Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 salaisuutta, jotka vain lyhyen naisen kanssa seurustelevat tietävät

Vierailija
28.08.2021 |

Tämän vain lyhyen tytön kanssa seurustelevat tietävät:
1. Tyttöystäväsi lainaa (salaa) t-paitojasi. Ne ovat niin mukavia, isoja – ja ne tuoksuvat sinulle!

2. Tyttöystäväsi osaa olla äärimmäisen hellyttävä, kun hän katsoo sinua ylöspäin kuin pieni koiranpentu. "Pliis?" Hmm. Hän varmaan tekee tuon tarkoituksella?
3. Vihdoin ymmärrät, miksi ihmiset antavat toisilleen ylisöpöjä lempinimiä. Tyttöystäväsi on sellainen, jota tekisi mieli koko ajan lellitellä.

4. Tunnet olosi hyvin miehiseksi ja suojelevaiseksi, kun nostat tyttöystäväsi syliisi tai reppuselkääsi. Joskus myös isälliset vaistot heräävät ja mietit, tällaistako olisi, jos sinulla olisi lapsia – mutta et kerro siitä kenellekään.
5. Joskus huomaat muiden tuijottavan teitä, kun kävelette käsi kädessä. Pituuseronne tuntuu hämäävän enemmän muita, kuin teitä. Luulevatko ihmiset, että seurustelet itseäsi nuoremman kanssa? "Ei hätää, en ole sugar daddy."

6. Olet oppinut, että tyttöystäväsi tarvitsee aina henkilötodistuksen mukaansa. Muuten ette saa tilattua viiniä tai pääsekään kuppilaan viettämään iltaa, ikärajoitetuista elokuvista puhumattakaan...

7. Kun olette klubilla tai vaikkapa festareilla, sinun tulee olla silmä tarkkana, ettet kadota tyttöystävääsi ihmismassojen keskelle.

8. Rakastat nukkua lusikassa.

9. Kärsit niska- ja selkäsäryistä.
10. Huomaat kyllä, kun tyttöystäväsi on käynyt viimeksi suihkussa. Suihkun suutin on niin alhaalla.

11. Joskus annoskokonne naurattavat. A) Miten hän syökin noin pieniä määriä? B) Miten hän syökin noin paljon noin pieneksi ihmiseksi?

12. Halatessasi tyttöystävääsi sinusta tuntuu välillä siltä, että olet iso jättiläinen. Ja se on varsin mukava tunne.

13. Mielestäsi on hauskaa nojailla tyttöystäväsi päätä vasten aivan kuin hän olisi kyynärsauvasi. Ja tiedät, ettei hän pidä siitä.

14. Välillä pelkäät, meneekö tyttöystäväsi rikki. Hän on niin pieni!

15. Välillä ihmettelet, miten niin paljon rakkautta voikaan mahtua noin pieneen – ja kauniiseen – pakettiin.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen mies eli 185 cm tai pidempi monen naisen unelma. Olisi kiva tuntea itsensä pieneksi.

Vierailija
62/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkä mies kirjoitti:

Valtavat naiset alapeukuttavat. 😂

Ei me haluta lyhyttä poikaa, joka ei saa naisia.

Tottakai se poika saa lyhyenä naisia, lyhyitä naisia tosin. 

Vauva palsta tietää toisin. Täällä harvase ilta joku mies parkuu, kun ei saa naista ja syynä siihen on se, että on lyhyt.

Itekin kyllä olisin halunnut pitemmän miehen, mutta tuohon pätkään rakastuin, niin sen sitten otin. Itse en kyllä ole lyhyt nainen ollenkaan.

Lyhyen miehen kuuluu ottaa pitkä nainen, jotta pojasta tulee edes 170 cm.

Meillä mies lyhyt 170 cm ja minä naiseksi pitkä 168 cm. Pojasta tuli pitkä, kuten minun sukuni suurelta osin on, eli poika on 189 cm.

Niin varmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut saman. Ehkä nopein tapa tappaa seksuaaliset halut sanojaa kohtaan.

, joo, onneks sano yleensä vasta sen jälkeen tms:D Mutta oon 160cm ja exä oli jotain 183, en oikein muista, mut siis oli meillä koko eroo kun se oli kuitenkin sellanen "isokokoinen" ja itse sirompi :D

Vierailija
64/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen mies eli 185 cm tai pidempi monen naisen unelma. Olisi kiva tuntea itsensä pieneksi.

Jos nainen on 170 cm niin miehen täytyy olla vähintään 180 cm ettei nainen näytä liian isolta.

Vierailija
65/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa tuntea itsensä pieneksi ihan normaaleissa arkisissa asioissa niin ei siihen kumppania tarvita. Ehkä joku pitkien naisten juttu?

Vierailija
66/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Voi laittaa kaljatuopin pään päälle, kun hän ottaa suihin.

Vierailija
67/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista!? Miten tälläistä aloitusta voi ollakkaan!? Tuleppa ap kysymään mieheltäni että mitä mieltä hän on tästä. Olemme saman pituisia ja voin kyllä sanoa ettei hän vaihtaisi minua yhteenkään itseään lyhyempään.

Missä ihmisten todellisuuden taju oikein menee!?

Vierailija
68/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 170 cm niin miehen täytyy olla vähintään 180 cm ettei nainen näytä liian isolta.

Se nainen näyttää ihan tasan yhtä isolta riippumatta miehen koosta.

Nainen ei ole mikään miehen vartalon uloke.

Vierailija
69/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm ja mies 183 cm. Onneksi tuo mies on isompi.

Vierailija
70/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön yläkaapeista saa aina olla antamassa jotain tavaraa.

Ja tätä ei listassa edes mainittu, vaikka luulisi sen olevan yksi yleisimmistä tilanteista, mihin lyhyen naisen puoliso saa tottua. 😁 No vähän outo listaus muutenkin.

Vierailija
71/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 170 cm niin miehen pitää olla vähintään 180 cm, on voimaa että pärjää naisen kanssa.

Vierailija
72/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun saatte lapsia poikasi on lyhyt eikä saa naista.

Miehen äiti oli lyhyt ja pieni ja vaikka miehen isä oli iso ihminen, niin viidestä pojasta vain yksi on normaalin pitkä mieheksi. Muut aika lyhyitä. Minunkin mies vain 169 cm.

Jaa. Mun vanhemmat on 156 cm ja 170 cm ja kaikki pojat ovat lähemmäs 190 cm.

Onkohan suvussa muut  pitempiä? Esim vanhempiesi sisarukset?

Vierailija
73/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia oikein vaivaa?

Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.

Mikä ttu siinä ylipäätään on että ajatellaan itseä miehen kautta?

Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.

Vierailija
74/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.

Vierailija
75/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa tuntea itsensä pieneksi ihan normaaleissa arkisissa asioissa niin ei siihen kumppania tarvita. Ehkä joku pitkien naisten juttu?

Olen 170 cm pitkä ehkä 180 cm mies vielä menee. Miehen täytyy olla voimakkaampikin.

Vierailija
76/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 157-158 enkä saa tavaroita kaupan ylimmältä hyllyltä, jos tuote ei ole ihan siinä reunalla. Ostamatta jää, koska en halua häiritä ketään enkä huimauksen takia uskalla nousta niille kiikkerille korokkeille.

Olen 170 cm pitkä nainen. Pyydä ihmeessä apua meiltä pidemmiltä, älä jätä tuotteita ostamatta.

Vierailija
77/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuvenukset ovat ehdottomasti parhaimpia sängyssä. Tämä on FAKTA. 

Vierailija
78/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 170 cm niin miehen pitää olla vähintään 180 cm, on voimaa että pärjää naisen kanssa.

Pärjää missä? Painiottelussa?

Keskiverto 160cm mies on vahvempi kuin keskiverto 180cm nainen.

Vierailija
79/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun saatte lapsia poikasi on lyhyt eikä saa naista.

Miehen äiti oli lyhyt ja pieni ja vaikka miehen isä oli iso ihminen, niin viidestä pojasta vain yksi on normaalin pitkä mieheksi. Muut aika lyhyitä. Minunkin mies vain 169 cm.

Jaa. Mun vanhemmat on 156 cm ja 170 cm ja kaikki pojat ovat lähemmäs 190 cm.

Onkohan suvussa muut  pitempiä? Esim vanhempiesi sisarukset?

Suurin osa samanlaisia 50-60 l syntyneitä kääpiöitä. Isän veli taisi olla yli 170 cm. Vitutti lapsena kun uhkailin veljiä olematta tupakoimatta, koska jäävät muuten lyhyksi, no tupakointi ei noiden pituuteen vaikuttanut. Itse olen alle 160 cm n.

Vierailija
80/145 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia oikein vaivaa?

Pakkomielteistä kokovertailua ja sen miettimistä että miltä minä nyt näytän mieheen verattuna kun random Birgitta katsoo 90 asteen kulmasta puolipilvisenä päivänä.

Mikä ttu siinä ylipäätään on että ajatellaan itseä miehen kautta?

Pitäisikö suoraan palata vanhoihin aikoihin siten että naiset ovat miesten alaisuudessa? Sellaisia fiboja te kuitenkin haluatte. Mies iso ja kyvykäs, nainen pieni ja suojeltava.

Itse te aloititte ketjun pienistä naisista eli isompi nainen tarvitsee isomman miehen. Olen 170 cm, täytyy varmaan hakea Hollannista mies. Ottakaa te suomalaiset pienempiä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi