Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:50"]
Yritän tässä hiljaa laskea sataan ja keksiä mihin menisin siksi ajaksi kun mies on reissulla. Kotona en aio olla kun hän tulee!! ap.
[/quote]
No mene sinne äidin luo! Siellähän sulla oli hyvä olla! Vai oko sekin jo kyllästynyt sun jatkuvaan valitukseen?
En ole enkä aio kiukutella. En lähde mukaan koska tiedän kyllä ettei minua haluta mukaan, mies oikein painotti että ruoka ei tarvitse olla valmiina kun hän tulee, koska käy jossain matkanvarrella. Eikö tuo tarkoita sitä että minun oletetaan jäävän kotiin? Miksi kerjäisin päästä mukaan? Keksin kyllä itselleni kivaa siksi ajaksi, voisin lähteä vaikka shoppailemaan ystäväni kanssa lähikaupunkiin. ap.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:12"]
Joo, AP on hieman hysteerinen eikä osaa fixata simppeliä tilannetta. Ei silti ole syytä ottaa asennetta että äijässä ei ole vikaa. Mitä tuollaisella tekee jos se ei osaa kavereilleen rajoja laittaa. Ei kukaan oikeasti halua passata vittuilevan alentuvaa tuttua kun se loisii kuin kotonaan ja oma mies ei laita ruotuun. Minä en edes päästäisi sisälle tuollaista. Tilanne ei ole ollenkaan sama kuin se että vähän parempi kaveri kyläilee pitempään, lakatkaa jo hokemasta.
[/quote]
Täsmälleen näin. Jos itse on vallan rajaton tyyppi ja ihan ok herätä pienessä kämpässä aamutoimille töihin lähtemään ja illalla vastaavasti hoitaa kaikki vessa/pesu/rentoutumisjutut siten, että joku vieras nyhjää vieressä, ja tää vieras on vielä aivan ihana oma rakas ystävä tai oman rakkaan, aikuisen fiksun miehen vielä ihanampi ystävä, niin eihän mitään ongelmaa tosiaankaan ole.
Mutta jos kyseessä on tyyppi, jonka tiedät haikailevan, myös muiden ystävien joukossa, miehen entistä tyttöystävää, joka vittuilee sinulle ja osoittelee koko ajan 1. sinun paikkaasi (pese mun rytkyt) ja2. omaa paikkaansa (älä kolistele omassa kodissasi ja sitä paitsi, sun mies lähtee nyt mun kanssa), jonka kanssa koet olosi kiusaantuneeksi, niin tilanne on todellakin ihan pikkaisen erilainen.
Minä tulen hyvin toimeen, jopa erittäin hyvin toimeen, suurimman osa miehen kavereista kanssa. Mutta pari sellaista kusipäätä siellä on joukossa, että en kyllä suostuisi heitä kodissani katselemaan kuukausitolkulla. Mies tapaa heitä ilman minua, ja tää on ihan fine. Kyllä hän tietää, että en siedä sellaista suhtautumista naisiin enkä muutoinkaan sitä törkeää koko maailman hyväksikäyttöä.
Ja muuten tiedoksi naisille, jotka täällä visertävät, miten kyllä pitää miehen kavereita kohdella, ja oletkos vähän pirttihirmu: miksi miehen kavereista täytyisi pitää vain sen vuoksi, että he ovat miehen ystäviä? Olkoot, se on miehen asia, jos ovat niin lojaaleja, että sietävät mitä paskaa vain, mutta ei se minua mihinkään velvoita. Hoitakoot ystävyyttään, ei siinä minua tarvita. Onneksi kuitenkin on sellaisiakin kavereita, joista aidosti pidän.
Ei mies pidä mitenkään erityisesti minun kaikista ystävistäni, suurimman osan nimeä ei edes muista. Toki on vieraanvarainen ja seurallinen, jos ystäviä kotiin kutsun, jos sattuu kotona olemaan. Mutta ei hän kyllä näytä tuntevan mitään velvollisuutta olla siinä yhtenä joukossa, hyvänä mimminä pisteitä keräämässä. Miksi minun siis pitäisi?
Toi kivikko on kyllä toiminut, Jenna ja Nimo ovat kovin nöyriä.
ups, bb aiheita, ehkä voisit lähettää sen miehes kaverin eräretkelle? osta makuupussi vinkkinä.
Olisit sitten sanonut että olisit halunnut mukaan! :) Et voi oikeasti olettaa että mies on ajatustenlukija, pitäähän sinunkin olla aktiivinen. Sitten on eri asia ja aika vakavakin asia jos mies ei sinun toiveistasikaan suostu menemään mihinkään. Olisit voinut ehdottaa miehellesi vaikka hotelliyötä Helsingissä tai Tallinnan-risteilyä... :/ Varatkaa vastaava reissu esim. sinun tai miehen syntymäpäivän tienoille, kumman synttärit nyt sattuvat olemaan lähempänä. Mutta lämmin halaus sulle ap, koita rentoutua vaikka muutamalla siiderillä :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:03"]Yks kysymys! Kuinka monen teidän MIES suostuisi majoittamaan teidän kaverin 2kk peräkkäin teidän kotiin? KÄTTÄ YLÖS! Ei mun ainaka. [/quote] Kyllä meille saa tulla kummankin puolen kaverit milloin vain majailmeaan vaikka 5kk:ksi! Meillä kun osataan elää sitä omaakin elämää siinä sivussa, että asunnossa on joku ylimääräinenkin.
[/quote]
Teillä mahtaa olla iso talo..
[/quote]
Miksi pitäisi olla iso talo? Ei mua ihmiset ole koskaan haitannut
Minun synttärit on lähempänä, mutta niihinkin on vielä aikaa. Kiva ajatus silti :) Ehkä tosiaan ehdotan että tehdään joku reissu aivan kahdestaan, kun tilanne on normalisoitunut. En todellakaan ole aina näin kireä, mutta, jotkut ihmiset nyt osaa aina saada ne huonoimmat puolet esiin. Nytkin olen ihan rauhallinen vaikka mies on illalla lähdössä poikien kanssa baariin. Ystäväni tulee meille ja juorutaan ja nauretaan ja haukutaan miehiä :). ap.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:31"]
Minun synttärit on lähempänä, mutta niihinkin on vielä aikaa. Kiva ajatus silti :) Ehkä tosiaan ehdotan että tehdään joku reissu aivan kahdestaan, kun tilanne on normalisoitunut. En todellakaan ole aina näin kireä, mutta, jotkut ihmiset nyt osaa aina saada ne huonoimmat puolet esiin. Nytkin olen ihan rauhallinen vaikka mies on illalla lähdössä poikien kanssa baariin. Ystäväni tulee meille ja juorutaan ja nauretaan ja haukutaan miehiä :). ap.
[/quote]
Aivan niin, pura naisystäville kaikki se pahamieli mitä olet padonnut. Miehen edessä voit sitten olla taas ihan cool, kuin mitään ei olisikaan ollut vialla.
Elämäntilanteestahan moni asia riippuu. Mutta kyllä uskoisin, että jos vaikka on töissä, jossa on säännöllinen aamuherääminen, usein aika aikainen, niin kyllä se, että joku rämpyttää puolen yön aikaan kitaraa sohvalla kolmatta kuukautta ja vittuilee päälle, saattaa alkaa haittaamaan.
Ei minuakaan ihmiset lomalla haittaa, sen kun tulee ja menee, mutta kun duunit alkaa, surullisin mielin joudun free spririt- jutskani laittamaan naftaliiniin ja sanomaan, että mun olis edes joka toinen suunnilleen nukuttava.
Aikuistumiseksikin sitä jotkut kutsuu. Tiedän, että on olemassa aina tämä ihmistyyppiä, jotka tätä kirosanana pitää, eivätkä edes toisen kämpässä loisiessaan ymmärrä, miksei enää 35 v vois elää kun 18 v.
Höh, ei vieläkään ole sun kanssa vaan baariin pitää päästä.
Vedä kännit kaverisi kanssa, menkää baariin ja mene tämän ystäväsi luo yöksi ja palaa vasta huomenillalla että miehesi saa kärsiä krapulansa ihan ilman passausta ;)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:20"]
Höh, ei vieläkään ole sun kanssa vaan baariin pitää päästä.
[/quote]
No hei, viimeinen ilta koko jätkäporukalla ennenku yks häipyy! Ensviikolla ap saa taas omistaa miehensä ihan rauhassa..
Minusta on aina ikävää kun läheinen rakas vieras lähtee pois. Muista ap mennä vilkuttamaan ja halaa lämpimästi ja sano ''Tervetuloa uudelleen''!! :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:32"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:21"] Tässä tilanteessa en halua puhua ystäville, kun olo on toivoton ja levoton. Haluan saada jotain merkkiä siitä että olen miehelle tärkeä, en pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun! Onko typerä idea mennä soittokämpälle nyt? Haluan niin kovasti mennä mutta jos taas tulee riita.. Mies tulee kuitenkin vasta myöhään ja haluaisin selvittää asian nyt. ap. [/quote] Ei ne tosiaan sua sinne halua, kun olet käyttäytynyt niinkuin olet. Odottele että se mies tulee kotiin ja sitten PYYDÄ ANTEEKSI kun olet ollut nalkuttava akka. Käske myös kertoa pahoittelusi tälle kaverille huomenna kun menee soittamaan. [/quote] Joo ap, toi on ainoa keino toimia, jos haluat juuri nyt kuulla olevasi miehellesi tärkeä. Jos haluat hyvän parisuhteen ja vähän arvostusta, lopetat ton kynnysmattoilun ja pistät mieheskin tekemään jotain suhteen hyväksi. Se on valinnan paikka nyt. [/quote] Juuri näin. Lakkaa olemasta matto. Itse tilassasi odottaisin myhäillen kaverin lähtöä. Sitten, kun seurani taas kelpaisi, lähtisin omille menoilleni joka päivä enkä ilmoittelisi mitään. Kotona miehelle ivan viileästi. Kyllä se mies alkaa jotakin tekemään jos suhde mitään merkitsee. Yleensä sanotaan ettei pidä kulkea nenä pystyssä, mutta ap on niin turpa mudassa, että voisi kyllä nenäänsä ihan kunnolla taivasta päin nostaa.
[/quote]
Mitenkähän mä olen saanut sen kuvan että ap on ennemminkin oikea jyrä?
En varmasti halua nähdä tätä kaveria enää, enkä toivota takaisin! Puhumattakaan että halaisin!! Vielä pari päivää ja sitten on taas rauha! Pahoitin vaan mieleni taas, sillä mies kertoi lähtevänsä viemään kaverin lentokentälle, eikä kysynyt haluaisinko mukaan. :( Automatka sen tyypin kanssa nyt ei houkuttele, mutta olisi ollut ihanaa päästä kaupunkiin, käydä ravintolassa ja ostoksilla yms. Mutta ei. :'( Tyly ilmoitus vaan että ''vien kaverin''. Yritän tässä hiljaa laskea sataan ja keksiä mihin menisin siksi ajaksi kun mies on reissulla. Kotona en aio olla kun hän tulee!! ap.
On tää ehkä sittenkin provo, toi viimeisin viesti paljastaa... Ei tuo todellista voi olla! Aika hyvä, moni provoilija saa olla kateellinen sun taidoista! :-)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:00"]
Miksi jankkaatte jotain provoa?! Kirjoittamani on täysin totta, mitenniin ei voisi olla?! Englantiin nyt matkustetaan lentokoneella ja me nyt ei ihan sellaisen vieressä asuta niin pakko sinne on viedä! Tai mun puolesta voisi mennä bussilla/taksilla/ tai vaikka ryömien mutta mies itse HALUAA lähteä! Ja en minäkään jokapäivä pääse katselemaan näyteikkunoita yms OLETKO KUULLUT ETTÄ SUOMESSA ON MAASEUTU?! Useampi sata kilometriä kuitenkin sinne kentälle. Että olisin voinut haluta mukaan, ja ITSEKIN OLISIT!!!!!!
[/quote]
Siis miksi sä nyt tänään siis aiot kiukutella poikaystävällesi? Koska se vie kaverinsa lentokentälle, niiinkö? Ja ei pyytänyt sua mukaan? Miksi et voinut kysyä, että lähdettäiskö porukalla kaupunkiin, käytäis samalla kattomassa näyteikkunoita jne.? Sen sijaan heittäydyt marttyyriksi, koska poikkis ei kysynyt sua mukaan? Tää alkaa olla hauskaa, jatka vaan!