Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Outo valinta ohjelman jörjestäjiltä ojentaa kätensä Räsäselle.
Päivin avoin ja hyväksytty julkinen lyttääminen on jo mennyt aivan liiallisuuksiin asti. Ihanko ei saisi enää (vielä täysin asiaan liittymättömiin!) ohjelmiinkaan osallistua, oikeastu?! Kyllä nämä mielensäpahoittajat ovat kovasti viemässä toisilta oikeuksia; Päivi ei ikimaailmassa sanoisi ettikö joku homo voisi johonkin osallistua!
Nykypäivän ihmiset pahoittaa mielensä milloin mistäkin. Mitään ei saisi sanoa, paitsi jos on samaa mieltä loukkaantujan kanssa.
Olin aivan pöyristynyt aamulla kun luin lehdestä että joku oli taas keksinyt seksuaalisuutensa vetää mukaan tähänkin! Siis eikö oikeasti voi olla joku ohjelma ihan vaan mukavaa, leppoista viihdettä ilman jotain sex-agendaa?
Keskityttäiskö nyt ihan aiheeseen ja unohdettaisko tuo väittely että olisiko Päivi Räsästä saanut pyytää ohjelmaan vaiko ei.
Mutta siis takaisin ohjelmaan ja hahmojen pariin.
Itse olen tässä miettinyt, että Yksisarvinen voisi ehkä olla Kristiina Wheeler.
Muista hahmoista en oikein vielä osaa sanoa mitään.
Murkku voisi olla Timo Lavikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korppi on varmaan Veijo Baltazar
No mutta sehän on selvä! Pitäähän hänenkin nyt vähän päästä kiillottamaan julkisuuskuvaansa.
Corppi voisi olla myös Peter Nygård!
Vierailija kirjoitti:
Murkku on ilmiselvästi Niko Ranta-aho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla Pää kii -yhteen entinen laulaja Teemu Bergman. Tarvitsee myös kipeästi positiivista julkisuutta juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksisarviseksi veikkaan Minttu Mustakalliota. Tuli vaan voimakas tunne siitä.
Hänellä ei taida olla siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko nämä huumoriarvaukset jättää pois tästä ketjusta, ja arvta sellaisia henkilöitä, jotka todella pyydettäisiin tähän ohjelmaan.
Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Sen kuitenkin sanon, että tämä Strandberg ei ole yhtään Räsästä parempi. Yhtä ahdasmielinen, jos kokee että kaikkien on oltava hänen kanssaan samaa mieltä, ei saa olla eriäviä mielipiteitä. Tämä hänen vinkuminen vain kääntyy häntä vastaan. Hän ihan samalla tavalla kiihottaa kansanryhmää vastaan, jos kitisee siitä, että joku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä.
Yksisarvinen voisi olla Joanna Kuvaja. "Olen aikamoinen tättähäärä"
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/huomenta-suomen-juontaja-…
Vierailija kirjoitti:
Strandberg pitäisi hyllyttää välittömästi. Toki tämä kausi on tietenkin tehty jo. Mutta toivottavasti jää hänen viimeiseksi. Sillä jos tuomari alkaa kyseenalaistaan tietynlaisten ihmisten osallistumisen viihdeohjelmiin, niin missä maassa me oikein asumme? Natsisaksassa? Pohjois-koreassa? Kaikki pisteet Päivi Räsäselle!!
Juuri näin. Samalla oven avauksella Maria Veitola pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Sen kuitenkin sanon, että tämä Strandberg ei ole yhtään Räsästä parempi. Yhtä ahdasmielinen, jos kokee että kaikkien on oltava hänen kanssaan samaa mieltä, ei saa olla eriäviä mielipiteitä. Tämä hänen vinkuminen vain kääntyy häntä vastaan. Hän ihan samalla tavalla kiihottaa kansanryhmää vastaan, jos kitisee siitä, että joku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä.
Strandberg ei missään siinä viestissään sanonut, että kaikkien pitäisi olla hänen kanssaan samaa mieltä. Kirjoitti vain siitä, mitä itse tuntee, mitä Räsäsen sanomiset ovat hänelle aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla Pää kii -yhteen entinen laulaja Teemu Bergman. Tarvitsee myös kipeästi positiivista julkisuutta juuri nyt.
Ei ole joku noin tuntematon. Miksi tarvitsee positiivista julkisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat että tämän ohjelman myötä saa positiivista julkisuutta? Vähän kummallisia noi sun heitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strandberg ei missään siinä viestissään sanonut, että kaikkien pitäisi olla hänen kanssaan samaa mieltä. Kirjoitti vain siitä, mitä itse tuntee, mitä Räsäsen sanomiset ovat hänelle aiheuttaneet.
Onko Päivi jossakin sanonut, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä hänen kanssaan? Yhtälailla Päivillä ja Christofferilla on vastuu lausunnoistaan, koska he julkkiksina saattavat provosoida muita.
Viime kaudella täällä jankattiin siitä, ettei Pakkanen voi Leppilampi. Sitä edellisellä kaudella jankattiin, ettei Leijona voi olla Hedberg, koska on niin ilmiselvästi Leppilampi. No tällä kaudella jankataan, että kumpi on muna ja kumpi Kana, Räsänen vai Sandberg. Mun vastaus on, että Leppilampi.
Aivan naurettavaa vinkumist Standbergilta. Päivi ei ole missään kohtaa ollut viemässä ihmisoikeuksia yhtään keneltäkään, ainoastaan puhunut omasta uskostaan mihin hänellä on kaikki oikeus!
Sellasia vinkujia nämä joka paikan homorummuttajat että tulee jo korvista ulos!