Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen......
No kun eri genrejä seuraavat eri ihmiset. Minun mielestä esim. Minna Kauppi on tunnetumpi kun Iivo Niskanen. Ei jokainen suomalainen katso maastohiihtoa, eikä tässä maassa ole sellaisia superjulkkiksia, jotka jokainen tuntee. Some tyypeistä en tunnista yhtäkään mutta oikein hyvä, että on saatu eri aloilta ja oman genrensä parhaita mukaan monipuolisesti.
Minna Kauppi tunnettu ku Iivo. Ei ole kyllä Iivo on. Vaikka et katso maastohiihtoa on tunnetumpi.
Joskus joku lukee enää tätä. Niin masked singer Suomi ohjelman nelos kauden kuvaukset alkaa ja yleisöhaku on alkanut eli jos haluat nähdä hahmot ennakkoon ja jåtietää miten ohjelmaa kuvataan hae mukaan.
Neljäs kausi on kuvattu nyt toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minun kommentti oli 27.4. valot päälle.
Jee! Milloin kausi 4 alkaa TV:ssä?
Ms1979 kirjoitti:
Syyskuussa alkaa, mutta mitään tarkempaa päivää ei ole julkistettu.
Ms1979 kirjoitti:
Kuka tätä enää kattoo. Ei tästä kukaan jaksa innostua enää. Varsinki viime kauden toffe rageemisen jälkeen. Putous 2.0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minun kommentti oli 27.4. valot päälle.
Sun pointti oli mikä? Neljäs kausi on kuvattu toukokuussa, entä sitten?
Tämä on kyllä katsottava hetimmiten.
Huoh. Noista sun mainituista Leppilampi, sievinen, Räsänen, Jutila on tunnettuja. Kaikki ei tiennyt Tuokkoa. Ja Sami Uotila ja Peuhu ei ole tunnettuja kaikki ei Salkkareita katso.