Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
Voishan se myydä kämpän ja ottaa kaverinsa (miehesi) luokseen asumaan sinne ulkomaille
Lakkaa olemasta riippuvainen miehestäsi ja harrasta itsekin jotain hyödyllistä. Kuka käskee kököttää kotona? Maailma on auki, keksi itselles tekemistä! Miehesikin varmaan pitäisi sua enemmän mielenkiintoisena, kun kitisisit vähemmän ja tekisit sinua kiinnostavia juttuja enemmän.
En ota kantaa siihen kuka on tän tarinan/provon pahis, mutta ap on tosiaan malliesimerkki vaikeasti läheisriippuvaisesta ihmisestä. Itse olin nuorempana vähän samanlainen ja settiin kuului myös draamahakuisuus. Nolottaa nyt kolmekymppisenä ne itkut ja porut.
Toisaalta ap voisi olla myös bipolaari, niin nopeasti tuntuvat mielialat vaihtuvan.
Niin tai näin, kuoppaisia parisuhteita ennustan sekä aloittajalle että hänen miehelleen, yhdessä ja erikseen.
Voihan helvetti mikä mies. Ap vaikuttaa kyllä vähän ripustautuneelta ja epävarmalta, mutta sellainen on moni muukin tuon ikäinen. Oikea ratkaisu olisi varmaan keskustella asiasta, rohkaista naista omien harrastusten ja oman ajan pariin, eikä kohdella häntä kuin piikaa.
Oli kämppä kenen tahansa, siellä vakinaisesti asuville se on koti ja toisen kotiin ei tulla majailemaan ilman että suostumus siihen on kaikilta kodin asukkailta. Ei varmaan tarvitse edes mainita että toisen kodissa asuessa isäntäväelle vittuilu ei kuulu asiaan. Minimivaatimuksena voisi pitää sitä, että kaikilla kodin asukkailla on tieto siitä kuinka kauan vierailu kestää.
Tsemppiä ap. Nyt voi tuntua pahalta mutta kehitä itseäsi ja itsetuntoasi ja löydät varmasti tuhat kertaa paremman miehen elämääsi. Myöhemmin voit naureskella tälle tapaukselle ja olla kiitollinen siitä että pääsit moisista idiooteista eroon.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:10"]
Ap. Sydänsurut kestää vain hetken. Sun mies ei ollut mikään saalis käytöksensä perusteella. Ainoa ikävä homma on se että nyt se sun mies on tuolla vapailla markkinoilla ilman varoituskylttiä siitä että kauppaan kuuluu myös vajakki "kaksonen". Sä löydät paremman ja helpommankin miehen, sellasen joka välittää susta ihan eri tavalla kun tää eksäs eikä teidän välillä tuu kirvelemään tämmöset asiat. On olemassa ihan itsenäisiäkin miehiä.
[/quote]
Aamen :)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:08"]
Ilmeisesti täällä kirjoittaa eri päivinä eri ihmiset. Odotin tukea. No ei sitten, tiedän kyllä itse mitä teen koska minä tunnen miehen ja nämä kaverit, te ette! Menen käymään iltapäivällä siellä. Ainakin sen laulajan tyttöystävä on siellä kun niillä soittelevat. Puhun vaikka sen kanssa sitten. Saatte vielä pitkän nenän huutelijat! ap.
[/quote]
No älä nyt kuitenkaan mee! Hanki itsekunnioitusta nainen!
Älä todellakaan mene Ap!!
Mietin myös sitä miehen ex-tyttöystävää, joka oli muka parempi kuin Ap. Miksi on ex? Ehkei hänkään kestänyt tuota miehen ja bestiksen touhua.
Joko olet käynyt moikkaamassa poikia?
No, ap, millaisen vastaanoton sait? Ottiko mies sinut takaisin?
Joko se ap kävi selvittämässä siellä...?
Tulehan ap kertomaan kuulumiset!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:05"]
Haluan vain saada ne ymmärtämään että ovat tyhmiä tässä!! Naisetkin noitten ukkojensa puolella ja se kännääjä finninaama kaikille NIIIIIIN rakas!! :( ap.
[/quote]
Oletkohan nyt ihan pikkuisen katkera? Oletko kenties ainoa lapsi, tottunut saamaan kaiken huomion vain itselle? Opettele sietämään erilaisia ihmisiä, on paljon helpompaa elämä niin.
Ap:lla on suhteelisuudentaju pikkasen hukassa..
Ap ei kehtaa tulla kommentoimaan tänne mutta... http://www.vauva.fi/keskustelu/4305659/ketju/miehen_ikisinkku_kaveri_arsyttaa
En ole hetkeen kirjoitellut kun tämä homma räjähti käsiin, mutta nyt varmaan kaikki unohtanut... Erottiin siis miehen kanssa, kun sai tietää mun kirjoittaneen tänne. Tää kaveri on nyt taas maisemissa, vissiin sairaslomalla tai jotain, ja mua ärsyttää niin suunnattomasti!! En edes tiedä haluanko miestä takaisin, mutta kun mulle kuittaillaan tästä ketjusta koko ajan, pitäis lyödä jauhot tämän kaverin suuhun!! Siis se on niin idiootti!! Se asuu nyt siellä meidän talossa mieheni ja yhden toisen kaverin kanssa. Mä asun kotona toistaiseksi, mutta onko mulla mitään mahdollisuuksia saada miestä takaisin? En tiedä haluanko sitä takaisin, mutta pitäis näyttää sille kaverille!! Se jätkä on aina ärsyttänyt mua niin paljon, että olis pakko nyt päästä niskan päälle!! Täältä oon saanut aika paljon tukea, mitä en voi kysyä muualta, niin auttakaa mua nyt tässä. Miten saan sen niljakkeen kitkettyä miehen mieltä myrkyttämästä ja miehen taas rakastumaan muhun? Tietysti jätän sen heti sitten! Miesten pitää ymmärtää että rakkaudessa ei naisten kanssa leikitä! ap.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:43"]En ole hetkeen kirjoitellut kun tämä homma räjähti käsiin, mutta nyt varmaan kaikki unohtanut... Erottiin siis miehen kanssa, kun sai tietää mun kirjoittaneen tänne. Tää kaveri on nyt taas maisemissa, vissiin sairaslomalla tai jotain, ja mua ärsyttää niin suunnattomasti!! En edes tiedä haluanko miestä takaisin, mutta kun mulle kuittaillaan tästä ketjusta koko ajan, pitäis lyödä jauhot tämän kaverin suuhun!! Siis se on niin idiootti!! Se asuu nyt siellä meidän talossa mieheni ja yhden toisen kaverin kanssa. Mä asun kotona toistaiseksi, mutta onko mulla mitään mahdollisuuksia saada miestä takaisin? En tiedä haluanko sitä takaisin, mutta pitäis näyttää sille kaverille!! Se jätkä on aina ärsyttänyt mua niin paljon, että olis pakko nyt päästä niskan päälle!! Täältä oon saanut aika paljon tukea, mitä en voi kysyä muualta, niin auttakaa mua nyt tässä. Miten saan sen niljakkeen kitkettyä miehen mieltä myrkyttämästä ja miehen taas rakastumaan muhun? Tietysti jätän sen heti sitten! Miesten pitää ymmärtää että rakkaudessa ei naisten kanssa leikitä! ap.
[/quote]
Jees... oletkohan tosissasi? Koita ymmärtää että olet tosi lapsellinen ja tyhmä. Jos ette ole enää yhdessä niin unohda molemmat pojat, anna niiden elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:10"]
Kylläpä säälin joidenkin miehiä!!! :( Kamalia pirttihirmuja ovat eukoikseen saaneet. Kaverit pitäisi hylätä ja miehen keskittyä vain eukkojen miellyttämiseen ja seurana olemiseen. Huhhuh! Kyllä meilläki majailee aina välillä mieheni serkku ja ei se mua haittaa yhtään. Asutaan kaksiossa ja saan häneltäki apua kotitöissä ja muutenkin hänestä on seuraa minullekin. Toisin sanoen hän sopii meidän perheen arkeen ihan samalla tavalla kuin muutkin miehen tai minun kaverini. Meillä kun ei todellakaan jakseta vetää herneitä nenään vieraista. Ja tämä miehen serkku on pisimmillään meillä majaillu 4kk putkeen. Enkä todellakaan asiaa kokenut ongelmana. Miksi olisinkaan?
[/quote]Teillä taitaa olla hieman järkevämpi se vieras, kuin ap:llä majaileva lusmu.
Anna miehes hengittää. Kyllä se siitä! Ei se kauaa kestä :)