Oletteko huomanneet että Tinderissä mätsien määrä romahtaa jos lisää meikittömän kuvan, tatskasta kuvan tai sanoo olevansa feministi?...
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit tai meikittömyys ei nyt olisi mikään ongelma, jos ei ihan semmosia valtavia kasvotatskoja ole... Mutta feminismistä tulee nykään mieleen kaikki naurettavat miestenvihaajat, jotka kantaa huolta miesten tavasta istua bussissa tai toimistojen lämpötilasta, että en semmosen kanssa lähtis.
Mä en edelleenkään voi käsittää tätä feministien vaahtoamista toimistojen lämpötiloista:D jos on kylmä niin enemmän vaatetta päälle, jos on kuuma niin vaatetta voi ottaa vain tiettyyn pisteeseen asti pois... Joten minkähän takia lämpötila on mieluummin hiukan alhainen kuin hiukan liian kuuma? Ihan sukupuoleen katsomatta.
Tämä lämpötila juttu on peräisin jenkeistä, jossa tosin on oikeasti viileää sisällä, mutta se ei koske vain toimistoja vaan kaikki paikat pidetään ihan liian kylminä kesällä, suomifeministit kopioineet sen tänne.
No mikähän siinä on että yliopistolla, monissa toimistoissa jne. ihan Suomessa lähes kaikki naiset palelee? Veikkaan että ne lämpötilat on säädetty miehille hyväksi. Enkä tunnistaudu feministiksi mutta palelen herkästi!!! Kivahan se on miehenä olla kun ei tarvii palella.
Feministejä ei liiemmin ilmastonlämpeneminen kiinnosta ilmeisesti, kun pitkin vuotta pitää lämpöä ajaa harakoille.
Vierailija kirjoitti:
Tatskallisilta naisilla saa rajua seksiä 👍
Rajuita seksiä mulla on ollut puhdasihoisen naisen kanssa jolle olen saanut antaa leveää paksua nahkaremmiä ihan koj voimien takaa. Nainen on vain pyytänyt kun arastelin "lyö kunnolla.
Tottakai se määrä romahtaa alun jälkeen, kun kaikki susta tykkäävät on jo tykänneet..
En minä erikseen mainosta, että olen feministi mutta kyllähän jokainen järkevä ihminen (niin nainen kuin mieskin) uskoo tasa-arvoon. Ei se feminismi ole yhtään sen kummempaa kuin, että halutaan kaikille samat oikeudet, Suomessa tasa-arvo toki huomattavasti parempi kuin ääripään esimerkkimaissa, jossa tytöiltä voidaan kieltään esim. opiskelu. Nepalissa tytöt ja naiset joutuvat kuukautisten ajaksi olemaan eristyksissä muista, koska kuukautiset koetaan likaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vihaa feministejä, koska nämä ovat itseohjautuvia. Narsistilla ei ole sisintä ja hän vihaa itsenäisiä ihmisiä.
Feministi ei ole itsenäinen ihminen, vaan laumasielu, joka seuraa aivottomana aatetta, joka ei ole 10 vuoteen tähdännyt tasa-arvoon, vaan vastakkaisen sukupuolen halventamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vihaa feministejä, koska nämä ovat itseohjautuvia. Narsistilla ei ole sisintä ja hän vihaa itsenäisiä ihmisiä.
Feministi ei ole itsenäinen ihminen, vaan laumasielu, joka seuraa aivottomana aatetta, joka ei ole 10 vuoteen tähdännyt tasa-arvoon, vaan vastakkaisen sukupuolen halventamiseen.
Jokaisessa liikkeessä on ääripäitä, ei normaali feminismi ole tuollaista mitä kuvailet.
Molochron kirjoitti:
Tinder? Onko se joku yllätysmuna?
No näitten Tinder-deittien kanssa jos lähtee treffeille niin kyllä löytyy kaikenlaista yllätysmunaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se määrä romahtaa alun jälkeen, kun kaikki susta tykkäävät on jo tykänneet..
Kannattaa toki ottaa huomioon, että ylivoimaisesti suurin osa naisista ei ole edes nähnyt profiiliasi, mikäli olet mies. Vain ne, jotka Tinder on rankannut samaan korttipinoon algoritminsa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto suomi nainen ei näytä miltään meikittä. Mutta varmasti hyvän itsetunnon omaavanainen pärjää ilmankin. Eihän muiden mielipiteillä ole väliä!
Meikittömyydessä ei ole mitään vikaa, mutta kun meillä vanhemmilla ikäluokilla (35+) alkaa tulla nuo naisten ylimuokatut kuvat joka toisessa profiilissa. Ei kokovartalokuvaa ja naama on ihan oudon näköiseksi muokattu, ikään kuin se huijaisi ketään. Ja sitten minua miehenä neuvotaan, että pitäisi ottaa parempia kuvia, mutta ei kehittää omaa ulkonäköään salilla tai hiustensiirrossa. Hieno vinkki.
Ymmärrän, että tatuoinnit häiritsee, jos ne on tyyliin sormenpäästä olkapäähän tai naamassa/kaulassa, mutta mitä väliä jossain vaatteiden alla? Poislukien tietysti swastikat ja sen sellaiset.
Ja tuo alemmasta sosioekonomisesta luokasta höpöttäminen toimi joskus kymmeniä vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut sitä aina. Nainen tunkeutuu miehen reviirille vaatien etuoikeuksia mutta ei kykyne itse asepalvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Feministit eivät ole itseohjautuvia, vaan syyttelevät muita omista ongelmistaan.
Mulla on tasan yhdessä Tinder-kuvassa meikkiä kuudesta ja matchien määrä ihan riittävä. Varmaan kannattaa miettiä onko se meikitön kuva statement vai ihan vaan luonnollinen sinä tekemässä luonnollisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on yksi narsismin ilmentymistä tässä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tasan yhdessä Tinder-kuvassa meikkiä kuudesta ja matchien määrä ihan riittävä. Varmaan kannattaa miettiä onko se meikitön kuva statement vai ihan vaan luonnollinen sinä tekemässä luonnollisia juttuja.
Ei tuo meikitön jossain kuvassa varsinkaan oikein kerro mitään. Eihän miehet kuulemma edes tiedä onko naisella meikkiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on yksi narsismin ilmentymistä tässä ajassa.
Niin onhan tuo toki sääli ettei valtaosaa naisista kiinnosta kusta omaan nilkkaan ja alentaa tulotasojaan miehen elellessä kuten ennenkin. Työnantajaa ei meinaa kiinnosta kumpi jää kotiin. Raskaana oleva nähdään uhkana.
En ole huomannut. Olen aina ollut ihailtu kera meikin ja ilman sitä. Meikki ei näytä kovin nätiltä livenä muutenkaan, koska ei se ikinä sulaudu ihoon, ripsiin ja huuliin täydellisesti. Ja osaan aivan takuulla meikata ja teen aina huolellisen, nätin ja luonnollisen meikin. Että taidosta ei ole puutetta.