Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
801/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi vaikuttaa vahvasti Lordilta eli Tomi Putaansuulta. Puhtaasti laulamisesta on vaikea sanoa aivan varmaksi, mutta mielestäni ääni täsmää, samoin kuin monet monsteriviittaukst vihjeissä

Vierailija
802/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

corppi on 99% varmasti toni wirtanen

samanlainen hento ääni kuten paljon kuultiin tossa esityksessä + selkeästi rokahtavaa raspia kun vetää vähäkin kovempaa

kaipa sen piti vetää tommonen ihme biisi ettei heti käy ilmi mutta kyllä sen vaan kuulee. 

syön kilon p*skaa jos oon väärässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Murkusta sellanen intuitio, että vois olla Sami Sykkö..

Vierailija
804/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi on Juhan Af gran.

Vierailija
805/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku on Tero Karhu. 

Vierailija
806/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpin vihjeet sopivat todella hyvin Esko Valtaojaan, samoin asu. Veikkaukseni kaatuu kuitenkin lauluääneen, Corppi nimittäin osaa laulaa, Esko ei.

Vierailija
807/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku on Vertti Harjuniemi.

Vierailija
808/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpin vihjeet sopisivat johonkin muusikkoon, runoilijaan tai kirjailijaan, mutta hän ei laulanut minusta yhtä hyvin kuin ammattimuusikko. Se välikirkaisu meni ainakin ihan nuotin vierestä. Mietin vihjeiden ja olemuksen puolesta A.W. Yrjänää, mutta ääni ei kyllä varmaankaan sovi häneen.

Vierailija
809/7590 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi sanoo, että ulkoisesti ei muistuta sisäistä positiivista itseään. Tarkoittaako hän, että Corpin asu on kaukana hänestä itsestään, vai että hänen normaalielämän habituksensa on synkkä, vaikka hän onkin luonteeltaan toiveikas?

Vierailija
810/7590 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille stranbergin jutuille on ihan omakin ketjunsa, joten voisiko tässä ketjussa nyt keskittyä ihan vaan siihen ohjelmaan eikä lähteä noille sivuraitelle.

Vierailija
811/7590 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille stranbergin jutuille on ihan omakin ketjunsa, joten voisiko tässä ketjussa nyt keskittyä ihan vaan siihen ohjelmaan eikä lähteä noille sivuraitelle.

Eihän täällä ole enää ketään lähtenyt sivuraiteille.

Vierailija
812/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkun vihjeet: perusduunari, kuljetellut työkseen ja pitää tonttinsa puhtaana viittaavat myös jääkiekkoilijaan.

Kuka Suomessa on peruspakin symboli, pitkä Ilkan kokoinen mies, joka on laulanut ennenkin: Pekka Saravo.

Vierailija
813/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkaisen kommentoijan ääni on alkanut ottaa korviin.

Ovatkohan J Grönroos ja C Strandberg sukulaisia?

Vierailija
814/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et Corppi on Hannu Lintu! Corpin laulu- ja Lintun puheääni ainakin sopisivat hyvin samalle ihmiselle. Kädenliike, mystisyys, ilmiselvä musikaalisuus, biisivalinta, lempinimi ”Tipi”. Vaikee uskoa että Lintu olis tällaiseen lähtenyt, mutta mielenkiinnolla odotan!

Vierailija
815/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

cancelointi ja wokw touhu pitäis direktiivillä kieltää.

Vierailija
816/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen onkin Lotta Hintsa ent. Näkyvä. Isosisko on hyvinvointiaan yrittäjä ja itse on ollut avustusryössä. Ei olekaan Martina.

Vierailija
817/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan et Corppi on Hannu Lintu! Corpin laulu- ja Lintun puheääni ainakin sopisivat hyvin samalle ihmiselle. Kädenliike, mystisyys, ilmiselvä musikaalisuus, biisivalinta, lempinimi ”Tipi”. Vaikee uskoa että Lintu olis tällaiseen lähtenyt, mutta mielenkiinnolla odotan!

Entä ne kaikki alkoholipullot Corpin takana tai vihjaus lasilliseen? Olisiko Corppi mukana jossakin ravintola bisneksessä? Sedu ja Jeti eivät kyllä laula noin hyvin.😂

Vierailija
818/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Corppikin C:eellä lintu.

Vierailija
819/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tomi Metsäketo on mukana. Jos se mörkö sängyn alla on Maria Veitola.

Vierailija
820/7590 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksisarvinen onkin Lotta Hintsa ent. Näkyvä. Isosisko on hyvinvointiaan yrittäjä ja itse on ollut avustusryössä. Ei olekaan Martina.

Piti olla hyvinvointi-alan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän