Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
761/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara - oona kare

Leppäkerttu - saimi hoyer

Panda - esko eerikäinen

Vierailija
762/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai Niko Saarinenkin mukana on niin kuin muissakin ohjelmissa? Vai mitä luulette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Kike Elomaa.

Vierailija
764/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi osan esiintyjien lauluääntä on muutettu mutta esim. Päivi Räsäsen ei? Hänen äänensä on niin tunnistettava, että ihan ohjelman mielenkiinnon kannalta jotain olisi pitänyt tehdä. Vai oliko tarkoituskin, että Räsänen putoaa alkutaipaleella? En muista ketään aiempaa, jonka olisi tunnistanut heti alkumetreiltä, kuten hänet. Ja muista panelisteista näki läpi. Kaikki tunnistivat mutta keksivät älyttömiä ehdotuksia, kun niin käskettiin.

Kai se on vähän kilpailijasta itsestään kiinni, että haluaako laulaa ihan normaalilla äänellään vai muuttaako sitä laulamalla esim. falsetissa niin kuin ilkka alanko. Ekalla kaudella Palefacen tunnisti äänestä saman tien, hän ei yrittänyt laulaa niin ettei häntä tunnisteta. Myös Jutin tunnisti samantien äänestä viime kaudella.

Vierailija
765/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse seksuaalivähemmistöön enkä jaa Päivin takapajuisia mielipiteitä. Silti olen sitä mieltä, että hänellä on oikeus osallistua tähän ohjelmaan siinä missä muillakin.

Vierailija
766/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Bilepanda kenties Seppo Hovi? Yksisarvinen varmaan Lenita Airisto tai mahdollisesri Ritva Oksanen? Corppi luultavasti Jorma Piisinen.

Vierailija
767/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korppi on l skipastori Kari Kananen. Vihjeet sopii häneen.

Kari KANALA. Ja eikös hän ollut jo aikaisemmalla kaudella joten tuskin nyt uudelleen.

Vierailija
768/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Sen kuitenkin sanon, että tämä Strandberg ei ole yhtään Räsästä parempi. Yhtä ahdasmielinen, jos kokee että kaikkien on oltava hänen kanssaan samaa mieltä, ei saa olla eriäviä mielipiteitä. Tämä hänen vinkuminen vain kääntyy häntä vastaan. Hän ihan samalla tavalla kiihottaa kansanryhmää vastaan, jos kitisee siitä, että joku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä.

Minä en kyllä ymmärrä miten joku hetero kokee oikeudekseen rajoittaa ja saarnata homojen ja lesbojen elämästä.

Vierailija
769/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaija kirjoitti:

Kyllä kai Niko Saarinenkin mukana on niin kuin muissakin ohjelmissa? Vai mitä luulette?

Samoja tyyppejä pyöritellään ohjelmasta toiseen.

Vierailija
770/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskos Murkku olla BB-krisu?

Rehellinen perusduunari, sanoi ettei ole hyvä missään. Oli melko pienikokoinen, ruumiinrakenne täsmäisi. Samoin biisivalinta, Krisu on penkkiurheilumiehiä eikä taida osata kovin kummoisesti laulaa..

Veikkaan että Murkku on Krisu tai Timo Lavikainen.

Vierailija
771/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksisarvinen on Kike Elomaa.

Ei hullumpi arvaus! Tässä voisi todella olla perää...

Vierailija
772/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että nuo studion arvaajat ovat ihan pihalla. Ilmeisesti tarkoituksella sekoittamassa katsojien ajatuksia.

Vierailija
773/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ohjelmasta saatiin kohu. Lopetan katsomisen

Minä myös ihan tuon Stranbergin takia. Jos hänet poistetaan ohjelmasta jatkan katsomista, koska tähän asti ollut parhaita ohjelmia pitkään aikaan.

Eikö jokainen voi olla sellainen, mikä on, tuomatta esiin omaa suuntautumistaan. Eihän heterotkaan ota sitä esille, niinkuin nämä jotkut? Olkaa mitä olette ihan, ei sitä tarvii  hehkuttaa.

Heteroiden ei tarvitse tuoda esille heterouttaan, koska heterous on normi. Jos seksuaalivähemmistöillä olisi tasavertaiset oikeudet, heidän ei tarvitsisi tehdä itsestään numeroa. Vähemmistöt pitävät ääntä niin kauan kuin enemmistö sortaa heitä tavalla tai toisella.

Kokonaan toinen kysymys on sitten se, kannattaako seksuaalista suuntautumistaan tuoda esiin tällä tavoin ohjelmaformaatissa. Pidän Strandbergista ihmisenä, ja tavallaan ymmärrän, että hänessä aktivoitui tässä kohtaa jotkin todella kipeät tuntemukset, mutta ulostulo oli ehkä hieman harkitsematon ja liioiteltu. Joskus näin voi silti käydä, kun on koko elämänsä kokenut olevan sorrettu ja vääränlainen. Sekin on inhimillistä.

Toivon, että tämä ohjelmassa esiintyvien ihmisten, ohjelmantekijöiden ja tuomareiden lyttääminen tasoittuisi nyt ja voitaisiin keskittyä hahmoihin.

Mitä oikeuksia homoilta puuttuu? Kerro yksikin?

Vierailija
774/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ja katselin äsken Leppäkertun vihjeet ja laulun. Olen sitä mieltä, että pedantti järjestyksenihminen ja vähän käheä ja matala lauluääni viittaa Martina Aitolehteen. Veikkaan häntä!

Seuraan Martinan ig-storyja ja viime kesänä hän kävi storyssaan MTV3:n studiolla, mutta mitään muuta ei näkynyt ;) no voi olla joku toinenkin proggis, mutta kovin oli salamyhkäistä.

Vierailija
775/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös ihan tuon Stranbergin takia. Jos hänet poistetaan ohjelmasta jatkan katsomista, koska tähän asti ollut parhaita ohjelmia pitkään aikaan.

Eikö jokainen voi olla sellainen, mikä on, tuomatta esiin omaa suuntautumistaan. Eihän heterotkaan ota sitä esille, niinkuin nämä jotkut? Olkaa mitä olette ihan, ei sitä tarvii  hehkuttaa.

Heteroiden ei tarvitse tuoda esille heterouttaan, koska heterous on normi. Jos seksuaalivähemmistöillä olisi tasavertaiset oikeudet, heidän ei tarvitsisi tehdä itsestään numeroa. Vähemmistöt pitävät ääntä niin kauan kuin enemmistö sortaa heitä tavalla tai toisella.

Kokonaan toinen kysymys on sitten se, kannattaako seksuaalista suuntautumistaan tuoda esiin tällä tavoin ohjelmaformaatissa. Pidän Strandbergista ihmisenä, ja tavallaan ymmärrän, että hänessä aktivoitui tässä kohtaa jotkin todella kipeät tuntemukset, mutta ulostulo oli ehkä hieman harkitsematon ja liioiteltu. Joskus näin voi silti käydä, kun on koko elämänsä kokenut olevan sorrettu ja vääränlainen. Sekin on inhimillistä.

Toivon, että tämä ohjelmassa esiintyvien ihmisten, ohjelmantekijöiden ja tuomareiden lyttääminen tasoittuisi nyt ja voitaisiin keskittyä hahmoihin.

Mitä oikeuksia homoilta puuttuu? Kerro yksikin?

Maailmalla on paljonkin epäkohtia. Jos Suomesta puhutaan, homoseksuaalien asioissa on menty huomattavasti eteen päin, mutta vaikka homopareille on myönnetty adoptio-oikeus, käytännössä adoptointi on usein hankalaa. Suomen sisällä adoptiota on suhteellisen vähän, ja lapset adoptoidaan usein ulkomailta. Monet maat eivät kuitenkaan luovuta lapsia adoptioon homopareille. Naisparit voivat turvautua hedelmöityshoitoihin, mutta miespareilla ei ole tätä vaihtoehtoa, koska sijaissynnytys ei ole Suomessa laillista.

