Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
821/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murkun vihjeet: perusduunari, kuljetellut työkseen ja pitää tonttinsa puhtaana viittaavat myös jääkiekkoilijaan.

Kuka Suomessa on peruspakin symboli, pitkä Ilkan kokoinen mies, joka on laulanut ennenkin: Pekka Saravo.

Mä luulen että Murkku on Hirvaskankaan Markku.

Vierailija
822/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä himskatin ETSIVÄT?! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille stranbergin jutuille on ihan omakin ketjunsa, joten voisiko tässä ketjussa nyt keskittyä ihan vaan siihen ohjelmaan eikä lähteä noille sivuraitelle.

Eihän täällä ole enää ketään lähtenyt sivuraiteille.

On niitä ollut, mutta ei näköjään enää koska ne on poistettu. Mä oon myös niitä poistattanut, kun ei todellakaan kuulu tänne.

Vierailija
824/7590 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nyt mikä hahmo mut eiks sill yhellä ollut ihan Maija Vilkkumaan ääni? En tarkoita sitä joka lauloin sen hänen biisin mut se yks kuulosti Vilkkumaalta.

Vierailija
825/7590 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan et Corppi on Hannu Lintu! Corpin laulu- ja Lintun puheääni ainakin sopisivat hyvin samalle ihmiselle. Kädenliike, mystisyys, ilmiselvä musikaalisuus, biisivalinta, lempinimi ”Tipi”. Vaikee uskoa että Lintu olis tällaiseen lähtenyt, mutta mielenkiinnolla odotan!

no ei varmasti ole kun on liian tuntematon

Vierailija
826/7590 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murkun vihjeet: perusduunari, kuljetellut työkseen ja pitää tonttinsa puhtaana viittaavat myös jääkiekkoilijaan.

Kuka Suomessa on peruspakin symboli, pitkä Ilkan kokoinen mies, joka on laulanut ennenkin: Pekka Saravo.

Viittaavat niin selvästi jääkiekkoilijaan ettei varmasti jääkiekkoilija ole.

Vierailija
827/7590 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan et Corppi on Hannu Lintu! Corpin laulu- ja Lintun puheääni ainakin sopisivat hyvin samalle ihmiselle. Kädenliike, mystisyys, ilmiselvä musikaalisuus, biisivalinta, lempinimi ”Tipi”. Vaikee uskoa että Lintu olis tällaiseen lähtenyt, mutta mielenkiinnolla odotan!

Joo joo. Kansa huutaa "poista maski" ja sen jälkeen "kuka toi on".

Vierailija
828/7590 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista nyt mikä hahmo mut eiks sill yhellä ollut ihan Maija Vilkkumaan ääni? En tarkoita sitä joka lauloin sen hänen biisin mut se yks kuulosti Vilkkumaalta.

hattara

se on luultavasti sara parikka. Sen verran samalta kuulostaa ennen kertsiä

Vierailija
829/7590 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vasta 25.9 on jaettu loput hahmot kahteen ryhmään ja silloin esiintyy 6 hahmoa. Joten enitern kyllä nyt tällä hetkellä odotan tuota 25.9 jaksoa, varsinkin jos siinä on ne hahmot jotka on jo esiintyneet.

Nuo jaksot joissa on vain 4 hahmoa esiintynyt, niin onhan ne ihan ok, mutta 4 hahmoa yhdessä jaksossa on minusta todella vähän.

Muutamia veikkauksia minulla on mielessä hahmoista, mutta ne ei oo mitään varmoja veikkauksia.

Tässä omat veikkaukseni

Yksisarvinen = Kristiina Wheeler (äiti suomalainen ja isä englantilainen)

Leppäkerttu = Jenni Pääskysaari

Murkku = HP Parviainen

Bilepanda = Ressu Redford (naurakaa jos haluatte)

Hattara ja Corppi on ollut mulle aika kysymysmerkkejä, mutta tätä keskustelua lukiessa on käynyt mielessä, että Hattara voisi tosiaankin olla Sara Parikka ja Corppi Toni Wirtanen.

Vierailija
830/7590 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaavat niin selvästi jääkiekkoilijaan ettei varmasti jääkiekkoilija ole.

Lavikaisen Timo on ollut mm 95 -elokuvassa ja tehnyt duunarin hommia. Ei ole käynyt esim teatterikorkeaa vaan on duunaritaustainen.

Vierailija
831/7590 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmk kirjoitti:

Erja Lyytinen

Samaa mieltä👍

Vierailija
832/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä mennään.

Vierailija
833/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dodiih

Vierailija
834/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Katajan Janne??

Vierailija
835/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänäänkin olisi joku kilpailija, joka pöyristyttäisi kiintiöhomon.

Vierailija
836/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun Ile sanoo aina Christoffer Stramperi

Vierailija
837/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänäänkin olisi joku kilpailija, joka pöyristyttäisi kiintiöhomon.

Ja Veitolan. 

Vierailija
838/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Maria Veitolan hattu?

Vierailija
839/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino on Danny!

Vierailija
840/7590 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tää Masked Singer oli ainoa ohjelma, jotta teinityttöno suostui kanssani katsomaan, mutta se Räsäskän jälkeen ei halua enää kuullakaan koko ohjelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi