Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
Sagea baitille
vaikka ei olisikaan niin tyhmälle ankeriaalle, ajaa saman asian.
Turpa kiinni vitun antelias. Mene tekemään leipiä miehelles ja ole hiljaa typerä antelias.
Ilmeeni kun tunnen apn kuvaamanlaisen naisen
AP, eroa miehistäsi ihan vapaasti. Tekisi miehelle ihan hyvää, että pääsisi sinun kaltaisestasi ihmisestä eroon.
>Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!!
Mitäs sitä kysymään kun naamastaki näkee jo vastauksen.
>Nalk´s gonna nalk
1/5 koska vastasin
mee sinne demiin tai facebookkiin valittamaan ei kiinnosta
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:23"]
Okei siis tiesin mä. Mutta jos olisin tänne kertonut kuka teistä olis ollut mun puolella? Mun mielestä se kuitenkin oli meidän koti, kun me siinä asuttiin, ei kai vuokranantajilla ole oikeus mennä toisten kotiin? Ja mua rasitti se aika jonka mies oli mun luota pois, ja kaikki aika poikien kanssa. Silloin kun asutaan avoliitossa ollaan perhe jne. vaikka omistaisi mitä niin ei kai se oikeuta viemään toisten kaikkea vapaa-aikaa? Toisaalta hyvä että ny selvisi mikä miehelle on tärkeintä. Miks olisin miehen kanssa jolle en ole tärkein? Miettiköön sitä nyt ihan rauhassa. ap.
[/quote]
No mitä muita yskityiskohtia muutit että oltaisiin "sinun tarinasi puolella" ?
Ilman tuota oleellista yksityiskohtaakin monet olivat sitä mieltä että sinä olet tilanteessa turhan omistava. Ymmärrän että se on teidän koti. Mutta vuokrasopimusta tehtäessä on tehty sopimus tuosta majailuoikeudesta. Jos minä olisin tömännyt tuollaiseen mieheen olisin joko pyytänyt että muutetaan muualle vuokralle jolloin vanha sopimus ei haittaa tai järjestänyt itselleni muuta tekemistä silloin kun tuo mies on teillä kyläilemässä. Siis olisin silloin käynyt kavereilla ja sukulaisilla kylässä. Kirjastossa lukemassa jne. Ja jos se ei olisi tuntunut hyvältä tai mies ei olisi suostunut muuttamaan normikämppään niin olisin eronnut.
Pääpiirteissään se vain menee niin että itseään voi muuttaa mutta ei toista. Tietysti toisen voi saada kerämään likaiset sukkansa jne niin mutta on liikaa vaadittu luopumaan rakkaimmasta harrastuksesta ja kaveripiiristä puolison takia. Jo seurusteluvaiheessa kannattaa tajuta että jos noin suuri osa miehen elämästä on itselleen vastenmielistä ei kannata jatkaa yhdessä. TAI HAIKAILLA TUON MIEHEN PERÄÄN ERON JÄLKEEN.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:18"]
Sis mitä onko ap eronnut miehestään tämän keskustelun takia?! :(
[/quote]
Tuskinpa tämän keskustelun takia :-DDD Eiköhän syynä ole tuo ap:n läheisriippuvuus ja kaverin panettelu netissä..
Haioo AP!! Mikä tilanne? Ootteko nyt lopullisesti eronneet?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:18"]
Sis mitä onko ap eronnut miehestään tämän keskustelun takia?! :(
[/quote]
Tuskinpa tämän keskustelun takia :-DDD Eiköhän syynä ole tuo ap:n läheisriippuvuus ja kaverin panettelu netissä..
[/quote]
Eli tämä keskustelu jonka luettuaan mies jätti ap:n.
Odotan innolla koska ap:n mies ja se kaveri tulevat kertomaan oman näkemyksensä asiasta.. :)
Ap.
Sydänsurut kestää vain hetken. Sun mies ei ollut mikään saalis käytöksensä perusteella. Ainoa ikävä homma on se että nyt se sun mies on tuolla vapailla markkinoilla ilman varoituskylttiä siitä että kauppaan kuuluu myös vajakki "kaksonen". Sä löydät paremman ja helpommankin miehen, sellasen joka välittää susta ihan eri tavalla kun tää eksäs eikä teidän välillä tuu kirvelemään tämmöset asiat. On olemassa ihan itsenäisiäkin miehiä.
Tällä hetkellä ei olla yhdessä, mutta se on väliaikaista. Mies tietää kyllä itsekin että teki väärin niin saadaan sovittua kun rauhoittuu. Jos ei olisi sitä äijälaumaa kannustamassa ja mua haukkumassa ei se olisi mua ollenkaan jättänytkään. Kestän kyllä sen kaverin vierailutkin kun vaan saan mieheni takaisin, rakastetaan kuitenkin toisiamme paljon! :( Ei mies halua muualle muuttaa että se ei ole vaihtoehto. Jos minä vaan opin sietämään sitä kaveria (JA SE MUA!!) niin kaikki voisi olla taas ihan hyvin. Kaikki on totta mitä olen kirjoittanut täällä miettikää itse miltä tuntuisi jäädä aina toisten jalkoihin ja sua ei kuunneltaisi yhtään, vain naurettaisiin! :( Kun mies halusi mun kanssa asua, siinä kohtaa olisi pitänyt tärkeysjärjestystä muokata. Enkö ole oikeassa? Kai parisuhde nyt jotain merkitsee sekin eikä vain kaverit?! ap
Hellitä sitä liekaa silti vähän, ok? Parisuhde ei tarkoita kavereista ja harrastuksista luopumista!
Off topic, mitä muuten tarkoittaa, kun tuolla aiemmin kuvailit, että yhtenä iltana teidän oli tarkoitus "haaveilla tulevaisuudesta, omasta talosta ja lapsista", tjsp. mut si mies lähtikin menemään? Jos tällainen haaveilu on illan ohjelmassa, niin mitä se konkreettisesti tarkoittaa? Teettekö te konkreettisia suunnitelmia, vai istutteko vaikka huovan alla juttelemassa, että... mitä? Anteeksi tyhmä kysymys, kiinnostaa vaan...
Älä nyt herrajumala ap ota sitä ällöttävää vajakkia takaisin!!! Vai ei halua ikinä muuttaa pois rakkaan kaverinsa paskakämpästä, jotta kukaan ei voisi estää sen hintin vierailuja. Eikö suostu muuttamaan pois edes silloin kun hänelle tulee perhettä? Joo, miehellä on kaksiossa vaimo ja pari lasta sekä paskanen jätkä soittamassa kitaraa ja oksentamassa sohvalle keskellä yötä kun lapset yrittävät nukkua. SÄ ET VOI MUUTTAA MIESTÄS ETKÄ SEN TÄRKEYSJÄRJESTYSTÄ, SINÄ JA MAHD. LAPSET OLISITTE IKUISESTI KAKKOSENA. TUHLAAT VAIN AIKAA JA SATUTAT JA NOLAAT ITSESI ROIKKUMALLA TÄSSÄ POJASSA.
Haha näköjään sen mulkun lapselliset kaverit ovat käyneet spämmäämässä niin vajakkeja viestejä ettei niistä erkkikään ota selvää ;D Vissiin aivojen tilalla kusta ja kaljaa koko köörillä.
Ap:ko se täällä noita idiootteja viestejä miehestään postailee... :-D
Peesaan nroa 380. Sinuna ap alkaisin etsiä omaa kämppää, ja jos mies haluaisi vielä asua yhdessä, saisi muuttaa sinun luoksesi. Ei ole ihan tervettä, että miehen kaveri voi tuosta vain tulla teille asumaan vaikka kuukaudeksi! Vielä sairaampaa on sinun haukkumisesi läheisriippuvaiseksi, jos et tähän suostu.
Jos miehesi on oikeasti noin vajaa, tai sitten noin pahasti kavereidensa tossun alla, ei hänestä tule koskaan sinulle hyvää ja vastuullista kumppania. Mietipä nyt tarkasti, miten toimit, ennen kuin tulet hankkiutuneeksi takaisin samaan loukkuun jossa juuri olit.
Ap:n mies: oot homo!! Mee oikeesti nussimaan sen oksettavan kaveris ihanaa persettä. Rukoilen Jumalaa ja käytän voodoota, että ap:n mies jäisi TÄYSIN ilman kavereita loppuiäkseen. Ap ansaitsee täydellisen miehen.