Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
7581/7590 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen

Vai ajatteleeko ne et maine menee, huoh amerikas aika moni on tunnettu samoin Espanjassa voisivat suomalaiset ottaa päät pois perseestä ja lopetettava tuo ulina minä minä minä. Ei ole vakavaa jos osallistuu viihdeohjelmaan, ei siinä kuinkaan käy, se on vain hauskaa.

Ettei ole kovin tunnettuja julkkiksia, mitäs sitten ovat Mikko Leppilampi, Linda Lampenius, Sami Uotila, MIkael Jungner, Pekka Pouta, Krista Siegrids, Jani Sievinen, Päivi Räsänen, Timo Jutila, Maija-Liiisa Peuhu, HP Parviainen. Ja kyllä Anna-Maija Tuokkoakin voidaan pitää Suomen parhaiden näyttelijöiden joukossa nykyään, niin paljon hänellä riittää töitä. Kaikki jatkuvasti ja vuosikausia jatkuvissa TV-ohjelmissa olevat ovat tunnettuja julkkiksia, samoin urheilun maailmanmestarit -ja mitalistit sekä olympiamitalistit. Ja kaikki ministerit.

Huoh. Noista sun mainituista Leppilampi, sievinen, Räsänen, Jutila on tunnettuja. Kaikki ei tiennyt Tuokkoa. Ja Sami Uotila ja Peuhu ei ole tunnettuja kaikki ei Salkkareita katso.

Vierailija
7582/7590 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen......

No kun eri genrejä seuraavat eri ihmiset. Minun mielestä esim. Minna Kauppi on tunnetumpi kun Iivo Niskanen. Ei jokainen suomalainen katso maastohiihtoa, eikä tässä maassa ole sellaisia superjulkkiksia, jotka jokainen tuntee. Some tyypeistä en tunnista yhtäkään mutta oikein hyvä, että on saatu eri aloilta ja oman genrensä parhaita mukaan monipuolisesti.

Minna Kauppi tunnettu ku Iivo. Ei ole kyllä Iivo on. Vaikka et katso maastohiihtoa on tunnetumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/7590 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku lukee enää tätä. Niin masked singer Suomi ohjelman nelos kauden kuvaukset alkaa ja yleisöhaku on alkanut eli jos haluat nähdä hahmot ennakkoon ja jåtietää miten ohjelmaa kuvataan hae mukaan.

Vierailija
7584/7590 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kausi on kuvattu nyt toukokuussa.

Vierailija
7585/7590 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minun kommentti oli 27.4. valot päälle.

Vierailija
7586/7590 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Milloin kausi 4 alkaa TV:ssä?

Vierailija
7587/7590 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms1979 kirjoitti:

Syyskuussa alkaa, mutta mitään tarkempaa päivää ei ole julkistettu.

Vierailija
7588/7590 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms1979 kirjoitti:

Kuka tätä enää kattoo. Ei tästä kukaan jaksa innostua enää. Varsinki viime kauden toffe rageemisen jälkeen. Putous 2.0

Vierailija
7589/7590 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minun kommentti oli 27.4. valot päälle.

Sun pointti oli mikä? Neljäs kausi on kuvattu toukokuussa, entä sitten?

Vierailija
7590/7590 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä katsottava hetimmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi