Oletteko huomanneet että Tinderissä mätsien määrä romahtaa jos lisää meikittömän kuvan, tatskasta kuvan tai sanoo olevansa feministi?...
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies kavahtaa tatskoja. Niin monella emännällä on nykyisin niitä. Täällä vauvalassa joku levittää virheellistä tietoa että laskisi tasoa.
Tuskimpa vain. Yhdenyön suhteissa tatska jotenkin vielä menee, mutta pidenpään suhteeseen hyh hyh.
Kaveripiirissäni kukaan ei halua tatskaista naista M39
En käytä Tinderiä niin enpähän tiedä, mutta eikö tuo ole kuin Instagram, eli mitä epäaidommalta muovibarbilta näytät, sitä enemmän tykätään?
No eikö se ole hyvä, että ne karsiutuvat pois, jotka eivät noista asioista tykkää? Itsellä on tatuointeja, en meikkaa koskaan, ja feministikin koitan olla (joskin olen enemmänkin ns. vanhan liiton feministi, tykkään lukea teoriaa 60-70-80-luvuilta ja pidän itsekin tätä wokeliberaalifeminismiä typeränä). Ei minua tietenkään kiinnosta miehet, joille nuo asiat ovat kammotus, en ajatellut muuttua miehen vuoksi. Niistä jäljelle jäävistä mätseistä minulle löytyikin kaksi vuotta sitten ihana mies, jolla on myös tatuointeja, arvomaailmat kohtaavat, eikä hänkään meikkaa! :D Yhdessä ollaan edelleen ja onnellisia, eli eipä ole ikävä niitä menetettyjä tykkäyksiä miehiltä, jotka eivät edes pitäisi minusta. Hyvä niin. Mikä ongelma tässä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä mahtaa olla, että yleensä mitä "wokemman" kuvan nainen yrittää antaa itsestään, sitä rumempi. Siis ihan ulkonäöllisesti. Harvoin eloveena-naapurintyttö-klassisen kauniilla naisella on profiilissaan mainintaa feminismistä, BLM:n tukemisesta, free-the-nipple, tasa-arvosta tms. Kun taas woke-hörhöillä on kouvola-tukka, ylipainoa ja vihreät kulmakarvat.
Pahinta on kun naisella on ulkonäköä, mutta joko matupattja tai sitten julistaa olevansa feministi...
Tää on niin sairas ajatusmaailma, että nainen olisi jotenkin pilalla jos on ollut toisenmaalaisen miehen kanssa. Siis niin esineellistävää, että ihan oksettaa että tällaisia ukkoja pyörii tuolla vapaana.
Et ole lainkaan hokannut nyt homman ydintä, ja toisekseen, meitä "tällaisia ukkoja" pyörii maailmalla aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies kavahtaa tatskoja. Niin monella emännällä on nykyisin niitä. Täällä vauvalassa joku levittää virheellistä tietoa että laskisi tasoa.
Aivan. Sivistyneen valioyksilön tuntee hihatatuoinnista.
En muista ovatko ne muutamat feministiksi ilmoittatuneet jotka ovat tulleet vastaan siellä muutenkaan olleet mitenkään normaalin näköisiä, joten olisivat vasemmalle menneet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kavahdan. Tatskat korreloivat alemman sosioekonomisen statuksen kanssa ja antaa osviittaa kantajansa arvoista. Ei jatkoon.
Näin se on. Harvalla juristilla, lääkärillä tai ekonomilla on tatskoja. Lähihoitajilla, parturi-kampaajilla ja kaupan kassoilla senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kavahdan. Tatskat korreloivat alemman sosioekonomisen statuksen kanssa ja antaa osviittaa kantajansa arvoista. Ei jatkoon.
Näin se on. Harvalla juristilla, lääkärillä tai ekonomilla on tatskoja. Lähihoitajilla, parturi-kampaajilla ja kaupan kassoilla senkin edestä.
Menestyneenä akateemisena miehenä en haluaisi esitellä tatskattua naisystävää, tuskin mikään ongelma duunareille
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Sivistyneen valioyksilön tuntee hihatatuoinnista.
Jos nainen todella hyväkroppaainen ja kasvoista kaunis, voin joustaa tatuoinneista mutta toki ne rumentaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä mahtaa olla, että yleensä mitä "wokemman" kuvan nainen yrittää antaa itsestään, sitä rumempi. Siis ihan ulkonäöllisesti. Harvoin eloveena-naapurintyttö-klassisen kauniilla naisella on profiilissaan mainintaa feminismistä, BLM:n tukemisesta, free-the-nipple, tasa-arvosta tms. Kun taas woke-hörhöillä on kouvola-tukka, ylipainoa ja vihreät kulmakarvat.
Pahinta on kun naisella on ulkonäköä, mutta joko matupattja tai sitten julistaa olevansa feministi...
Tää on niin sairas ajatusmaailma, että nainen olisi jotenkin pilalla jos on ollut toisenmaalaisen miehen kanssa. Siis niin esineellistävää, että ihan oksettaa että tällaisia ukkoja pyörii tuolla vapaana.
Miksi ette seurustele jatkossakin heidän kanssaan vaan valitatte lehdissä kun suomalaiset miehet eivät hyväksy?
https:// terveydenasialla. com/katja-ei-kelpaa-miehille-syyna-tapahtuma-4-vuotta-sitten/
Vierailija kirjoitti:
Sentään miehet eivät enää kaksinaismoralistisesti huuda kaikkialla, että meikitön nainen on kauniimpi.
Nainen ilman paksua pakkelikuorrutusta ON kauniimpi. Pientä puuterointia voi käyttää, mutta luonnottoman vahva meikki tai kuvankäsittely tekee hlöstä epäkiinnostavan.
Leimattu liha näyttää kuvissa rumalta ja antaa kantajastaan luntahtavan vaikutelman. Vaan mikäpä siinä, jos haluaa markkinoida itseään lähiökapakan kiertopalkintona...
Deitti-ilmoitukseen tupattu minkä tahansa aatteen tyrkytys karkoittaa suuren osan porukasta joka tapaukseessa. Miksi se feminismi sinne ilmoitukseen edes pitäisi laittaa? Seksiseuraa vastakkaisesta sukupuolesta kai ollaan hakemassa, eikä jotain tanttakerhon keskustelukumppania?
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kannattaa alkaa mainita feminismistä, jotta saa nuo naisvihamieliset ääliöt karsittua joukosta.
Samaa mietin. Toimii hyvin ääliöfiltterinä. Millähän saisi vielä lihavat ja kaljut itseäni kymmenen vuotta vanhemmat miehet lopettamaan yrittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kannattaa alkaa mainita feminismistä, jotta saa nuo naisvihamieliset ääliöt karsittua joukosta.
Samaa mietin. Toimii hyvin ääliöfiltterinä. Millähän saisi vielä lihavat ja kaljut itseäni kymmenen vuotta vanhemmat miehet lopettamaan yrittämisen.
Tatuoinnit varmasti ei toimi, päinvastoin näiden kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ikäongelmahan korjaantuu kun ruuvaat sinun hakukriteerisi vastaamaan toivottua ikäryhmää.
Onneksi ei tarvitse olla missään noissa deittipalveluissa tai etsiä ketään. Ei mulla kyllä ketään tällä hetkellä ole, mutta olen onnellinen yksin. :)
Olen miesvaltaisella alalla johtajana toimintojen puolella. Diplomi-insinööri ja KTM koulutukseltani, tein tutkinnot Saksassa yliopistossa. Minulla on vasemmassa jalkapöydässä pieni teksti ja kuva tatuoituna. Otin ne kun selvisin yhdestä traumaattisesta kokemuksesta. Vain kuva näkyy hieman avokaskorkokengästä ja on siisti. Elopainoa minulle ei ole kertynyt ylimääräistä, joten tatuointi on ihan nätin jalkapöydän sivussa. Liäsksi olen tatuoinuttanut hyvin ohuet silmän rajaukset ripsen tyveen. Olen jo asemani puolesta vanhan ajan feministi. Haluan potentiaalisia naisia enemmän kollegoikseni ja haluan myös edistää muiden naisten kehittymistä uralla. Mielestäni jokaisella naisella (ja miehellä) tulee olla mahdollisuus tähän ja esimerkiksi lasten saanti ei saa olla este hyvälle johtajalle.
Ulkonäköön sen verran, että minulla on omat hiukset omalla värillä. Väri vaihtelee tumman vaaleasta todella vaaleaan vuoden aikojen ja ilman mukaan. Puoleen selkään, luonnon laineet. Käyn kampaajalla säännöllisesti kahden kuukauden välein. Meikki on yleensä meikkivoide tai meikkipuuteri ja poskipuna. Käyn huoltamassa kevyet irtoripset 3 viikon välein (single lash -tekniikka; 9-11 mm, tumman ruskea, c-curve), kulmat värjäyttämässä (kylmä tumman ruskea) ja muotoilemassa 3 viikon välein.
Jos nämä ovat miehelle ehdoton ei, niin ei se minua haittaa. En ole muutenkaan kovin seurustelevaa tyyppiä ja jos seurustelen niin kyllä sen hekilön täytyy olla todella spesiaali. Toivon itseäni kohdeltavan myös parisuhteessa spesiaalina, vaikka olen tatuoitu, tällätty suomalaiseen makuun ja feministi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi free-the-nipple on kenenkään mielestä huono juttu. Jos olisin mies niin näkisin paljon mieluummin kaupungilla paljaita naisnännejä kuin miesnännejä, joista en ole kuullut kenenkään miehen valittavan. Minua ei häiritse kenenkään nännit, molemmilla sukupuolilla ne ovat eroottisia mutta niin on myös vaikkapa hauikset ja parratkin. Suotta mitään noista tarvitsisi piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa mainita ja hyvin selkeästi mikäli on feministi, niin mies välttää astumasta paskamiinaan. Itse en voi sietää intersektionaaleja cancel-ulisijoita.
Kaikki feministit ei ole "cancel-ulisijoita" , omassa kaveripiirissä ei kukaan