Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arkisia asioita, jotka jaksavat ilahduttaa

Vierailija
29.09.2014 |

Olisi mukavaa listata sellaisia.

Voin aloittaa: minusta on ihanaa tulla kotiin vilpoisesta ulkoilmasta ja pestä kädet kuumalla vedellä.

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen, että on oma koti.

Vierailija
162/227 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala puhui minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukat, kissa ja koira. Aina tekemässä jotain hassua tai kyljessä rapsutuksia kerjäämässä. 

Vierailija
164/227 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen olen, että on oma koti.

Tämä on myös mulle suurin onnen aihe. Vasta 5-kymppisenä ostin oman kodin vain itselleni. Saan sisustaa ihan kuinka tykkään ja muutenkin olla vapaasti.

Vierailija
165/227 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielissäni, kun sain myytyä fb-kirpparilla tavaroitani 100€ edestä ja vieläpä kaikki varaajat tulivat sovittuna ajankohtana.

Vierailija
166/227 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elukat, kissa ja koira. Aina tekemässä jotain hassua tai kyljessä rapsutuksia kerjäämässä. 

Tää on niin totta. 💚

Viime vuoden syyskuussa jouduin antamaan rakkaalle kissalleni eutanasian. Tänään tuli itku, kun siivotessani löysin sen viiksikarvan.

Lapsenlapsi sanoi, että ota mummo uusi kissa. Sitä en voi tehdä, kun se luultavasti eläisi minua kauemmin ja mihin se sitten joutuisi.

Vierailija
167/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivä, suunnittelen leipomista ja jälkilämpöön makaronilaatikkoa. Villasukat, hyvä kirja, tuoretta pullaa... nautinnollista hellekesän jälkeen. Kaivan kauniit lyhdyt esiin, tummeneviin iltoihin kynttilöitä. Elämä on.

Vierailija
168/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä onnellinen siitä, että valikoin huolella perheelle hyvän kodin. Pienemmällä paikkakunnalla on viihtyisää, rauhallista, sekä luonto että palvelut lähellä. Pikkurahalla sai ihanan talon, jonne tuntuu aina hyvältä palata.

Vierailija
169/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha- ja puutarhatyöt kuuman kesän jälkeen. Ei ole enää helle eikä itikat ja paarmat kiusana. Kun ränsistyneet kasvit on poistettu ja syksyn istutukset tehty, voi nauttia oman kätensä jäljistä. Omenapuun ensimmäiset 8 omenaa, joita on odotettu 5 vuotta.

Vierailija
170/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit, auton sisälämmitin, hymyilevät ihmiset, puhtaat lakanat, kokeisiin kysely teiniltä.

Työkaverit??? Huh huh

Kyllä minulla ainakin on aivan ihania työkavereita, työpaikalle on aina mukava mennä, vaikka itse työnteko ei aina niin innostaisikaan ja aamulla nukuttaisi. Aamukahvihetki työporukalla kuitenkin kivasti piristää ja saa hyvälle mielelle.

Jos vain suinkin saan valita, en enää koskaan astu jalallani työpaikan kahvihuoneeseen tekohymyilemään. Täysin yhdentekevää, mutta pakko sitä oli lähitöissä vaan esittää, ettei joudu juorujen kohteeksi.

Vaikka itse on noin negatiivinen, ei silti tarvitse toisen iloa tyrmätä ja pilata.

Vierailija
171/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvi aamulla. Sohvalla löhöily töiden ja arkiaskareiden jälkeen. Viikonloppu, jolle ei ole mitään suunnitelmia tai pakollista tehtävää tiedossa.

Vierailija
172/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta. 💚

Viime vuoden syyskuussa jouduin antamaan rakkaalle kissalleni eutanasian. Tänään tuli itku, kun siivotessani löysin sen viiksikarvan.

Lapsenlapsi sanoi, että ota mummo uusi kissa. Sitä en voi tehdä, kun se luultavasti eläisi minua kauemmin ja mihin se sitten joutuisi.

lapsenlapselle? Kyllä sille varmasti löytyisi hyvä koti.

Vierailija
173/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kahvihetki on aina pyhä

-miehen hipaisu ohimennessä

-tervepäiset omat lapset

-puhtaat lakanat

-siisti wc

-leikkokukat

-puiden havina

-kynttilät pimenevissä illoissa

- torkkupeiton alla vietetyt hetket

-runosivut instassa

Vierailija
174/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoa unenpöpperöisiä lapsia, jotka yksi kerrallaan heräävät ja kävelevät silmät ristissä huoneistaan <3

Olen vanha vanhapiika, mutta uskon, että tuo on sydäntä lämmittävän suloinen näky.😊

Vierailija
175/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju ilahduttaa😉😉😉

Ihmisillä on niin ihania, tavallisia, yllätyksellisiä, hauskoja ilahtumisen aiheita.

Koti maalla! Astun raput alas - olen ihan pihalla. Marjaisat maastot näkyy kammarin ikkunasta. Sateella vietetään "lavitsapäivää":

Luetaan, löhöillään, kenties käsitöitä, hyvä leffa. Pannukakkua itse keitetyn omenahillon kanssa. Pihasauna.

Poudalla retkeillään, marjastetaan, pyöräillään, laitellaan pihaa. Nyt haaveena vielä syksyn istutukseen valkea syreeni perinteisten joukkoon.

Waude, elämä on kyl aikas kivaa

N60

Vierailija
176/227 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma piha ja puutarha loppukesän loistossaan. Täytenä uhkuvat marjapensaat ja omenapuut.

Vierailija
177/227 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoa unenpöpperöisiä lapsia, jotka yksi kerrallaan heräävät ja kävelevät silmät ristissä huoneistaan <3

Olen vanha vanhapiika, mutta uskon, että tuo on sydäntä lämmittävän suloinen näky.😊

Sama. Naapurin lapset käy meidän pihassa hiekkalaatikolla leikkimässä. Pienempi rattaissa, isompi oppinut pyöräilemään tänä kesänä apupyörillä. Vien joskus yllärilelun ja "leikin" tavaroita eri järjestykseen, he taas leikkii omiaan. Joskus ollaan samaan aikaan, se lasten vilpitön ilo ja nauru. Ihanaa.

Vierailija
178/227 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa, lähden puolukkaan. Osa jo kypsiä, isoja, kirsikanpunaisia. Osa raakoja. Käsin kerään valikoiden.

Ihania lankoja kauniissa väreissä odottaa kutojaa, virkkaajaa... syyssateet tulkoon, ei haittaa😉

Vierailija
179/227 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat ilahduttavat aina. Söpöt pikku vintiöiset. :-D

Vierailija
180/227 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ KETJU😋😋🙄🙂😐

Hyvä musiikki, ystävän soitto, kirje; O I K E A kirje