Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
61/469 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankkaatte jotain provoa?! Kirjoittamani on täysin totta, mitenniin ei voisi olla?! Englantiin nyt matkustetaan lentokoneella ja me nyt ei ihan sellaisen vieressä asuta niin pakko sinne on viedä! Tai mun puolesta voisi mennä bussilla/taksilla/ tai vaikka ryömien mutta mies itse HALUAA lähteä! Ja en minäkään jokapäivä pääse katselemaan näyteikkunoita yms OLETKO KUULLUT ETTÄ SUOMESSA ON MAASEUTU?! Useampi sata kilometriä kuitenkin sinne kentälle. Että olisin voinut haluta mukaan, ja ITSEKIN OLISIT!!!!!!

Vierailija
62/469 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

272 AP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/469 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:59"]

En yleisesti huutele trollia kun sillä ei niinkään ole väliä mutta nyt oikeesti herätkää. Ei kukaan ole noin huomionkipeä ja tyhmä. Se on trolli.

[/quote]

En osko että kukaan jaksaisi provota näin pitkään. Itse haluan ajatella että ap:n tilanne on todellinen. Uskon että se on totta. Olen huomannut ajattelevani ap:n tilannetta muulloinkin kuin koneen ääressä. Esim. kun leivoin leipää, mietin millaisen piirakan ap leipoi ja pitikö mies siitä :) Mietin usein muiden ongelmia. Haluaisin kovin auttaa ap:tä mutta en voi muuta kuin tsempata täällä. Olisi kiva kuulla miten asiat etenee, nyt kun kaveri (toivottavasti?) on lähtenyt..

Vierailija
64/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleisesti huutele trollia kun sillä ei niinkään ole väliä mutta nyt oikeesti herätkää. Ei kukaan ole noin huomionkipeä ja tyhmä. Se on trolli.

Vierailija
65/469 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:33"]

Kyllä vaan minun oletetaan passaavan. Tällä kaverilla on keliakia ja MINUN olisi pitänyt tajuta hankkia sopivaa syötävää! Nyt kun ovat soittohommissaan taidan pakata vaatteeni ja lähteä vanhempieni luo kunnes MINUN kotini on taas vapaa. Aloin jo vähän rauhoittua mutta näin tämän miehen farkut pyykkikorissa ja alkoi taas keittää. Ilmeisesti MINUN oletetaan pesevän hänen vaatteensakin..! Antakaa nyt niitä hyviä vinkkejä miten pääsen tästä loisesta eroon!

[/quote]

HYVIÄ VINKKEJÄ LOISESTA EROON PÄÄSEMISEKSI:

ÄLÄ HOMMAA SILLE SYÖTÄVÄÄ.

ÄLÄ PESE SEN PYYKKEJÄ.

MUUTA?

[/quote]Eli siis öykkäri pistettiin pellolle sieltä kaverin kämpästä missä sen piti majailla loppuajan? Millaisessa kämpässä muuten ap asuu jos siellä saa tuolla lailla metelöidä? Jos kerrosasunto on niin ap voisi ihan hyvin soittaa poliisit paikalle, nythän näytttää tosissaan siltä että tuo psykopaattikaveri on saanut pelattua ap:n miehen omaan leiriinsä. Jos minulle oikeasti tuollaista tapahtuisi niin muuttaisin omaan asuntoon ja olisin pelkästään tuon miehen tyttöystävä, olisin sen luona ehkä vain vieraana enkä huolisi sitä kanssani asumaan ennenkuin se on oppinut tavoille. Nythän ap:tä käytetään pelkkänä maksajana ja ilmaisena siivoojana/ruoanlaittajana ja mies kavereineen viettää poikamieselämää.

Vierailija
66/469 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos kaveri on häipynyt?

Vierailija
67/469 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:59"]

[/quote]

Etkö muka oikeasti tunne tällaisia naisia? ap:lla saattaa olla mt-ongelma... Näitä on nähty.

Vierailija
68/469 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
69/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ylläpitäjä poistaa tämän ketjun? Kiitos. ap.

Vierailija
70/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUHUU! POISTO!!

Vierailija
71/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDD Ei hitto! Voi ap reppana... Kannattaisko vilkaista nyt sinne peiliin :-D Arvasin et tässä oli joku tällainen, vaikutti niin pimeeltä...!

Vierailija
72/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
73/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta! :D

Vierailija
74/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ap tiennyt, että se on sen kaverin kämppä?

Vierailija
75/469 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisit ap kertomaan miten tää juttu meni. Mää ainakin symppaan sua ihan täysillä, jos et tiennyt että kämppä oli sen kaverin, nii aika kusipää sun miehes. Älä välitä näistä haukkumaviesteistä täällä.

Vierailija
76/469 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettu tarina!

Hei ap, miten tää jatkuu? 

Hyvä veto toi toinen bändin jäsen :-)

Vierailija
77/469 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bro's before ho's

Vierailija
78/469 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 01:00"]Bro's before ho's
[/quote]

:D

Vierailija
79/469 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pimppirage taas, kai sitä nyt saa omaa aikaakin olla välillä? Etkö arvosta yhtään sitä että miehesi harrastaa? Itse sanon miehenä että mua ainakin vituttaisi jos oma kumppanini olisi vaan viikonloput kotona eikä tekisi mitään ja silti estäisi minua harrastamasta asioita joita rakastan.

Vierailija
80/469 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap miksi pakotat paskaasi myös ylilaudalla? https://ylilauta.org/satunnainen/31438140

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi