Olen sanaton :D Joku mamma tuli lapsineen katsomaan kirppariastioita
Laitoin siis eräälle facebook-kirppikselle myyntiin yhden astiaston. Yhteydenottoja tulikin sitten muutama ja eräs nainen kysyi, sopiiko astioita tulla katsomaan. Suostuin ja kyselin että milloin haluaa tulla.
Nainen tulikin sitten sovittuun aikaan 10-vuotiaan tyttärensä kanssa. :D Tyttö hoksasi, että minulla on kissanpentu (nelikuinen) ja ihastui kissaan täysin.
Sitten lähtiessä ei olisi halunnut jättää kissaa tänne. Joku aika siinä sitten vängättiin (alkoi menemään jo naurettavuuksiin mielestäni) ja äiti yritti maannitella tyttöä "että jättäisitkö nyt kultapuppelirakashanipöö sen kissan tänne?" tyylillä.
Kun tyttö ei suostunut, kysyi nainen ihan pokkana minulta, että paljolla myyn kissani hänelle. :D Sanoin, että en kyllä ole aikeissa kissasta luopua. Nainen alkoi sitten vänkäämään ja ihmettelemään, että miten voin olla noin ymmärtämätön, enkö näe miten hänen lapsensa tykkää kissasta.
Suostuivat sitten lopultakin häipymään ilman kissaa, nainen lähti vihasta kihisten ja tyttö itkua ulvoen. :D Mitä ihmettä, en ole koskaan törmännyt noin vajaisiin ihmisiin.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:21"]
Voisko joku valaista, mitä tuo numerointi on??? 2. sivu tai 2. jne.
[/quote]
Mobiiliversiosta ei pääse kakkossivulle kommentoimatta ketjuun jotenkin. Sitten vasta alkaa kakkossivukin näkymään kun ketju on jo kolmannelle sivulle ehtinyt.
[/quote]
Pääsee, laittaa urlin (tuon, jossa lukee m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4284961/olen_sanaton_d jne) perään /sivu/2 . Tai /sivu/3 , jos tahtoo kolmannelle sivulle. Itsekkin palstailen just nyt mobiiliversiolla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:21"]
Voisko joku valaista, mitä tuo numerointi on??? 2. sivu tai 2. jne.
[/quote]
Mobiiliversiosta ei pääse kakkossivulle kommentoimatta ketjuun jotenkin. Sitten vasta alkaa kakkossivukin näkymään kun ketju on jo kolmannelle sivulle ehtinyt.
[/quote]
No öö, miksi te käytätte mobiiliversiota, kun se ei toimi? O_O
[/quote]
Aiemmin oli sellainen bugi, että täysversiota ei voinut mobiililaitteella käyttää ollenkaan. Väkisin pullauttivat mobiiliversioon. Tämä on nyt ainakin mulla korjaantunut nyt ja käytän täysversiota puhelimenkin kautta. Saa nähdä kauan tätä hyvää kestää ennenkuin ne sotkevat kaikki systeemit ihan seulaksi taas. Mä en ole eläessäni törmännyt niin täysin epäonnistuneeseen ja toimimattomaan systeemiin kuin tämän palstan mobiiliversio...
[/quote]
Tiedän. Mutta mulla on ainakin asetuksissa näytä vain täysversio tjtn ja siten jotenkuten toimii. Kokeilkaapa tuota, jos vaikka auttaja.
[/quote]
Toimii täysversio mullakin nyt. Ehkä kaikilla ei kuitenkaan toimi? Tietysti jos ei omista älypuhelinta, ei täysversio ole käytännön syistäkään järkevä käyttää.