilmaiseksi tekevät. Kuten parturikampaajat tekevät ekana vuonna oppilastöitä ja pyytävät koko kulmakunnan opiskeltavaksi.

Juuri kävin seinänaapurin likan koulussa tuunattavana. Tekivät mulle hyvät kulmat (breznevit katseen kestäväksi ja kevyt värjäys), hiukset lyhennettiin 10 senttiä ja pieni muotoon leikkaus ja ripsistäkin oli puhetta... mutta mulla on pitkät ja tuuheat, mutta lähes valkoiset vain värjättiin vaalean ruskeaksi nyt ensi. Ilmaista!

Priimaa tuli, kun opettaja koko ajan kattoi, mutta menihän siinä yksi työpäivä. Kolme tyttöähän mua työsti, joten kukin saivat opettajalta salaa parikymppiä. Suurin osa ei anna yhtään mitään. Mutta tuollainen puleeraus ja kuudella kympillä!

Opettaja jo kyseli, että tuunko takaisin asiakkaaksi. Tulen ihan taatusti. On vielä raidat saamatta, mani- ja pedikyyri. Ajoissa kun jutellaan pystyy vapaapäivänä hoitamaan kaiken.

Vierailija
9/9 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:27"]

Mä sain ihan järkyn allergisen reaktion siitä liimasta:(ja sen jälkeen sit laitoin värin päähän, niin tuntu ku päänahka ois tulessa. Ei sit tarvii hiuksikaa enään värjätä:(

[/quote]

Mistä liimasta?

Hyvät ripset ommellaan!