Name it:n toppahaalarit, oletteko huomanneet saman?
Tullut monena vuotena ostettua tytölle Name it:n toppahaalari kun ovat niin nättejä. Nyt kyllä loppui. Kangas ei ole hirveän kulumista kestävää. Tosi äkkiä tulee polviin ja peppuun kulumisen jälkiä. Jalkarenksujen napit irtoaa myös helposti. Monet halvemmat haalarit ovat olleet paljon kestävämpiä. Jos yritän etsiä kyseisiä haalareita käytettyinä, niin käytönjäljet on kyllä selkeämmin näkyvissä kuin monissa muissa haalareissa.
Name it:n softshellit on taas kyllä paljon parempia. Onko muilla samoja kokemuksia ja suositelkaa hyväksi todettuja haalareita. Reiman ne kolmen lumihiutaleen haalarit on varmaan koville pakkasilla parhaimmat.
Kommentit (11)
Reima ja polarn o pyret saa äänen täältäkin. Gugguullakin varmaan ihan hyviä. Vai käyttääköhän niitä kukaan esim päiväkotikäytössä..?? Miten todellisuudessa kestävät kulutusta? Onko enemmän "koristeena"/kauppahaalarina?
Olen tykännyt name it:in vaatteista kaikille kolmelle lapsellemme. Heiltä löytyy myös kivoja peruspaitoja tytöille, jotka eivät ole liian aikaisin liian teinimäisiä.
Haalarit olen kierrättänyt lapselta toiselle, mutta toisaalta asumme Keski-Euroopassa ja täällä on haalarisää muutaman viikon vuodesta eli esim. 3 lasta x 4 viikkoa eli kolmen kuukauden käytön haalari kestäisi ihan hyvin. Käytännössä siis yhden talvisesongin, jos haalari on kuukausikaupalla yhdellä lapsella käytössä. Sitä voi miettiä, onko se riittävä kesto vai haluaisiko maksaa enemmän laadukkaammasta. Haalarit ovat kyllä olleet kosteuden- ja kylmyydenpitäviä, hyvänmallisia, nättejä kuoseja, helppo pukea jne.
Reimalta ostan 2lumihiutaleen, koville pakkasille vaan enemmän villaa alle. En todellakaan osta joka säälle eri asua. Sellainen vuorellinen kurahaalari tietysti löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Reima ja polarn o pyret saa äänen täältäkin. Gugguullakin varmaan ihan hyviä. Vai käyttääköhän niitä kukaan esim päiväkotikäytössä..?? Miten todellisuudessa kestävät kulutusta? Onko enemmän "koristeena"/kauppahaalarina?
Gugguulla on kyllä tosi kauniita ja aika hintavia minun budjetille. Harva niissä antaa lapsensa rymytä ulkona että en tosiaan tiedä miten todellisuudessa kestää.
Molo, näissä on kivasti eri kuvioita ja on mennyt meillä useamman lapsen käytössä. Eli mielestäni on kestäviä.
Jonathan haalarit on ainakin edullisia, muuten kyllä kestää mutta polvet menee puhki, kun näissä ei ole mitään vahvistusta. Oon paikannut ihan vaatelaastarilla..
Name it-haalarit ovat supernättejä, mutta eivät kyllä kestä normaalia kulutusta ollenkaan. Haalistuu, ja kangas repeää helposti.
Vierailija kirjoitti:
Name it-haalarit ovat supernättejä, mutta eivät kyllä kestä normaalia kulutusta ollenkaan. Haalistuu, ja kangas repeää helposti.
Joo ainakin talvihaalarit. Softshellit minun mielestä kestää paremmin.
Popin vk-haalarit on kyllä onnettomia, koska vähän hiekkaa vetskarissa ja menee rikki samantien. Kolmannella kerralla opin ettei niillä teknisillä ominaisuuksilla ole merkitystä jos koko haalari on parin käyttökerran jälkeen entinen
No eipä ihme. Nehän on vain noin huntin haalareita ja harvoin niistä edes tarvitsee uutena sen verran maksaa kun aina alessa. Popin talvihaalarit on ainakin meillä olleet kestävimpiä.