Käytännössä Suomessa on edelleenkin asenteita, joiden mukaan homoseksuaalien täytyisi toteuttaa itseään piilossa. Ennakkoluuloja ja syrjintää on edelleen, vaikka paperilla kaikki näyttäisi hyvältä.

Vierailija
776/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen suhtautunut Veitolahan vähän nihkeästi jo vuosia enkä arvostanut, että hän lähti rikkomaan ihmisoikeuksiin kirjattua syyttömysolettamaa metoon aikana, niin silti olen voinut hyväksyä hänen esiintymisensä telkkarissa ja ohjelmissa. Nyt alkaa oikeasti mennä vähän kuppi nurin. Strandbergista olen aina tykännyt, mutta hänkin paljasti nyt ahdasmielisyytensä ja ilkeytensä. Olen niin kyllästynyt näihin cancelointeihin, että tekisi mieli noiden kahden takia jättää ohjelma katsomatta kokonaan. Ja olen itse seksuaalivähemmistöä.

Vierailija
777/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaija kirjoitti:

Samoja tyyppejä pyöritellään ohjelmasta toiseen.

Noin on. Tulee mieleen Nikon lisäksi Mikael Gabriel ja ihmettelen. Syystä, että MG on ollut usein esillä huumerikosten kanssa. Mistä tietää, että on viel tässäkin formaatissa.

Vierailija
778/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä korppi C llä on sama kuin Toni virtanen W llä, eli Toni Wirtanen. On normaalisti kaikkee muuta ulkonäöllisesti, eli kalju punkkari ja vähemmän pelottava kuin musta (gootti)korppi. Tonin biisit on mun mielestä rakentavia, vaikka mörköjä on joka paikassa. Toni valvoo myöhään, kun on yleensä sexpääesiintyjä eli keskiyöllä. Tonin esiintymiseen kuuluu käsieleet ja toimii kuin kapelimestari.

Vierailija
779/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ja katselin äsken Leppäkertun vihjeet ja laulun. Olen sitä mieltä, että pedantti järjestyksenihminen ja vähän käheä ja matala lauluääni viittaa Martina Aitolehteen. Veikkaan häntä!

Seuraan Martinan ig-storyja ja viime kesänä hän kävi storyssaan MTV3:n studiolla, mutta mitään muuta ei näkynyt ;) no voi olla joku toinenkin proggis, mutta kovin oli salamyhkäistä.

Minusta Martina ei ole sen tason julkkis, että sopisi tähän. Tässä on kuitenkin yleensä ammattinsa puolesta menestyneitä ihmisiä, eikä mitään seiskan vakionaamoja. Olen pettynyt jos mennään sille linjalle, että mukana on jotain seiskan salarakkaita.

Vierailija
780/7590 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä, kun joka kerta ohjelmassa kuin ohjelmassa alkaa "en katso enää" -uhkailu, kun väärät ihmiset esiintyy tai voittaa. Älkää katsoko. Ei tarvitse. En itsekään katso moniakaan ohjelmia, jos tietyt naamat niissä näkyvät. En silti ajattele suuressa kuvassa olevan paljonkaan merkitystä sillä, mitä ohjelmia seuraan. Siksi tällainen boikotointiuhkailu tuntuu jotenkin turhalta.

Mitennih. En katso koska veitola. En ole katsonut ekan kauden jälkeen eikä se siitä miksikään muutu niin kauan kuin veitola on tässä tuomarina tai missään muussakaan roolissa. Tuo ihminen myrkyttää näköjään joka ohjelman johon ottaa osaa. 

Ihan mielenkiinnosta: miksi kuitenkin haluat kommentoida ohjelmaa, jota et halua katsoa?

hoh hoijaa.. miksi maapallo on pyöreä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi