Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
781/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä Marttinan jalka vamma höpö höpöä..keksi sen että pystyy olemaan pois ja keskittyvän ohjelmaan?

Vierailija
782/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Minttu Kaulanen. Tättähäärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli bilepandasta mieleen krisu. Mutta olisiko ehtinyt, kun eikös hän ole Farmin kuvauksissa?

Yksisarvinen voisi olla Jannika b. Sitten katsojat voivat yllättyä, kun peräpäästä pomppaa Toni esille.

Vierailija
784/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Janina fry

Vierailija
785/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Sen kuitenkin sanon, että tämä Strandberg ei ole yhtään Räsästä parempi. Yhtä ahdasmielinen, jos kokee että kaikkien on oltava hänen kanssaan samaa mieltä, ei saa olla eriäviä mielipiteitä. Tämä hänen vinkuminen vain kääntyy häntä vastaan. Hän ihan samalla tavalla kiihottaa kansanryhmää vastaan, jos kitisee siitä, että joku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä.

Minä en kyllä ymmärrä miten joku hetero kokee oikeudekseen rajoittaa ja saarnata homojen ja lesbojen elämästä.

Ei sitä tarvitsekaan ymmärtää tai suvaita. En minä silti myöskään ymmärrä, mikä oikeus jollakin on sanella, että ketä saa osallistua johonkin viihdeohjelmaan.

Vierailija
786/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla joku hahmo voisi olla mielensäpahoittaja.

Vierailija
787/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiskos Murkku olla BB-krisu?

Rehellinen perusduunari, sanoi ettei ole hyvä missään. Oli melko pienikokoinen, ruumiinrakenne täsmäisi. Samoin biisivalinta, Krisu on penkkiurheilumiehiä eikä taida osata kovin kummoisesti laulaa..

Minulle tuli itse asiassa ihan sama mieleen jo heti vihjevideon nähtyäni. Nuo duunarihommat sopisivat, Kristian kun on tehnyt paljon kaikenlaisia töitä mm. rakennusalalla ja trukin kuljettajana, ja sanoo tekevänsä melkein kaikkea mistä saa rahaa. En tosin löytänyt netistä, onko hänen haaveammattinsa ollut rekkakuski, mikä oli eräs vihjeistä. Ja muurahainen voisi viitata siihen, kuinka hän Selviytyjissä teki paljon hommia leirissä (mm. kalasti ruokaa kaikille) ja siten kantoi kortensa kekoon, kuten vihjevideossakin mainittiin. Äänestä en oikein osaa sanoa, mutta biisivalinta kyllä voisi sopia.

Itse asiassa Heikki Kovalainen sanoi joskus, että jos ei olisi päätynyt kilpa-ajajaksi olisi harkinnut uraa rekkakuskina ja on ajanut rekkakortin. Tuo murkkuhan sanoi myös, että vaikka ei päätynyt rekkakuskiksi niin on silti ajanut paljon.

Vierailija
788/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ohjelmasta saatiin kohu. Lopetan katsomisen

Minä myös ihan tuon Stranbergin takia. Jos hänet poistetaan ohjelmasta jatkan katsomista, koska tähän asti ollut parhaita ohjelmia pitkään aikaan.

Eikö jokainen voi olla sellainen, mikä on, tuomatta esiin omaa suuntautumistaan. Eihän heterotkaan ota sitä esille, niinkuin nämä jotkut? Olkaa mitä olette ihan, ei sitä tarvii  hehkuttaa.

Heteroiden ei tarvitse tuoda esille heterouttaan, koska heterous on normi. Jos seksuaalivähemmistöillä olisi tasavertaiset oikeudet, heidän ei tarvitsisi tehdä itsestään numeroa. Vähemmistöt pitävät ääntä niin kauan kuin enemmistö sortaa heitä tavalla tai toisella.

Kokonaan toinen kysymys on sitten se, kannattaako seksuaalista suuntautumistaan tuoda esiin tällä tavoin ohjelmaformaatissa. Pidän Strandbergista ihmisenä, ja tavallaan ymmärrän, että hänessä aktivoitui tässä kohtaa jotkin todella kipeät tuntemukset, mutta ulostulo oli ehkä hieman harkitsematon ja liioiteltu. Joskus näin voi silti käydä, kun on koko elämänsä kokenut olevan sorrettu ja vääränlainen. Sekin on inhimillistä.

Toivon, että tämä ohjelmassa esiintyvien ihmisten, ohjelmantekijöiden ja tuomareiden lyttääminen tasoittuisi nyt ja voitaisiin keskittyä hahmoihin.

Mitä oikeuksia homoilta puuttuu? Kerro yksikin?

Maailmalla on paljonkin epäkohtia. Jos Suomesta puhutaan, homoseksuaalien asioissa on menty huomattavasti eteen päin, mutta vaikka homopareille on myönnetty adoptio-oikeus, käytännössä adoptointi on usein hankalaa. Suomen sisällä adoptiota on suhteellisen vähän, ja lapset adoptoidaan usein ulkomailta. Monet maat eivät kuitenkaan luovuta lapsia adoptioon homopareille. Naisparit voivat turvautua hedelmöityshoitoihin, mutta miespareilla ei ole tätä vaihtoehtoa, koska sijaissynnytys ei ole Suomessa laillista.

Käytännössä Suomessa on edelleenkin asenteita, joiden mukaan homoseksuaalien täytyisi toteuttaa itseään piilossa. Ennakkoluuloja ja syrjintää on edelleen, vaikka paperilla kaikki näyttäisi hyvältä.

Ja tuo adoptointi on Suomen sisällä on suksuaalisista mieltymyksistä riippumatta yhtä vaikeaa kaikilla. Ihan samalla viivalla ollaan. Se mitä ulkomailla tehdään, ei ole meidän käsissä, joten pidetään oma alue kunnossa jatkossakin. Meillä kun homoillakin on sataprosenttisesti samat oikeudet kuin heteroillakin. He voivat myös perustaa oman uuden näkemyksen kirkkonsakin. Kirkko on aina jakaantunut muutoksen kynnyksellä, joten siitä vaan jos uskovaisten klubissa haluaa olla.

Vierailija
789/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kumma se Corppi on?

Musikaalinen ja vivahteikas äänenkäyttäjä ainakin. Ammattilaulaja?

Asun puolesta ajattelisin Tuomas Holopaista, mutta ellei ole se niin kuka?

Tuomakseen viittaisi ainakin mielikuvitus, alkoholin siemailu ja halu olla rauhassa. Varmaan muutakin vielä. Mikä se kädenliike on ja keneen sopii? Ei suinkaan Hannu Lintu sentään?

Vierailija
790/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpin ääni on Lordin. Lordin puku vaihdetaan paljastuksen yhteydessä pikapikaa päälle.

Vierailija
791/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen perusduunari, sanoi ettei ole hyvä missään. Oli melko pienikokoinen, ruumiinrakenne täsmäisi. Samoin biisivalinta, Krisu on penkkiurheilumiehiä eikä taida osata kovin kummoisesti laulaa..

Minulle tuli itse asiassa ihan sama mieleen jo heti vihjevideon nähtyäni. Nuo duunarihommat sopisivat, Kristian kun on tehnyt paljon kaikenlaisia töitä mm. rakennusalalla ja trukin kuljettajana, ja sanoo tekevänsä melkein kaikkea mistä saa rahaa. En tosin löytänyt netistä, onko hänen haaveammattinsa ollut rekkakuski, mikä oli eräs vihjeistä. Ja muurahainen voisi viitata siihen, kuinka hän Selviytyjissä teki paljon hommia leirissä (mm. kalasti ruokaa kaikille) ja siten kantoi kortensa kekoon, kuten vihjevideossakin mainittiin. Äänestä en oikein osaa sanoa, mutta biisivalinta kyllä voisi sopia.

Itse asiassa Heikki Kovalainen sanoi joskus, että jos ei olisi päätynyt kilpa-ajajaksi olisi harkinnut uraa rekkakuskina ja on ajanut rekkakortin. Tuo murkkuhan sanoi myös, että vaikka ei päätynyt rekkakuskiksi niin on silti ajanut paljon.

Heikki Kovalainen asuu Abu Dhabissa, ei ole tainnut olla täällä kuvauksissa. Timo Lavikainen kaahaili autolla jossain filmissä.

Vierailija
792/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kumma se Corppi on?

Musikaalinen ja vivahteikas äänenkäyttäjä ainakin. Ammattilaulaja?

Asun puolesta ajattelisin Tuomas Holopaista, mutta ellei ole se niin kuka?

Tuomakseen viittaisi ainakin mielikuvitus, alkoholin siemailu ja halu olla rauhassa. Varmaan muutakin vielä. Mikä se kädenliike on ja keneen sopii? Ei suinkaan Hannu Lintu sentään?

Mulle tuli myös mieleen Tuomas Holopainen, mutta hän ei taatusti osallistuisi tällaiseen ohjelmaan. Ainakin on itse monesti niin sanonut. Jostakin syystä tuli mieleen joku kirjailija esim. Esko Valtaoja.

Vierailija
793/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ja katselin äsken Leppäkertun vihjeet ja laulun. Olen sitä mieltä, että pedantti järjestyksenihminen ja vähän käheä ja matala lauluääni viittaa Martina Aitolehteen. Veikkaan häntä!

Seuraan Martinan ig-storyja ja viime kesänä hän kävi storyssaan MTV3:n studiolla, mutta mitään muuta ei näkynyt ;) no voi olla joku toinenkin proggis, mutta kovin oli salamyhkäistä.

Koska ohjelmassa nähdään todella paljon vaivaa, ettei kukaan saa selville, ketkä osallistuvat ohjelmaan, Martina ei olisi saanut postata Instagrammiinsa kuvia MTV3n studiolta, jos osallistuu tähän ohjelmaan. 

Jenni Kokander:

Missään muussa tuotannossa ei ole sellaista, että kun tulee työpaikalle, pitää soittaa jollekin tuotannon ihmiselle. Hän kertoo, mille ovelle pitää tulla.

– Sieltä tulee joku hakemaan ja laitetaan peltorit päähän, että ei kuule mitään. Sen jälkeen radiopuhelimiin sanotaan: ”etsivät käytävässä kolme”.

Masked Singer kuvataan etukäteen, joten etsivien täytyy pitää salassa ohjelman lopputulos pitkään. Kokander paljastaa, että studioyleisökin joutuu kirjoittaa salassapitosopimuksen.

– En ole perheellenikään paljastanut mitään.

Etsivät eivät saa ennakkoon ylimääräisiä vihjeitä kameroiden ulkopuolella, keitä maskien takana saattaa olla. He saavat täysin samat vihjeet, mitkä katsojatkin saavat. Etsivät saavat pohtia esiintyjien henkilöllisyyksiä ainoastaan lavalla kameroiden edessä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/masked-singer-suomi-ohjelman-etsiva…

Vierailija
794/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpin vihjeet sopivat hyvin esim. Syksy Räsäseen tai Esko Valtaojaan. Toisaalta myös esim. johonkin Lordin jäseneen tai Tuomas Holopaiseen. Ihanan mystinen tyyppi, mun suosikki tällä hetkellä.

Vierailija
795/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Corppi olla Antti Railio? Tosin ei minusta näyttänyt aivan niin isokokoiselta.

Vierailija
796/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki Kovalainen asuu Abu Dhabissa, ei ole tainnut olla täällä kuvauksissa. Timo Lavikainen kaahaili autolla jossain filmissä.

En ole siis enää vuosiin seurannut tämän miehen touhuja. Tuo nyt oli vain veikkaus.

Vierailija
797/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi on Reijo Mäki

Vierailija
798/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Corppi Konsta Hietanen.

Vierailija
799/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi on A.W. Yrjänä  CMX 

Vierailija
800/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuli bilepandasta mieleen krisu. Mutta olisiko ehtinyt, kun eikös hän ole Farmin kuvauksissa?

Yksisarvinen voisi olla Jannika b. Sitten katsojat voivat yllättyä, kun peräpäästä pomppaa Toni esille.

Nää on kuvattu kuukausia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan