15 salaisuutta, jotka vain lyhyen naisen kanssa seurustelevat tietävät
Tämän vain lyhyen tytön kanssa seurustelevat tietävät:
1. Tyttöystäväsi lainaa (salaa) t-paitojasi. Ne ovat niin mukavia, isoja – ja ne tuoksuvat sinulle!
2. Tyttöystäväsi osaa olla äärimmäisen hellyttävä, kun hän katsoo sinua ylöspäin kuin pieni koiranpentu. "Pliis?" Hmm. Hän varmaan tekee tuon tarkoituksella?
3. Vihdoin ymmärrät, miksi ihmiset antavat toisilleen ylisöpöjä lempinimiä. Tyttöystäväsi on sellainen, jota tekisi mieli koko ajan lellitellä.
4. Tunnet olosi hyvin miehiseksi ja suojelevaiseksi, kun nostat tyttöystäväsi syliisi tai reppuselkääsi. Joskus myös isälliset vaistot heräävät ja mietit, tällaistako olisi, jos sinulla olisi lapsia – mutta et kerro siitä kenellekään.
5. Joskus huomaat muiden tuijottavan teitä, kun kävelette käsi kädessä. Pituuseronne tuntuu hämäävän enemmän muita, kuin teitä. Luulevatko ihmiset, että seurustelet itseäsi nuoremman kanssa? "Ei hätää, en ole sugar daddy."
6. Olet oppinut, että tyttöystäväsi tarvitsee aina henkilötodistuksen mukaansa. Muuten ette saa tilattua viiniä tai pääsekään kuppilaan viettämään iltaa, ikärajoitetuista elokuvista puhumattakaan...
7. Kun olette klubilla tai vaikkapa festareilla, sinun tulee olla silmä tarkkana, ettet kadota tyttöystävääsi ihmismassojen keskelle.
8. Rakastat nukkua lusikassa.
9. Kärsit niska- ja selkäsäryistä.
10. Huomaat kyllä, kun tyttöystäväsi on käynyt viimeksi suihkussa. Suihkun suutin on niin alhaalla.
11. Joskus annoskokonne naurattavat. A) Miten hän syökin noin pieniä määriä? B) Miten hän syökin noin paljon noin pieneksi ihmiseksi?
12. Halatessasi tyttöystävääsi sinusta tuntuu välillä siltä, että olet iso jättiläinen. Ja se on varsin mukava tunne.
13. Mielestäsi on hauskaa nojailla tyttöystäväsi päätä vasten aivan kuin hän olisi kyynärsauvasi. Ja tiedät, ettei hän pidä siitä.
14. Välillä pelkäät, meneekö tyttöystäväsi rikki. Hän on niin pieni!
15. Välillä ihmettelet, miten niin paljon rakkautta voikaan mahtua noin pieneen – ja kauniiseen – pakettiin.
Kommentit (145)
Tamponin naru juuttuu rullaportaisiin ja aiheuttaa pienen episodin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän v.ttua? Onko toi kopioitu jostain ikivanhasta Demistä? Tuli hieman oksu suuhun.
T. Lyhyt nainen, ehkä 8, 9 ja 10 saattavat pitää paikkansa, mutta muu on täyttä soopaa.
Mistä sinä tiedät mikä muiden ihmisten kohdalla pitää paikkansa ja mikä ei?
Mun kohdalla suurin osa piti paikkansa, taidan elää jotain aikuisiän teinirakkautta. Mielummin mietin pituuseron hassuja ja söpöjä puolia kuin niitä haasteita ja vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Taskuvenukset on parhaita. 😍
Joo jos on heikko itsetunto.
Muakin saa nostella ja kieputella jos jaksaa. 125kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en 172cm miehenä enää katsele kuin pitkiä naisia. 170-175cm paras, yli 180cm käy myös loistavasti.
Voisin harkita lyhyempää jos olisi 100% varmaa ettei tämä mieti "miltä näytän verrattuna mieheen"-idioottimaisuuksia.
Olipa outo. Pitkäthän nimenomaan toivovat vielä pidemmän miehen. Miksi kukaan pitkä haluaisi itseään lyhyemmän ukon, ei käy järkeen.
Niin?
Pitkät naiset haluavat vielä pidemmän miehen. Lyhyet naiset haluavat itseään selkeästi pidemmän miehen.
Lopputulos: pitkät ja lyhyt naiset haluavat pitkän miehen.
Sinun neuvosi naisena tietysti on että katsele 152cm pituisia naisia joihin verrattuna olet selkeästi pidempi (20cm on keskimäärin lyhyiden naisten toivoma pituusero, kts. tutkimukset) vaikka juuri sanoin että naisen pituuseropakkomielle on minulke iso turn-off, samoin kuin se jos seksikäs ominaisuus minussa on pituus vaikka olen lyhyt.
Joten mitä järkeä tuossa olisi? Katselen pitkiä naisia koska
1. minä pidän pitkistä naisista
2. jos pitkä nainen kiinnostuu minusta, hän tuskin on pituuserovouhottaja
Kilpailkoot loput naiset pitkistä miehistä - pitkät, keskipituiset ja lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos on heikko itsetunto.
Mutta se ei tietenkään ole heikkoa itsetuntoa jos naiselle käy vain iso mies jotta tämä tuntisi itsensä pieneksi "miehen rinnalla"?
Miehen käyttäminen välikappaleena jotta voitaisiin kuvitella itsensä pieneksi, siitä skitsoilu miltä näyttää muiden silmissä, ei ole heikkoa itsetuntoa. Ei tietenkään :D
Sitten, kun naisystävä ottaa seisten suihin, voit pitää oluttuoppia hänen päänsä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun saatte lapsia poikasi on lyhyt eikä saa naista.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä pojista tulee vähintään isänsä kokoisia yleensä vaikka äiti olisi lyhyt. Niin kävi meidänkin pojilla. Ja kaikilla jotka tunnen 😅
Muuten ehkä noin, paitsi ensimmäinen väite. Lainaa ne pitkätkin teepaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän v.ttua? Onko toi kopioitu jostain ikivanhasta Demistä? Tuli hieman oksu suuhun.
T. Lyhyt nainen, ehkä 8, 9 ja 10 saattavat pitää paikkansa, mutta muu on täyttä soopaa.
Älähän nyt, mies on rakastunut, ihanan romanttista :)
Ja rakastuneena näkee toisessa, ja siinä millainen hän on, kaikkea ihanaa.
t. nainen 178cm
Tuosta aloitustekstistä tuli mieleen yks pomo, 2 metrinen, leveäharteinen ukko joka kyllä halutessaan vois tämmöstä 155cm tytön pätkää pyöritellä ihan miten haluaa. Kiltisti kun tottelee niin ei tule isompaa hankaluutta.
Lyhyt tyttöystävä pystyy ottaan suihin, suorin jaloin.
Täällä mursut ja valaat alapeukuttelevat kateudesta vihreinä ja lapioivat sipsiä ja siideriä kurkusta alas.
Olihan noista osa ihan hauskoja, osa taas vähän outoja. Minä kyllä voin reilusti myöntää tykkääväni pitkistä miehistä. Ei se ainut kriteeri ole, ex oli vain 10cm pidempi ja kyllä meidän lapset on tällä hetkellä ihan normaalikokoisia. Nykyisen kanssa on iso kokoero, pituudessa 36cm ja painossa yli 50kg. Olen siro, mutta joku taskuvenus on kyllä niin ällö nimitys. Mies taas lähes parimetrinen ja lihaksikas. Ottaa mut ihan mennen tullen ja tykkään siitä. Ja ei kyllä mitään ongelmia sängyssä tästä kokoerosta, päinvastoin. Lähärikin onnistuu hyvin. Päällä on just hyvä, kun tietää että voi ihan huoletta olla, eikä toinen rusennu alle. Ja just sopivasti ylettää pussailemaan samalla. Samoin myös jos istun hänen sylissä. Välillä nauretaan tälle kokoerolle, kun mulla jalka 36 ja miehellä 47 jne.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tyttöystävä pystyy ottaan suihin, suorin jaloin.
Nää on tosi omaperäisiä kommentteja, harvoin tulee kuultua. Menee samaan kastiin niiden kassaneideille heitettyjen vitsien kanssa.
Ei lasten pituuteen ainoastaan vanhempien pituus vaikuta.
Itse olen 160cm ja siro (painan 49kg, kengänkoko 35), mies 186 cm ja roteva ja lihaksikas.
Meidän lapsista kukaan ei jäänyt "pätkäksi", tyttö on 170cm, pojat 183cm ja 188cm.
Mun suvussa on miehet pitkiä, naisetkin suurinosa keskikokia, mut ainoastaan oma äitini, siskoni ja äidinäitini tällaisia max 160cm käppänöitä :D miehen suvussa suht pitkiä ihmisiä naisetkin.
Mun siskonpoika taasen taitaa jäädä noin 174cm pituiseksi, vaikka isänsä on 190cm.
Ohis, tiedän, kiinnitti vaan huomioni kun jengi alkoi puhua tuosta "pojista tulee lyhyitä".
Olen 152 cm ja 55 kiloa, puoliso 190 cm ja 125 kiloa. On oltu naimisissa kohta 25 vuotta. Nuorempana mies oli raskaan lajin aktiiviurheilija. Edelleenkin nostaa puntteja.
Parit seksiasennot ei onnistu pituuseron vuoksi, mutta 3 lasta on aikaansaatu niillä mitkä onnistuu ;). Mitä taas lasten pituuteen tulee, niin lukion ekalla oleva tyttökin on mallimittainen 175 cm, ja pojat isänsä pituisia. Mun äitin suku on pitkärunkoista, isän puolella lyhyttä. Ilmeisesti pituus ei periydy suoraviivaisesti... Mua ne kutsuu välillä shakkinappulaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin olemmekin :D
Ei tuo nyt minusta niin kauhealta kuulosta, jos mies haluaa olla hellä eikä satuttaa.