Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
Jos aiot miehen saada takaisin, sun täytyy vaan avoimesti keskustella sen kanssa mitä sä haluat, mitä odotat suhteelta, ja mitä mies haluaa ja odottaa suhteelta. Ilman syyttelyä! Hyvä olisi jos saisit sen kaverinkin puhumaan kanssasi ihan järkevästi, voisitte oikeasti tulla toimeen eikä vain ''yrittää sietää'' vai miten kirjoitit. On hienoa että lapsuudenystävät ovat vielä aikuisina ystäviä, monella ei sellainen tilanne ole. Miksi haluaisit sen rikkoa? Parisuhde on vain yksi ihmissuhde elämässä, ei sen kuulu jyrätä kaikkia muita tieltään.
Sun kannattaa nyt miettiä itseksesi millaisen suhteen haluat, tuskin mitään tohvelisankarimiestä jolla ei ole omia mielipiteitä ja omia ystäviä? Ala itsekin harrastaa jotain, saat sisältöä elämääsi ja muitakin ihmiskontakteja kuin miehesi. Jos nyt siis palaatte yhteen. Jos nyt edes yrittäisit laittaa itsesi sen miehen kaverin asemaan: Se antoi kämppänsä vuokralle parhaalle ystävälleen, että on mahdollisuus tulla usein kotiin moikkaamaan kavereita, kun on paikka mihin tulla. Ehkä miehesi itse ehdotti sitä järjestelyä, koska varmasti myös haluaa että kaveri käy usein. Sitten siellä kämpässä ykskaks onkin kaverin tyttöystävä joka osoittaa kaikin tavoin hallinnoivansa koko kämppää, ja sen lisäksi halveksii kämpän omistajaa...
Ehdotan sulle rehellistä keskustelua molempien miesten kanssa, ja pyytämään anteeksi kiukkuiluasi. Parempi ehkä kuitenkin olisi jos antaisit miehen mennä, ja kasvaisit hiukan seuraavaa suhdettasi odotellessasi.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:10"]Ap:ko se täällä noita idiootteja viestejä miehestään postailee... :-D
[/quote]
Kyllä täällä kuule aika paljon muitakin on ketkä ovat ap:n puolella ;) Muidenkin nielestä olette paviaaneja hyeenoita varustettuna kultakalan aivoilla.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:34"]
Vuokrasopimukset tehtiin ennen ap:n ilmaantumista kuvioihin. Luulin aluksi muuttavani miehen omistusasuntoon, sitten selvisi että vuokralla vaan, ja koko juttu selvisi kun kaveri ekan kerran tuli ''kylään''. Meinasin silloin jo pakata kimpsuni kun tuntui ettei mitään omaa elämää ole ollenkaan vaan vieraan kanssa pitää jakaa koti!! [/quote]
Olisit pakannut vaan. Oli nimittäin mieheltäsi todella törkeää olla mainitsematta tällaisesta "sopimuksesta" mitään sinulle. Vuokraisännällä ei ole mitään automaattista oikeutta tulla vuokralaisensa kotiin yhtäkkiä asumaan, vaikka kuinka olisi kämpän omistaja. Siksi en tajua, miten jotkut täällä meuhkaavat kuinka tieto asunnon omistajasta muka muuttaa kaiken - eihän se muuta yhtään mitään!
Ainoastaan se, että miehesi on erikseen vuokraisännän kanssa tällaisen sopimuksen mennyt tekemään, oikeuttaa hänen kyläilynsä. Mutta silloin sopimuksesta olisi pitänyt tietenkin kertoa sinulle ennen kuin moiseen kämppään lähdet muuttamaan. Onhan se nyt herraisä melko painava rasite asukkaille! Miehesi on toisin sanoen huijannut sinua. Jos vielä takaisin haluaa, saa kyllä korjata tekemänsä vahingon, alkaen siitä että etsitte yllätysvierailevasta vuokraisännästä vapaan asunnon, jossa saatte elää normaalisti ja rauhassa kuten muutkin pariskunnat. Miehesi kaveri menköön sinne omaan kämppäänsä asumaan sitten ja palkatkoon sinne kokin, taloudenhoitajan ja siivoojan, jos sellaisia palveluksia kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:10"]Ap:ko se täällä noita idiootteja viestejä miehestään postailee... :-D [/quote] Kyllä täällä kuule aika paljon muitakin on ketkä ovat ap:n puolella ;) Muidenkin nielestä olette paviaaneja hyeenoita varustettuna kultakalan aivoilla.
[/quote]
:-DDD Niin niin, aika nuoria taidatte olla, jos parisuhde teille on sitä ettei toisella saa olla kavereita... Miettisitte suhdettanne seuraavat 15 vuotta eteen päin; vieläkö on toisellakin hyvä olla, kun on pakko ollut vaan nyhjätä toisen kainalossa "haaveilemassa" ilta illan jälkeen...? Ei harrastuksia, ei kavereita, ei mitään omaa. Nainen on kirjaimellisesti pirttihirmu, jonka tunteet tulevat aina ensin. Niin, eipä sellaisesta suhteesta ole tietoakaan enää vuosien päästä, ei sellaista kukaan jaksa. En lähde tästä enempää vääntämään, vinkkaan vain, että tuollaisella menolla se elämä saattaa lopulta olla aika yksinäistä.
T. 15 vuotta samaa parisuhdetta takana, ja edelleen onnellisia
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:04"]
Älä nyt herrajumala ap ota sitä ällöttävää vajakkia takaisin!!! Vai ei halua ikinä muuttaa pois rakkaan kaverinsa paskakämpästä, jotta kukaan ei voisi estää sen hintin vierailuja. Eikö suostu muuttamaan pois edes silloin kun hänelle tulee perhettä? Joo, miehellä on kaksiossa vaimo ja pari lasta sekä paskanen jätkä soittamassa kitaraa ja oksentamassa sohvalle keskellä yötä kun lapset yrittävät nukkua. SÄ ET VOI MUUTTAA MIESTÄS ETKÄ SEN TÄRKEYSJÄRJESTYSTÄ, SINÄ JA MAHD. LAPSET OLISITTE IKUISESTI KAKKOSENA. TUHLAAT VAIN AIKAA JA SATUTAT JA NOLAAT ITSESI ROIKKUMALLA TÄSSÄ POJASSA.
[/quote]
Hohhoijaa, miehellä ei siis saa olla läheisiä ystäviä, tai heti on homo..
Eiköhän se mies ole ilonen kaverinsa vierailuista. Ainut jota rassaa on ap. Onko seurustelevan parin sitäpaitsi pakko asua yhdessä? Ei ole.
Vittumainen ukko ap sulla. En kyllä ite kattelis tuommosta.
Mies nimenomaan ON iloinen kaverin vierailuista! Kun tyyppi soittaa että on tulossa alkaa kauhea hehkutus ja muitten poikien luona juokseminen että nyt se sankari saapuu..! Sitä odotetaan kuin joulua vähintään! Nyt mua alkaa taas suututtaa vaikka oon ollut niin maassa monta päivää. Tuntuu etten minä ole yhtään arvokas! Ja oon niin hiton pettynyt kaikkiin, miten tämä tilanne voi naurattaa ketään? En ole mielestäni pirttihirmu, jos en tykkää että vieras mies penkoo mun tavaroita, syö mun astioilta ja käyttää oksennuspussinaan mun maksamaa sanomalehteä..!! Lukekoot ja irvailkoot minkä jaksavat, mutta mieltäni en muuta! Ja turha kirjoittaa enempää pilkkalauluja ei hetkauta mua, oman tyhmyytenne vaan todistatte sillä!! :'( ap.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:32"]Eiköhän se mies ole ilonen kaverinsa vierailuista. Ainut jota rassaa on ap. Onko seurustelevan parin sitäpaitsi pakko asua yhdessä? Ei ole.
[/quote]
Mutta "ystävysten" on pakko asua yhdessä? :D Eikös ne sitten ennemmin seurustele? Perheellisenäkin ap:n ex asuu sitten varmaan vieläkin sen oksennuksen kanssa avoliitossa.
Mikähän hemmetti se on että miehen kaveri vie aina voiton naisesta? Ei voi tajuta. HO!MOT!!!!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:04"]
Älä nyt herrajumala ap ota sitä ällöttävää vajakkia takaisin!!! Vai ei halua ikinä muuttaa pois rakkaan kaverinsa paskakämpästä, jotta kukaan ei voisi estää sen hintin vierailuja. Eikö suostu muuttamaan pois edes silloin kun hänelle tulee perhettä? Joo, miehellä on kaksiossa vaimo ja pari lasta sekä paskanen jätkä soittamassa kitaraa ja oksentamassa sohvalle keskellä yötä kun lapset yrittävät nukkua. SÄ ET VOI MUUTTAA MIESTÄS ETKÄ SEN TÄRKEYSJÄRJESTYSTÄ, SINÄ JA MAHD. LAPSET OLISITTE IKUISESTI KAKKOSENA. TUHLAAT VAIN AIKAA JA SATUTAT JA NOLAAT ITSESI ROIKKUMALLA TÄSSÄ POJASSA.
[/quote]
Hohhoijaa, miehellä ei siis saa olla läheisiä ystäviä, tai heti on homo..
[/quote]
Vähän liiankin läheinen... On joo tosi läheinen ystävä kun haukkuu kaverin tyttöystävän lyttyyn... Mies vaan nauraa mukana ja ap tekee itsestään narrin itkemällä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:46"]Mies nimenomaan ON iloinen kaverin vierailuista! Kun tyyppi soittaa että on tulossa alkaa kauhea hehkutus ja muitten poikien luona juokseminen että nyt se sankari saapuu..! Sitä odotetaan kuin joulua vähintään! Nyt mua alkaa taas suututtaa vaikka oon ollut niin maassa monta päivää. Tuntuu etten minä ole yhtään arvokas! Ja oon niin hiton pettynyt kaikkiin, miten tämä tilanne voi naurattaa ketään? En ole mielestäni pirttihirmu, jos en tykkää että vieras mies penkoo mun tavaroita, syö mun astioilta ja käyttää oksennuspussinaan mun maksamaa sanomalehteä..!! Lukekoot ja irvailkoot minkä jaksavat, mutta mieltäni en muuta! Ja turha kirjoittaa enempää pilkkalauluja ei hetkauta mua, oman tyhmyytenne vaan todistatte sillä!! :'( ap.
[/quote]
No herrajumala muuta pois ja kisko itsesi tuosta paskasta, mitä sä oikeen kaipaat noista ku kukaan niistä ei kaipaa sua paskan vertaa, nauraa vaan sulle ja toivoo että painuisit vittuun ja exäsi ottaisi tilallesi jonkun bändärin joka tarjoilee pojille kaljaa.
Tässä tarinassa on kaksi puolta. Miehen kanssa on siis sovittu, että voi majailla asunnossa, kun käy Suomessa. Sille ei mahda mitään. Mutta asuminen kuin kotonaan, se on väärin. Eli mulla ei nyt ole sympatiaa oikein kummallekaan, pelisäännöt eivät ole selkeät. Eli mies on kylässä omistamassaan asunnossa, joka on vuokrattu muille, mutta ei tajua, että se ei ole hänen kotinsa. Kylässä käyttäydään kuin kylässä, vaikka hallinta olisikin omissa nimissä. Se ei ole miehen koti, vaikka hänellä onkin sopimus olla siellä kylässä käydessään. Ap:n housuissa en moiseen olisi ikimaailmassa lähtenyt mukaan.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:46"]Mies nimenomaan ON iloinen kaverin vierailuista! Kun tyyppi soittaa että on tulossa alkaa kauhea hehkutus ja muitten poikien luona juokseminen että nyt se sankari saapuu..! Sitä odotetaan kuin joulua vähintään! Nyt mua alkaa taas suututtaa vaikka oon ollut niin maassa monta päivää. Tuntuu etten minä ole yhtään arvokas! Ja oon niin hiton pettynyt kaikkiin, miten tämä tilanne voi naurattaa ketään? En ole mielestäni pirttihirmu, jos en tykkää että vieras mies penkoo mun tavaroita, syö mun astioilta ja käyttää oksennuspussinaan mun maksamaa sanomalehteä..!! Lukekoot ja irvailkoot minkä jaksavat, mutta mieltäni en muuta! Ja turha kirjoittaa enempää pilkkalauluja ei hetkauta mua, oman tyhmyytenne vaan todistatte sillä!! :'( ap.
[/quote]
Oon vissiin lukenut kuitenkin huolimattomasti, kun on mennyt ohi että kaveri penkoi sun tavatoitakin?! Väärinhän se tietenkin on!!! Tuo sun astioilta syöminen taas... no joo.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:46"]
Mies nimenomaan ON iloinen kaverin vierailuista! Kun tyyppi soittaa että on tulossa alkaa kauhea hehkutus ja muitten poikien luona juokseminen että nyt se sankari saapuu..! Sitä odotetaan kuin joulua vähintään! Nyt mua alkaa taas suututtaa vaikka oon ollut niin maassa monta päivää. Tuntuu etten minä ole yhtään arvokas! Ja oon niin hiton pettynyt kaikkiin, miten tämä tilanne voi naurattaa ketään? En ole mielestäni pirttihirmu, jos en tykkää että vieras mies penkoo mun tavaroita, syö mun astioilta ja käyttää oksennuspussinaan mun maksamaa sanomalehteä..!! Lukekoot ja irvailkoot minkä jaksavat, mutta mieltäni en muuta! Ja turha kirjoittaa enempää pilkkalauluja ei hetkauta mua, oman tyhmyytenne vaan todistatte sillä!! :'( ap.
[/quote]
Ihana kaveri! <3 <3 <3 Mistä mäkin löytäisin tuollaisen? :DDDDD
Ei taida pojat uskaltaa tulla tänne kommentoimaan, saisivat sen verran jäätävää vettä niskaansa..! :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:22"]Ei taida pojat uskaltaa tulla tänne kommentoimaan, saisivat sen verran jäätävää vettä niskaansa..! :)
[/quote]
Tai sit ovat liian fiksuja riitelemaan netissä :-D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:01"]
On se kumma ellei hänen saama tila jo riitä! Tosiaankin 2-3 arki-iltaa menee harrastuksessa vähintään normaalistikin, ja jokaikinen ilta silloin kun tämä kaveri on mukana. Hän asuu siis ulkomailla mutta käy suomessa muutaman kerran vuodessa ja silloin majoittuu meillä! Se oli varmaan ok silloin kun mies oli sinkku mutta nyt kun olemme pari.. Ja tosiaan en tiedä milloin hän lähtee! Ahdistaa käydä suihkussakin kun saattaa olla vieras mies siinä oven takana kun tulen ulos.. Hyviä ehdotuksia miten saisin heidän välit rikki niin tämä ongelma poistuisi!? ap
[/quote]
Jos hän viettää pari kertaa vuodessa viikon bestiksensä kanssa, niin o-ou..
Sinuna löysäisin pantaa.
Sis mitä onko ap eronnut miehestään tämän keskustelun takia?! :(