15 salaisuutta, jotka vain lyhyen naisen kanssa seurustelevat tietävät
Tämän vain lyhyen tytön kanssa seurustelevat tietävät:
1. Tyttöystäväsi lainaa (salaa) t-paitojasi. Ne ovat niin mukavia, isoja – ja ne tuoksuvat sinulle!
2. Tyttöystäväsi osaa olla äärimmäisen hellyttävä, kun hän katsoo sinua ylöspäin kuin pieni koiranpentu. "Pliis?" Hmm. Hän varmaan tekee tuon tarkoituksella?
3. Vihdoin ymmärrät, miksi ihmiset antavat toisilleen ylisöpöjä lempinimiä. Tyttöystäväsi on sellainen, jota tekisi mieli koko ajan lellitellä.
4. Tunnet olosi hyvin miehiseksi ja suojelevaiseksi, kun nostat tyttöystäväsi syliisi tai reppuselkääsi. Joskus myös isälliset vaistot heräävät ja mietit, tällaistako olisi, jos sinulla olisi lapsia – mutta et kerro siitä kenellekään.
5. Joskus huomaat muiden tuijottavan teitä, kun kävelette käsi kädessä. Pituuseronne tuntuu hämäävän enemmän muita, kuin teitä. Luulevatko ihmiset, että seurustelet itseäsi nuoremman kanssa? "Ei hätää, en ole sugar daddy."
6. Olet oppinut, että tyttöystäväsi tarvitsee aina henkilötodistuksen mukaansa. Muuten ette saa tilattua viiniä tai pääsekään kuppilaan viettämään iltaa, ikärajoitetuista elokuvista puhumattakaan...
7. Kun olette klubilla tai vaikkapa festareilla, sinun tulee olla silmä tarkkana, ettet kadota tyttöystävääsi ihmismassojen keskelle.
8. Rakastat nukkua lusikassa.
9. Kärsit niska- ja selkäsäryistä.
10. Huomaat kyllä, kun tyttöystäväsi on käynyt viimeksi suihkussa. Suihkun suutin on niin alhaalla.
11. Joskus annoskokonne naurattavat. A) Miten hän syökin noin pieniä määriä? B) Miten hän syökin noin paljon noin pieneksi ihmiseksi?
12. Halatessasi tyttöystävääsi sinusta tuntuu välillä siltä, että olet iso jättiläinen. Ja se on varsin mukava tunne.
13. Mielestäsi on hauskaa nojailla tyttöystäväsi päätä vasten aivan kuin hän olisi kyynärsauvasi. Ja tiedät, ettei hän pidä siitä.
14. Välillä pelkäät, meneekö tyttöystäväsi rikki. Hän on niin pieni!
15. Välillä ihmettelet, miten niin paljon rakkautta voikaan mahtua noin pieneen – ja kauniiseen – pakettiin.
Kommentit (145)
Itse en 172cm miehenä enää katsele kuin pitkiä naisia. 170-175cm paras, yli 180cm käy myös loistavasti.
Voisin harkita lyhyempää jos olisi 100% varmaa ettei tämä mieti "miltä näytän verrattuna mieheen"-idioottimaisuuksia.
No, tosi asia on se että, kukaan ei voi pituudelleen mitään, joten sitä on turha surra tai jauhaa. Jos "kemiat" kohtaa, niin toisen pituudella ei ole mitään merkitystä. Hyvin harva pariskunta on kokoa 150cm/190cm. Ja ero yleensä tulee muista syistä kuin pituudesta. Joten järki päähän ja tutustumaan ihmisiin, pituudesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkä mies kirjoitti:
Valtavat naiset alapeukuttavat. 😂
Ei me haluta lyhyttä poikaa, joka ei saa naisia.
Tottakai se poika saa lyhyenä naisia, lyhyitä naisia tosin.
Vauva palsta tietää toisin. Täällä harvase ilta joku mies parkuu, kun ei saa naista ja syynä siihen on se, että on lyhyt.
Itekin kyllä olisin halunnut pitemmän miehen, mutta tuohon pätkään rakastuin, niin sen sitten otin. Itse en kyllä ole lyhyt nainen ollenkaan.
Lyhyen miehen kuuluu ottaa pitkä nainen, jotta pojasta tulee edes 170 cm.
Meillä mies lyhyt 170 cm ja minä naiseksi pitkä 168 cm. Pojasta tuli pitkä, kuten minun sukuni suurelta osin on, eli poika on 189 cm.
Niin varmaan
Miten niin "niin varmaan"? Kai minä nyt itse tiedän, minkä mittainen oma poikani on :D
Minun suvussa ollaan pitkiä. Sisareni, ( joka kyllä itsekin on 172 cm pitkä) poika on lähes 2metriä. Muutamaa senttiä vaille. Kaikki veljeni joko hieman yli tai hieman ali 190 cm.
Miehen sisko on lyhyt, mutta hänen miehensä pitkä ja silti heidän poikansa on jäänyt lyhyeksi.
Kyllä pitkäkin mies (kuten appeni) voi saada lyhyitä poikia ja taas vastaavasti toisin päin. Appeni oli pitkä ja iso mies, silti hänen poikansa olivat lyhyitä, ilmeisesti äitiinsä tulleita. Anoppi oli varmaan 150 cm jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Taskuvenukset ovat ehdottomasti parhaimpia sängyssä. Tämä on FAKTA.
Ööö....ei ihan pidä paikkaansa. T. "Taskuvenuksen" mies ja neljän lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.
173cm pitkänä naisena otan mielelläni kaupan ylemmiltä hyllyiltä tavaraa itseäni lyhyemmille kanssasisarille! Pyydä rohkeasti vaan apua, toki kysyn usein itsekin voinko auttaa, jos siinä vieressä joku lyhyt kurottelee. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö....ei ihan pidä paikkaansa. T. "Taskuvenuksen" mies ja neljän lapsen isä.
Poikkeus vahvistaa säännön!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei koske kuin pieniä, siroja ja hoikkia.
-157 cm lyhyt rantapallo
Myöskin harteikas ja isotissinen tuon pituinen ei ole mitenkään söpö, vaikka olisi lyhyt ja normaalipainoinen. Eikä lyhyys ole yhtä kuin söpö ulkonäkö. Voihan sitä olla vaikka minkälainen piirteiltään.
Tähtään söpöön mummoikään, jos se edes onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.
173cm pitkänä naisena otan mielelläni kaupan ylemmiltä hyllyiltä tavaraa itseäni lyhyemmille kanssasisarille! Pyydä rohkeasti vaan apua, toki kysyn usein itsekin voinko auttaa, jos siinä vieressä joku lyhyt kurottelee. 🙂
Kiva kun kaltaisiasi naisia on, tietäisi vain keneltä kysyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkä mies kirjoitti:
Myönnät siis, että naiset ovat pinnallisia?
No ei se ole pinnallisuuttakaan. Onhan se ikävä halatessa, kun tuntuu, että itse on se suuri ja vahva ja mies kuin pieni lapsi sylissä.
Itse olen keskimittaa pidempi nainen ja mies vain sentin minua pitempi, eli on mieheksi lyhyt.
Ja vaikka olen hoikka (54kg) tunnen itseni jättiläiseksi miehen rinnalla.
Joo naimisissa ollaan, mutta kyllähän tuo mies saisi 10 cm pidempi olla tai sitten minä 10 cm lyhyempi.
Pitäiskö laittaa jalat nilkoista poikki?
Miten helvetissä se voi olla että 1cm lyhyempi mies on kuin pieni lapsi, kun taas 10cm lyhyempi nainen ei ole?
Mies on 1cm PITEMPI. En minä tiedä, miksi se niin pieneltä tunttuu, mutta se vaan tuntuu. Ja ei minulla tietenkään voi olla kokemusta miltä jostakin miehestä tuntuu, kun se halaa 10 cm lyhempää naista. Minä tiedän vain naisena, miltä tuntuu halata lyhyttä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkä mies kirjoitti:
Tottakai se poika saa lyhyenä naisia, lyhyitä naisia tosin.
Vauva palsta tietää toisin. Täällä harvase ilta joku mies parkuu, kun ei saa naista ja syynä siihen on se, että on lyhyt.
Itekin kyllä olisin halunnut pitemmän miehen, mutta tuohon pätkään rakastuin, niin sen sitten otin. Itse en kyllä ole lyhyt nainen ollenkaan.
Lyhyen miehen kuuluu ottaa pitkä nainen, jotta pojasta tulee edes 170 cm.
Meillä mies lyhyt 170 cm ja minä naiseksi pitkä 168 cm. Pojasta tuli pitkä, kuten minun sukuni suurelta osin on, eli poika on 189 cm.
Niin varmaan
Miten niin "niin varmaan"? Kai minä nyt itse tiedän, minkä mittainen oma poikani on :D
Minun suvussa ollaan pitkiä. Sisareni, ( joka kyllä itsekin on 172 cm pitkä) poika on lähes 2metriä. Muutamaa senttiä vaille. Kaikki veljeni joko hieman yli tai hieman ali 190 cm.
Miehen sisko on lyhyt, mutta hänen miehensä pitkä ja silti heidän poikansa on jäänyt lyhyeksi.
Kyllä pitkäkin mies (kuten appeni) voi saada lyhyitä poikia ja taas vastaavasti toisin päin. Appeni oli pitkä ja iso mies, silti hänen poikansa olivat lyhyitä, ilmeisesti äitiinsä tulleita. Anoppi oli varmaan 150 cm jos sitäkään.
Niin, kukaan ei Suomessa petä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia oikein vaivaa?
Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.
Mikä ttu siinä ylipäätään on että ajatellaan itseä miehen kautta?
Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.
Itse te aloititte ketjun pienistä naisista eli isompi nainen tarvitsee isomman miehen. Olen 170 cm, täytyy varmaan hakea Hollannista mies. Ottakaa te suomalaiset pienempiä naisia.
Ketju on naisen aloittama, ja nuo 15 kohtaa ovat naisen kirjoittamia. Ne kaikki ovat naisten omia fantasioita suhteesta pitkän miehen kanssa. Noin naiset toivoisivat sen miehen ajattelevan.
Mistä päättelet että ketju on naisen aloittama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei koske kuin pieniä, siroja ja hoikkia.
-157 cm lyhyt rantapallo
Myöskin harteikas ja isotissinen tuon pituinen ei ole mitenkään söpö, vaikka olisi lyhyt ja normaalipainoinen. Eikä lyhyys ole yhtä kuin söpö ulkonäkö. Voihan sitä olla vaikka minkälainen piirteiltään.
Tähtään söpöön mummoikään, jos se edes onnistuisi.
Minä pyrin luonteellani kumoamaan kaikki harhaluulot söpöstä.
Olen pieni äiti ja mies on pitkä. Kaikki pojat ovat pitkiä miehiä. Tyttö pidempi kuin minä, sellainen tavallisen pituinen nainen. Neuvolassa aikoinaan kerrottiin, että poikien pituuskäyrä seuraa yleensä isän pituutta ja tyttöjen äidin. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en 172cm miehenä enää katsele kuin pitkiä naisia. 170-175cm paras, yli 180cm käy myös loistavasti.
Voisin harkita lyhyempää jos olisi 100% varmaa ettei tämä mieti "miltä näytän verrattuna mieheen"-idioottimaisuuksia.
Olipa outo. Pitkäthän nimenomaan toivovat vielä pidemmän miehen. Miksi kukaan pitkä haluaisi itseään lyhyemmän ukon, ei käy järkeen.
Älytön vastakkainasetteluntarve jollain ylipäätään ihmisen koon suhteen. Jotkut luonto on tehnyt lyhyemmiksi ja jotkut pidemmiksi ja järkevällä ihmisellä kumppaninvalinnassa merkkaa paljon enemmän muut syyt kuin se ihmisen pituus.
Iän myötä huomaa, että tyttöystävä on yhtä pitkä kuin paksu. Lähellä jokainen ylimääräinen kilo näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia oikein vaivaa?
Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.
Mikä ttu siinä ylipäätään on että ajatellaan itseä miehen kautta?
Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.
Itse te aloititte ketjun pienistä naisista eli isompi nainen tarvitsee isomman miehen. Olen 170 cm, täytyy varmaan hakea Hollannista mies. Ottakaa te suomalaiset pienempiä naisia.
Ketju on naisen aloittama, ja nuo 15 kohtaa ovat naisen kirjoittamia. Ne kaikki ovat naisten omia fantasioita suhteesta pitkän miehen kanssa. Noin naiset toivoisivat sen miehen ajattelevan.
Mistä päättelet että ketju on naisen aloittama?
Muakin kiinnostaa kuulla. Koska aloitin ketjun..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Mitähän v.ttua? Onko toi kopioitu jostain ikivanhasta Demistä? Tuli hieman oksu suuhun.
T. Lyhyt nainen, ehkä 8, 9 ja 10 saattavat pitää paikkansa, mutta muu on täyttä soopaa.
Mistä sinä tiedät mikä muiden ihmisten kohdalla pitää paikkansa ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Yleensä se olen minä joka vien ja nainen vikisee mutta taskuvenukset vievät minua ja minä vikisen. Huhhuh kun alkaa kuumottamaan kun ajattelen niitä öitä.
Olisikohan pienillä naisilla jotain hieman patoutunutta tunnetta joka purkautuu aivan mielettömänä menona sängyssä.
Niin mitä se pätkä siellä sitten oikein häärää? Kuvaile vähän. On mullakin ollut kiihkeitä ja intensiivisiä naisia, mutta mistään meuhtomisesta ei ole kokemusta. Ja mä muuten vien aina.
En tiedä millainen nainen tuollaisesta fantasioisi. Joku jolla pahoja isitraumoja lapsuudesta? Itselle pelkästään täälläkin viljelty taskuvenus aiheuttaa yökötystä sanojaa kohtaan.