Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Jos edes katsoisin näitä tosi-tvkilpailuroskaohjlemia niin viimeistää räsäskän takia lopettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Stranberg on täys toope. Päivi on ihana ja ihanasti esiintyi. Mitä se Stramberg höyryää.
Kun on tuhkaluukun mies, niin on. Työntäisi vaan tuhkaluukkuun kokonaan itsensä.
Tuo Stramberg ulos ohjelmasta. Kuka tuota ruskeen reijän ritaria haluaa katsella.
Joku muu tilalle, joka terve järkinen.
Kovasti sua näyttää kiinnostaa Stranbergin tuhkaluukku.
Tästäkin ohjelmasta saatiin kohu. Lopetan katsomisen
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko jo siirtyä itse aiheeseen, eli hahmoihin. No mitäs veikkaatte, ketäs heistä on Roope Salminen? Joko tänä vuonna tärppää.
Toivottavasti Salminen ei ole mukana.
Voisikohan olla eka kerta historiassa, kun masked singer ketju päätyy poistoon?
Tämä Räsäsen vainoaminen alkaa mennä siihen pisteeseen, että on jo epätodellinen olo. Hänkö ei enää saa esiintyä julkisesti ilman, että tulee järjetön vyöry niskaan? Välillä mietin, että haluaisin laittaa netin kiinni lopullisesti ja elää pimennossa näiltä ihanilta nykyajan ilmiöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko jo siirtyä itse aiheeseen, eli hahmoihin. No mitäs veikkaatte, ketäs heistä on Roope Salminen? Joko tänä vuonna tärppää.
Koira voisi ollakin Roope Salminen. Mikko Leppilampi on jo ollut mukana niin pitäähän Roope Salmisenkin. Itse jännitän kyllä enemmän, kuka paljastuu Konsta Hietaseksi, sillä pitäähän tämän kaikkeen mahdolliseen osallistuneen olla mukana tässäkin. Ihme on kyllä suuri, jos kumpikaan näistä ei nyt ole mukana. Toisaalta kukaan nyt jo esiintyneistä hahmoista ei vaikuta kummaltakaan näistä.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ohjelmasta saatiin kohu. Lopetan katsomisen
Minä myös ihan tuon Stranbergin takia. Jos hänet poistetaan ohjelmasta jatkan katsomista, koska tähän asti ollut parhaita ohjelmia pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivillähän on huumorintajua
Kyllä Päivillä on aina ollut munkin mielestä hyvä huumorintaju. Pidän muutenkin Päivin luonteesta ja mikä kroppa!
Sen mukavan luonteensa takia on syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Päivi pitää aivan oikeutetusti pitää kiinni kristinuskon periaatteista! Nykyäänhän melkein mistä vaan joutuu syytetyksi. Päivillä on ihana luonne ja hyvä huumorintaju:) Onkohan tuo Cristian nyt aivan oikeassa paikassa? Rohkeaa heittäytymistä Päiviltä ja upea esitys.
Corppi on todennäköisesti Talebanin viestintävastaava Zabihullad Muhajid. Talebaneja on nyt aivan aiheettomasti syytetty mm. naisvihasta eikä ne kyllä seksuaalivähemmistöistä tai muunuskoisistakaan oikein tykkää, mutta hei, nehän vain oikeutetusti pitävät kiinni islaminuskon periatteista! Ansaitsevat kyllä Maikkarilta vähän positiivista näkyvyyttä tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
eikai tuomarit nyt hyväksy seksuaalirikollista ohjelmaan,,,,,
Voi noita homoja ja lesboja ja muu ja ammuu ihmisiä.
Minä en voi katsella tanssii tähtien kanssa kun siellä tanssii miehen näköinen nainen . Mitä mun lapsi näkee ? En voi antaa katsoa kuin normaaleja ihmisiä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murkku voisi olla Timo Lavikainen.
Murkku on ilmiselvästi Niko Ranta-aho!
Voitaisiinko nämä huumoriarvaukset jättää pois tästä ketjusta, ja arvta sellaisia henkilöitä, jotka todella pyydettäisiin tähän ohjelmaan.
Niinhän minä juuri tein, nähtävästi listalla on moninkertaisissa rikossyytteissä olevia, joten kannattaa arvata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivillähän on huumorintajua
Kyllä Päivillä on aina ollut munkin mielestä hyvä huumorintaju. Pidän muutenkin Päivin luonteesta ja mikä kroppa!
Sen mukavan luonteensa takia on syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Päivi pitää aivan oikeutetusti pitää kiinni kristinuskon periaatteista! Nykyäänhän melkein mistä vaan joutuu syytetyksi. Päivillä on ihana luonne ja hyvä huumorintaju:) Onkohan tuo Cristian nyt aivan oikeassa paikassa? Rohkeaa heittäytymistä Päiviltä ja upea esitys.
Corppi on todennäköisesti Talebanin viestintävastaava Zabihullad Muhajid. Talebaneja on nyt aivan aiheettomasti syytetty mm. naisvihasta eikä ne kyllä seksuaalivähemmistöistä tai muunuskoisistakaan oikein tykkää, mutta hei, nehän vain oikeutetusti pitävät kiinni islaminuskon periatteista! Ansaitsevat kyllä Maikkarilta vähän positiivista näkyvyyttä tässä tilanteessa.
Palstalle on pesiytynyt uusi tyyppi; positiivista näkyvyyttä jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikai tuomarit nyt hyväksy seksuaalirikollista ohjelmaan,,,,,
Eihän näitä kilpailijavalintoja tuomareilla hyväksytetä. Ajankohtainen rikossyyte tai tuomio ei ole mikään este tähän kilpailuun osallistumiselle. Monessa muussa paikassa voisi olla, mutta Maikkari haluaa tukea vaikeassa tilanteessa olevia.
Murkulla oli vinkkinä nimi Mauri. Ettei vaan olisi perussuomalaisten kansanedustaja Mauri Peltokangas? Hänkin on parhaillaan syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Sen kuitenkin sanon, että tämä Strandberg ei ole yhtään Räsästä parempi. Yhtä ahdasmielinen, jos kokee että kaikkien on oltava hänen kanssaan samaa mieltä, ei saa olla eriäviä mielipiteitä. Tämä hänen vinkuminen vain kääntyy häntä vastaan. Hän ihan samalla tavalla kiihottaa kansanryhmää vastaan, jos kitisee siitä, että joku ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä.
Et nyt taida ymmärtää koko käsitettä. Jos minä sanon, etten hyväksy Talebanien uskontoon perustuvaa naisvihaa, minun sanomiseni ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Yökyläilijä Veitola pitäisi hyllyttää vähäksi aikaa televisiosta ja senkin jälkeen voisi esiintyä korkeintaan yhdessä ohjelmassa, kerran kuussa huonoimpaan mahdolliseen katseluaikaan yhdessä Pimiän ja Höntikän kanssa. Kaikki nämä kolme naisoletettua voi vaihtaa uusiin raikkaisiin persooniin!
Strandberg teki ainoastaan pakollisen homojen mielensäpahoittajan ulostulon, jonka vuoksi me muistamme hänet taas vähän aikaa, muista ansioista minulla ei ole mitään tietoa.
Joku kysyi eilen Masked Singerin Instassa, oliko Veitolan pakko heittää mauottomia kommentteja, ja Veitola puolustautui avautuen Päivin toiminnasta. Hetkeä myöhemmin kommentit poistuivat. Jäin miettimään, poistettiinko ne ohjelman tekijöiden toimesta, kun samaan aikaan ohjelman taholta tultiin vastailemaan ihmisten kommentteihin.
Jos 50% ajattelee kuten tuo räsäskä, ja 50% ajattelee kuten kristofferi, niin mitä pitäisi tehdä?
Kenen mielipide on se väärä, joka pitää eliminoida??
Molempien osapuolien mielipide loukkaa kuitenkin monia ihmisiä.
Parempi että lopettavat koko naurettavan ohjelman, niin ei tule kenellekkään paha mieli.
Hevonpskaa muutenkin tuollainen pelleily.
Lähettäisivät kunnon rikoselokuvia, se sopii kaikille.
Paljon raatoja eikä tuollaisia lälläreitä.