Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 salaisuutta, jotka vain lyhyen naisen kanssa seurustelevat tietävät

Vierailija
28.08.2021 |

Tämän vain lyhyen tytön kanssa seurustelevat tietävät:
1. Tyttöystäväsi lainaa (salaa) t-paitojasi. Ne ovat niin mukavia, isoja – ja ne tuoksuvat sinulle!

2. Tyttöystäväsi osaa olla äärimmäisen hellyttävä, kun hän katsoo sinua ylöspäin kuin pieni koiranpentu. "Pliis?" Hmm. Hän varmaan tekee tuon tarkoituksella?
3. Vihdoin ymmärrät, miksi ihmiset antavat toisilleen ylisöpöjä lempinimiä. Tyttöystäväsi on sellainen, jota tekisi mieli koko ajan lellitellä.

4. Tunnet olosi hyvin miehiseksi ja suojelevaiseksi, kun nostat tyttöystäväsi syliisi tai reppuselkääsi. Joskus myös isälliset vaistot heräävät ja mietit, tällaistako olisi, jos sinulla olisi lapsia – mutta et kerro siitä kenellekään.
5. Joskus huomaat muiden tuijottavan teitä, kun kävelette käsi kädessä. Pituuseronne tuntuu hämäävän enemmän muita, kuin teitä. Luulevatko ihmiset, että seurustelet itseäsi nuoremman kanssa? "Ei hätää, en ole sugar daddy."

6. Olet oppinut, että tyttöystäväsi tarvitsee aina henkilötodistuksen mukaansa. Muuten ette saa tilattua viiniä tai pääsekään kuppilaan viettämään iltaa, ikärajoitetuista elokuvista puhumattakaan...

7. Kun olette klubilla tai vaikkapa festareilla, sinun tulee olla silmä tarkkana, ettet kadota tyttöystävääsi ihmismassojen keskelle.

8. Rakastat nukkua lusikassa.

9. Kärsit niska- ja selkäsäryistä.
10. Huomaat kyllä, kun tyttöystäväsi on käynyt viimeksi suihkussa. Suihkun suutin on niin alhaalla.

11. Joskus annoskokonne naurattavat. A) Miten hän syökin noin pieniä määriä? B) Miten hän syökin noin paljon noin pieneksi ihmiseksi?

12. Halatessasi tyttöystävääsi sinusta tuntuu välillä siltä, että olet iso jättiläinen. Ja se on varsin mukava tunne.

13. Mielestäsi on hauskaa nojailla tyttöystäväsi päätä vasten aivan kuin hän olisi kyynärsauvasi. Ja tiedät, ettei hän pidä siitä.

14. Välillä pelkäät, meneekö tyttöystäväsi rikki. Hän on niin pieni!

15. Välillä ihmettelet, miten niin paljon rakkautta voikaan mahtua noin pieneen – ja kauniiseen – pakettiin.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä? Joku herttasarjalainen kirjoittaa? Minä olen 157 cm ja veetuttaa tuo sanonta taskuvenus. Jos joku sälli tulis mulle tommosta sontaa laukoon niin potkun persuuksiin sais. Yäk!

Etenkin tuo kohta nelonen yököttää. Ei kai nyt kukaan aikuinen nainen halua, että mies pitää häntä lähitulkoon lapsena, koska on pienikokoinen. 

Vierailija
82/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen mies eli 185 cm tai pidempi monen naisen unelma. Olisi kiva tuntea itsensä pieneksi.

Kuinka niin? SInun pitäisi tuntea itsesi itsenäiseksi ja vahvaksi ei suinkaan pieneksi, mitä toki tunnet lyhyemmänkin miehen kanssa jos olet oikeasti pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen mies eli 185 cm tai pidempi monen naisen unelma. Olisi kiva tuntea itsensä pieneksi.

Jos nainen on 170 cm niin miehen täytyy olla vähintään 180 cm ettei nainen näytä liian isolta.

Tai toisin päin. 180 cm mies näyttää liian lyhyeltä pitkän ja näyttävän naisen rinnalla. Esim mallit ja missithän ovat usein pitkiä ja ammattimallille vaaditaan pituutta 170-181 cm.

Vierailija
84/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskuvenukset ovat ehdottomasti parhaimpia sängyssä. Tämä on FAKTA. 

Tykkään olla lahnana.

Vierailija
85/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi jollain 150cm naisilla on usein 195cm+++ mies. Eikö seksikin ole jo vaikeaa kun toinen on puoli metriä pidempi? 

Pitkät miehet nyt vaan on paremmannäköisiä kuin lyhyet. Ei kokemusta asiasta kuitenkaan

Vierailija
86/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, me muut ollaan ilman miestä.

Vierailija
87/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Yleensä se olen minä joka vien ja nainen vikisee mutta taskuvenukset vievät minua ja minä vikisen. Huhhuh kun alkaa kuumottamaan kun ajattelen niitä öitä. 

Olisikohan pienillä naisilla jotain hieman patoutunutta tunnetta joka purkautuu aivan mielettömänä menona sängyssä. 

Vierailija
88/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.

Mun 150 senttinen kaveri astuu siihen alimmalle hyllylle ylettääkseen. Kaupoissa on myös jakkaroita, niiden avulla hyllyttäjätkin saavat tuotteet paikoilleen.

Vierailija
89/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkä mies kirjoitti:

Valtavat naiset alapeukuttavat. 😂

Ei me haluta lyhyttä poikaa, joka ei saa naisia.

Tottakai se poika saa lyhyenä naisia, lyhyitä naisia tosin. 

Valikoima pieni eli hän joutuu tyytymään siihen mitä saa. Suomessa on 70000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20 - 39. Eli muista olla mukava anoppi, että pojalla on edes joku mahdollisuus saada nainen.

Ja pojan pitäisi saada nainen palloksi jalkaansa syystä että? Ja eikö poika osaa matkustaa ulkomaille?

Vierailija
90/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.

Itse olen pitkä nainen ja minulta on aina silloin tällöin lyhyempi nainen kysynyt apua jos on hankala saada ylähyllyltä. Kysy vaan, jos jotain tarviset, ihan mielellään ihmiset auttavat.

Vierailija
91/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 170 cm niin miehen täytyy olla vähintään 180 cm ettei nainen näytä liian isolta.

Tai toisin päin. 180 cm mies näyttää liian lyhyeltä pitkän ja näyttävän naisen rinnalla. Esim mallit ja missithän ovat usein pitkiä ja ammattimallille vaaditaan pituutta 170-181 cm.

Eli jos on 170 cm pitkä nainen miehen pitäisi olla 190 cm eli 180 cm on liian lyhyt.

Vierailija
92/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia oikein vaivaa?

Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.

Mikä ttu siinä ylipäätään on että ajatellaan itseä miehen kautta?

Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.

Itse te aloititte ketjun pienistä naisista eli isompi nainen tarvitsee isomman miehen. Olen 170 cm, täytyy varmaan hakea Hollannista mies. Ottakaa te suomalaiset pienempiä naisia.

Ketju on naisen aloittama, ja nuo 15 kohtaa ovat naisen kirjoittamia. Ne kaikki ovat naisten omia fantasioita suhteesta pitkän miehen kanssa. Noin naiset toivoisivat sen miehen ajattelevan.

Vierailija
93/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Yleensä se olen minä joka vien ja nainen vikisee mutta taskuvenukset vievät minua ja minä vikisen. Huhhuh kun alkaa kuumottamaan kun ajattelen niitä öitä. 

Olisikohan pienillä naisilla jotain hieman patoutunutta tunnetta joka purkautuu aivan mielettömänä menona sängyssä. 

Ethän sinä saa sänkyyn sen enempää pitkää naista kun taskuveenustakaan.

Vierailija
94/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.

Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.

Itse te aloititte ketjun pienistä naisista eli isompi nainen tarvitsee isomman miehen. Olen 170 cm, täytyy varmaan hakea Hollannista mies. Ottakaa te suomalaiset pienempiä naisia.

Ketju on naisen aloittama, ja nuo 15 kohtaa ovat naisen kirjoittamia. Ne kaikki ovat naisten omia fantasioita suhteesta pitkän miehen kanssa. Noin naiset toivoisivat sen miehen ajattelevan.

Ei vaan tuo on mitä mies ajattelee. Ei mies halua kirahvia. 

Vierailija
95/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, me muut ollaan ilman miestä.

Onneksi on kauppoja mistä saa miehen korvikkeita.

Vierailija
96/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hulvaton trolliketju! =D Lyhyt on yhtäkuin pieni ja pitkä on iso. 

Helkkari, 63 senttinen vyötärönihän on aivan megaluokkaa. Kuinkahan mä ikinä löydän miestä? :( 

(Spoiler alert, sellainen löytyy jo) 

Haen popparit ja jään seurailemaan.

n, 170cm

Vierailija
97/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mieheni mielestä, sori.

Vierailija
98/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiön yläkaapeista saa aina olla antamassa jotain tavaraa.

Ja tätä ei listassa edes mainittu, vaikka luulisi sen olevan yksi yleisimmistä tilanteista, mihin lyhyen naisen puoliso saa tottua. 😁 No vähän outo listaus muutenkin.

Meillä on keittiössä jakkara tätä varten. Voi uusavuttomuus.

Vierailija
99/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tuo on mitä mies ajattelee. Ei mies halua kirahvia. 

Olen 170 cm, mies 183 cm. Onneksi.

Vierailija
100/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Ethän sinä saa sänkyyn sen enempää pitkää naista kun taskuveenustakaan.

Joo, saan hirveät kiksit kirjoittamalla anonyymisti valheita ja keksittyjä juttuja omasta elämästäni.

Mutta, ihan rehellisesti, you got me...asun Kajaanissa, vanhempien peräkammarissa ;)